Leuk voor je...maar wat waarschijnlijker is, is dat jij altijd heel vroeg de 'gangbare' virussen meepakt, als ze nog niet op hun gevaarlijkst zijn. En dan dus alleen een dagje verkouden bent, of een dagje keelpijn hebt. Zeg maar hetzelfde effect als een vaccinatie voor veel andere mensen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef MrTommygun het volgende:
Ik laat mij mooi niet inenten, ben van mening dat je lichaam dat zelf wel oplost.
Ik ben 44 en heb nog nooit griep gehad.

Ik weet echter wel bijna zeker dat je als baby en kind wel ingeent bent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef MrTommygun het volgende:
Ik laat mij mooi niet inenten, ben van mening dat je lichaam dat zelf wel oplost.

Jouw "kennis" is geen kennis, het is slechts geindoctrineerde "wetenschapsnorm";quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je geeft gewoon fout advies, gebaseerd op je eigen gebrek aan kennis en 'kennis' die gewoon niet (meer) klopt. Dat vind ik zeer kwalijk.

Ik weet alles van die MRI-scanners, ik weet ook wie er belang bij heeft; en wie er aan verdient, en welke agenda er achter zit.quote:Prima dat je daar de MRI weer eens bij haalt. Daarvan liet je ook al heel mooi zien dat je geen flauw benul hebt hoe zo'n ding functioneert.

Lekker hequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jouw "kennis" is geen kennis, het is slechts geindoctrineerde "wetenschapsnorm";
ik waarschuw mensen tegen massale vaccinaties, ik stimuleer mensen hun eigen gezonde verstand te gebruiken en er zelf op uit te gaan en de dingen zelf te onderzoeken.
Wat zeggen de artsen en medici over chemtrails, aspartaam en Haarp ? Allerlei redenen voor de mensen om op hun hoede te zijn.
[..]
Ik weet alles van die MRI-scanners, ik weet ook wie er belang bij heeft; en wie er aan verdient, en welke agenda er achter zit.
Jouw opmerkingen heb ik net door het toilet gespoeld. Ze waren namelijk te kwalijk.
 Zo'n fantasiewereld. Heb je wel eens met een scanner(tje) mogen spelen? Enig idee wat een T1, T2 en T2* relaxatietijd is? Waarom BOLD werkt? Wat je moet doen om een EPI gevoelig te maken voor water diffusie?
 Zo'n fantasiewereld. Heb je wel eens met een scanner(tje) mogen spelen? Enig idee wat een T1, T2 en T2* relaxatietijd is? Waarom BOLD werkt? Wat je moet doen om een EPI gevoelig te maken voor water diffusie?

Tsja, daar heb je dat enkele geval weer, waarbij je je ook nog eens af kan vragen of er een causaal verband is. De laatste keer dat ik ergens tegen ingeent ben (niet tegen griep trouwens) had ik nergens last van. Nouja, alleen een schouder die even wat warm was. Zijn de hulpstoffen die hun werk doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:07 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik had 3 weken de griep na die spuit en zo erg ben ik nog nooit ziek geweest, ik laat me niet meer enten en heb ook geen last van griep meer gehad.

Daar heb je helemaal gelijk in,er werd vroeger al gezegd dat ik drager van ziektes ben en er zelf geen last van heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Leuk voor je...maar wat waarschijnlijker is, is dat jij altijd heel vroeg de 'gangbare' virussen meepakt, als ze nog niet op hun gevaarlijkst zijn. En dan dus alleen een dagje verkouden bent, of een dagje keelpijn hebt. Zeg maar hetzelfde effect als een vaccinatie voor veel andere mensen.
Voor jou is vaccineren dus kennelijk niet nodig...dan zou ik het ook niet doen.

Twee situaties:quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:27 schreef MrTommygun het volgende:

Dat is een feit.maar daar had ik geen inspraak in,ik was tenslotte ook nog baby.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik weet echter wel bijna zeker dat je als baby en kind wel ingeent bent.

Zowel de kennis die ATuin-hekje bezit, als de kennis die jij bezit is kennis. Verschil is dat wetenschappelijke kennis, zoals ATuin-hekje hanteert, een methodiek gebruikt om subjectiviteit te minimaliseren. Die kennis is getoetst door velen die zich kritisch opstellen en fouten opsporen. Indien er een fout gevonden wordt en die is reproduceerbaar, dan wordt de kennis bijgesteld. Op die manier benadert wetenschappelijke kennis een waarheid die voor zoveel mogelijk mensen klopt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jouw "kennis" is geen kennis, het is slechts geindoctrineerde "wetenschapsnorm";
ik waarschuw mensen tegen massale vaccinaties, ik stimuleer mensen hun eigen gezonde verstand te gebruiken en er zelf op uit te gaan en de dingen zelf te onderzoeken.
Je noemt een vraag met voorbeelden, maar zonder antwoord te geven. Toch zijn hier volgens jou redenen te vinden. Volgens mij heb je een paar stappen overgeslagen bij deze redenatie.quote:Wat zeggen de artsen en medici over chemtrails, aspartaam en Haarp ? Allerlei redenen voor de mensen om op hun hoede te zijn.
Ik weet veel van hamers, weet wie daar belang bij heeft en eraan verdient. Ook de agenda is mij overduidelijk. Blijft een handig gereedschap, al ligt het er wel aan voor wie het gebruikt wordt en waarom.quote:[..]
Ik weet alles van die MRI-scanners, ik weet ook wie er belang bij heeft; en wie er aan verdient, en welke agenda er achter zit.
Zo onnodig.quote:Jouw opmerkingen heb ik net door het toilet gespoeld. Ze waren namelijk te kwalijk.

Waarom vertrouw je vaccinatie niet? Vind je het eng? Gevaarlijk? Op basis waarvan vind je dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef MrTommygun het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in,er werd vroeger al gezegd dat ik drager van ziektes ben en er zelf geen last van heb.
Echter vertrouw ik inentingen totaal niet.
Maar dat is natuurlijk mijn keuze.

Mooi gezegd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Zowel de kennis die ATuin-hekje bezit, als de kennis die jij bezit is kennis. Verschil is dat wetenschappelijke kennis, zoals ATuin-hekje hanteert, een methodiek gebruikt om subjectiviteit te minimaliseren. Die kennis is getoetst door velen die zich kritisch opstellen en fouten opsporen. Indien er een fout gevonden wordt en die is reproduceerbaar, dan wordt de kennis bijgesteld. Op die manier benadert wetenschappelijke kennis een waarheid die voor zoveel mogelijk mensen klopt.
Jouw kennis daarentegen is subjectief, wordt niet getoetst of gebaseerd op eerder getoetste kennis en kan evengoed waar als onwaar zijn. Aangezien je je kennis nooit open laat voor kritiek, evenals jijzelf, kan het nooit ontwikkelen naar iets beters. Bovendien heb jij belangen bij het delen van je kennis waardoor de kans stijgt dat verdraaiing van objectieve kennis plaatsvindt om beter in jouw waarheid te passen.

Er zitten gevaarlijk hoeveelheden kwik in, dat leidt regelmatig tot dit soort problemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is idd een zorgelijke ontwikkeling. Ook ik Nederland zijn er twee kleuters die na de vaccinatie narcolepsie hebben gekregen.

Bullshit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef truepositive het volgende:
[..]
Er zitten gevaarlijk hoeveelheden kwik in, dat leidt regelmatig tot dit soort problemen.

Vertel, welke vaccins zit dat tegenwoordig nog in dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:47 schreef truepositive het volgende:
Om even wat duidelijker te zijn, thimerosal is een middel dat de houdbaarheid van vaccins langer maakt en aan vrijwel allemaal toegevoegd wordt, daar zit dus kwik in. Er wordt geclaimd dat dit volstrekt veilig is maar in het geval van kwik is er een zeer dunne lijn tussen relatief onschadelijk en mogelijke bron van langdurige neurotoxische schade met als gevolg een heel scala aan complicaties die op kunnen treden.

Ik heb er een willekeurige uitgelicht, en namelijk deze:quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef truepositive het volgende:
Dit zijn een paar voorbeelden: http://www.informedchoice.info/cocktail.html

is het bewezen dat chemotherapie werkt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:48 schreef Re het volgende:
maar goed,
wat is crimineler... iemand niet bewezen medicatie voorschrijven en daar aan verdienen of iemand wel bewezen medicatie voorschrijven en daar meer aan verdienen

Yep, en nog veel meer:quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef truepositive het volgende:
[..]
Er zitten gevaarlijk hoeveelheden kwik in, dat leidt regelmatig tot dit soort problemen.

http://scholar.google.com(...)s_sdt=1,5&as_sdtp=onquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is het bewezen dat chemotherapie werkt?

De eerste op de lijst bevat alleen mogelijk resten van de productie, voor zover ik kan vinden. Klopt ook al niet echt he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef truepositive het volgende:
Dit zijn een paar voorbeelden: http://www.informedchoice.info/cocktail.html

Dat is geen kwik, jij slecht geïnformeerde. Dat is methylkwik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef truepositive het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is geen kwik, jij slecht geïnformeerde. Dat is methylkwik.
 Ok, nou heb ik genoeg van dat ge-BSHT van deze rommelaar gelezen,
   Ok, nou heb ik genoeg van dat ge-BSHT van deze rommelaar gelezen, Natuurlijk, zie hier het denkniveau van meneer gray:quote:Dat is een verschil als salpeterzuur+ammoniak en salmiak (van de drop weetjewel).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |