quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dit IRL ga zeggen?
Dan had je een mep kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dit IRL ga zeggen?
Zozo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan had je een mep kunnen verwachten
woeste vrouwen, geilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij een arrogante blik en snel over iets anders praten, ik haat mensen slaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
prima opdracht voor freek toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef Qunix het volgende:
Fred zijn idee was dus een luisteraar met helm de gegooide items terug koppen
Nou, ik enterde voordat ik een smiley had ingevoerd en ik ben te lui om te wijzigen, want ik sla nooit iemand. Geen idee wat ik wel zou doen, afhankelijk van de staat van nuchterheid, denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij een arrogante blik en snel over iets anders praten, ik haat mensen slaan.
Ik kan me wel wat bedenkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik enterde voordat ik een smiley had ingevoerd en ik ben te lui om te wijzigen, want ik sla nooit iemand. Geen idee wat ik wel zou doen, afhankelijk van de staat van nuchterheid, denk ik
Ik heb maar één keer in mijn leven de neiging gehad om iemand echt te slaan. Lief hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik enterde voordat ik een smiley had ingevoerd en ik ben te lui om te wijzigen, want ik sla nooit iemand. Geen idee wat ik wel zou doen, afhankelijk van de staat van nuchterheid, denk ik
Mij ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer in mijn leven de neiging gehad om iemand echt te slaan. Lief hè?
Heuuuul lief!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer in mijn leven de neiging gehad om iemand echt te slaan. Lief hè?
dat zeiden ze toch dat ze banken uit het raam willen gooien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bankstellen, alsin, mensen die bankgast waren en in love zijn geraakt, of gewoon een bank?
Ik!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat zeiden ze toch dat ze banken uit het raam willen gooien?
en dat noem je dan een bankstel ja
ik moet trouwens ook maar eens bankgast worden ofzo, wie gaat er mee!
Neuh niet geschikt voor een forumquote:
Ik, ik, ik!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
MSNquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuh niet geschikt voor een forum.
Jouw fobo is trouwens best disgusting soms.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf wetenquote:
Ik ben een jaar en 2 dagen te jong daar voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:47 schreef henkde_j het volgende:
Is er al een fokker die zich aangemeld heeft voor Lingo?
Inderdaad Nutellaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jouw fobo is trouwens best disgusting soms.Wel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die![]()
![]()
Fucking vet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
die sfeer staat er mooi bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die![]()
![]()
Fucking vet.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik weet dat Janneke er ooit geweest is, en er zijn er nog een keer een paar geweest bij ... weet niet meer wiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:48 schreef Krambo het volgende:
Er is toch al eens een heel '' Fok!-team'' te gast geweest bij EW
au au auSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die![]()
![]()
Fucking vet.
Net een berenklem
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik heb hier geen woorden voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die![]()
![]()
Fucking vet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jouw fobo is trouwens best disgusting soms.Wel vet.
Nutellaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die![]()
![]()
Fucking vet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij mij een arrogante blik en snel over iets anders praten, ik haat mensen slaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1 jarig bestaan van metmichiel, ik was erbijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:48 schreef Krambo het volgende:
Er is toch al eens een heel '' Fok!-team'' te gast geweest bij EW
Jaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
1 jarig bestaan van metmichiel, ik was erbij
wil je me aanraken?
ik wil wel in je borst niezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
wil je me aanraken?
JA!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
wil je me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |