abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:13:23 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92600841
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

:') Ok, nou heb ik genoeg van dat ge-BSHT van deze rommelaar gelezen,

Voor de oplettende lezers:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylkwik

[..]

Natuurlijk, zie hier het denkniveau van meneer gray:

salmonella = salmiak + mozarella
Ben je echt zo dom of zit je gewoon te trollen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_92602555
quote:
bioaccumulatieve toxische verbinding.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92603500
Thimerosal is overigens bij lange na niet het enige probleem. Ik begrijp dat dit bericht uit canada komt, maar daarom niet minder alarmerend. Eerst:
quote:
People should also know that the manufacturers do not disclose all the ingredients nor full details of the manufacturing process. Health Canada protects the "proprietary rights" of these companies and upholds their right to secrecy - something the greater Canadian public should be up in arms about. That parents are expected to submit their children for injection with multiple vaccines without first having full disclosure of all known ingredients is a disturbing statement on the control exerted by monopoly medicine and corporate and government allies.
quote:
Thimerosal (a preservative comprising 50% ethyl mercury) was phased out of early infant shots in Canada when polio vaccine was combined with DPT. Mercury is a potent neurotoxin. Apparently inactivated, injectable polio vaccine is degraded by thimerosal, hence vaccine combinations that contain polio vaccine do not contain thimerosal. Thimerosal may, however still be used in the manufacturing process, then filtered out. The question remains however, whether trace amounts of thimerosal still persist in the final product. Thimerosal was replaced by 2-phenoxyethanol, another toxic substance used in antifreeze and is contained in Pentacel, the DTPaP+Hib vaccine injected into most Canadian babies starting at 2 months of age.
De baby's krijgen nog ZEVEN andere vaccins. Let wel, dit zegt niks over de griepvaccins voor volwassenen waar we het ook over hebben gehad.

quote:
Oak Park voters were asked if they would like to require those who administer vaccines to provide literature listing a medicine manufacturer's vaccine ingredients.
(http://oakpark.patch.com/(...)approved-in-oak-park)

Een heel lokaal voorbeeld, maar blijkbaar is er daar geen wettelijke verplichting om de volledige ingredientlijst aan te leveren. Voordat we verder gaan met deze discussie is het zinvol om uit te zoeken in welke landen en in welke mate deze verplichting wel aanwezig is, want anders kunnen we 'officiële' bronnen quoten tot we een ons wegen, de betrouwbaarheid is hoe dan ook twijfelachtig.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92603628
k Vertrouw die inentingen ook voor geen meter k heb mn zoon zien veranderen van de een op de andere dag nadat hij zn entingen had gehad op 2 jarige leefdtijd, hij heeft de stempel pdd-nos gekregen en adhd. Voor die inenting was hij zeer rustig en heel anders dus ja dat ik dit zo heb meegemaakt zegt mij genoeg. Er zit troep in.
Ook in Amerika zien vele het verband tussen autistme en vaccinaties.
Ik heb geen zin om links te googelen dat kunnen jullie zelf wel.
pi_92605682
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef mousy31 het volgende:
k Vertrouw die inentingen ook voor geen meter k heb mn zoon zien veranderen van de een op de andere dag nadat hij zn entingen had gehad op 2 jarige leefdtijd, hij heeft de stempel pdd-nos gekregen en adhd. Voor die inenting was hij zeer rustig en heel anders dus ja dat ik dit zo heb meegemaakt zegt mij genoeg. Er zit troep in.
door welgeteld 1 onderzoek waarvan de onderzoeker is opgepakt voor fraude en uit de medische wereld is getrapt wegens onethisch onderzoek op kinderen.
En het onderzoek was betaald door een advocaat die bezig was met een autisme zaak terwijl hij een patent heeft op een vervanging voor een ander soort vacinatie voor dezelfde ziektes

onderzoek waarop de link is gebaseerd is bullcrap, onethisch en een gevalletje big farma fraude :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:25:49 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92608946
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef mousy31 het volgende:
De link vaccinaties - autisme is al erg grondig ontkracht...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:28 #257
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92610474
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

hoe weet jij nou zo zeker wat voor een effect die cocktails hebben in het lichaam?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:47:09 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_92610550
quote:

[..]

en de paashaas bestaat ook.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:49:52 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92610812
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

hoe weet jij nou zo zeker wat voor een effect die cocktails hebben in het lichaam?
Was een grote studie (in ik dacht Denemarken) naar. Daar hebben ze de groepen met en zonder vaccinaties vergeleken op het voorkomen van autisme, en daar zat geen significant verschil tussen. Had Horizon een keer een mooie aflevering over.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:51:44 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92610997
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en de paashaas bestaat ook.
Ah kijk aan, je reageert weer eens. Kan je hier misschien nog inhoudelijk op reageren?
Hackers ontmaskeren klimaathoax deel 2
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:06:35 #261
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_92612406
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Was een grote studie (in ik dacht Denemarken) naar. Daar hebben ze de groepen met en zonder vaccinaties vergeleken op het voorkomen van autisme, en daar zat geen significant verschil tussen. Had Horizon een keer een mooie aflevering over.
"onderzoek", "wetenschap" en ik moet gelijk om?

als een zg wetenschappelijk onderzoek 'zo zegt' dan is het zo. nou echt niet he. niet in dit corportief gedreven wereld vol geldelijke belangen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_92614178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als een zg wetenschappelijk onderzoek 'zo zegt' dan is het zo. nou echt niet he. niet in dit corportief gedreven wereld vol geldelijke belangen.
tenzij het onderzoek natuurlijk jouw standpunt bevestigt dan maakt dat ineens niets meer uit.
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:37:09 #263
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_92614577
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

tenzij het onderzoek natuurlijk jouw standpunt bevestigt dan maakt dat ineens niets meer uit.
Goede opmerking. ^O^ Maar hier zal ook vast een passend antwoord op gevonden worden, zo zijn de wetenschappers die geloofd worden ''echte'' wetenschappers en geen ''door geldgedreven'' wetenschappers. :D :D
Waarom?
pi_92614581
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

:') Ok, nou heb ik genoeg van dat ge-BSHT van deze rommelaar gelezen,

Voor de oplettende lezers:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Methylkwik

[..]

Natuurlijk, zie hier het denkniveau van meneer gray:

salmonella = salmiak + mozarella
Dat is wederom niet hetzelfde waar we het over hebben. Bij thiomersal is de methylkwik een zijgroep, hier een op zichzelf staand ion.

Dat laatste toont meer jouw denkniveau dan het mijne.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In Engeland hadden ze in ieder geval zo'n onderzoek, wegens de MRM affaire waar ik vaker naar verwijs. Overigens is daar de trend vandaan gekomen om vaccinaties te mijden.

quote:

[..]

Gebruik je wel eens een rekenmachine? Een weegschaal? Een spiegel? Een computer? Vertrouw je die ook niet? Al deze producten zijn te danken aan "onderzoek", "wetenschap" en "een corportief (is dat een woord?) gedreven wereld vol geldelijke belangen". ;)

Goede teksten hoor, jongens.
pi_92615693
quote:

[..]

Toch heeft Tuinhek gelijk over die studie in Denemarken.
pi_92624505
quote:

[..]

Ze gaan t ook echt niet toegeven mocht dit verband wel waar zijn, want dan hebben ze miljoenen claims aan hun reet. Er word zoveel de doofpot ingestopt....
En hoe wil je het dan verklaren dat mn zoon van de een op de andere dag veranderde na zn inentingen DKTP op 2 jarige leeftijd? Ik heb dit zelf meegemaakt.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:09:14 #267
52357 Lambiekje
pi_92624562
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch heeft Tuinhek gelijk over die studie in Denemarken.
In Denemarken wil men dat je een werkzombie wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:10:56 #268
52357 Lambiekje
pi_92624582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is wederom niet hetzelfde waar we het over hebben. Bij thiomersal is de methylkwik een zijgroep, hier een op zichzelf staand ion.

Dat laatste toont meer jouw denkniveau dan het mijne.

[..]

In Engeland hadden ze in ieder geval zo'n onderzoek, wegens de MRM affaire waar ik vaker naar verwijs. Overigens is daar de trend vandaan gekomen om vaccinaties te mijden.

[..]

Gebruik je wel eens een rekenmachine? Een weegschaal? Een spiegel? Een computer? Vertrouw je die ook niet? Al deze producten zijn te danken aan "onderzoek", "wetenschap" en "een corportief (is dat een woord?) gedreven wereld vol geldelijke belangen". ;)

Goede teksten hoor, jongens.
Wiskunde is wel even iets anders natte vinger werk
pi_92625621
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wiskunde is wel even iets anders natte vinger werk
Waarom? Elke natuurwet die natuurlijke fenomenen beschrijft wordt in wiskundige formules uitgedrukt. Ook chemische, biologische reacties, net als sociale studies en studies als die uit Denemarken worden ondersteund door cijfers en berekeningen.
pi_92626402
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door MrTommygun op 11-02-2011 11:00:59 ]
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:53:12 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_92628273
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:02 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ze gaan t ook echt niet toegeven mocht dit verband wel waar zijn, want dan hebben ze miljoenen claims aan hun reet. Er word zoveel de doofpot ingestopt....
En hoe wil je het dan verklaren dat mn zoon van de een op de andere dag veranderde na zn inentingen DKTP op 2 jarige leeftijd? Ik heb dit zelf meegemaakt.
Toeval bijvoorbeeld. Als een aandoening zich vanaf een bepaalde leeftijd/ontwikkelingsnivo uit, en dat kind rond die tijd ook een prik krijgt kan het overkomen alsof de ene door de ander veroorzaakt wordt.
Onikaan ni ov dovah
pi_92628500
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken kan niet hoor, dat gaat veel te ver.
oke,sorry heb m weggehaald
Het leven is soms als een berg , maar als je eenmaal op de top zit kan je lekker naar beneden roetsjen.
pi_92631871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Omdat de meesten op dit forum die vaccins hebben gehad, en geen problemen hebben?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:35:06 #274
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_92631996
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Omdat de meesten op dit forum die vaccins hebben gehad, en geen problemen hebben?
Volgens de echte gelovigen hebben we die wel, maar zijn ons er niet van bewust. De problemen bedoel ik dan :P
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_92632185
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Volgens de echte gelovigen hebben we die wel, maar zijn ons er niet van bewust. De problemen bedoel ik dan :P
Dus iedereen hier is een door big-pharma gemaakte autist met pdd-nos en zo nog wat omroepafkortingen, behalve de Lambiekjes en Bankfurtjes van deze wereld? :o
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')