quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILER: ik dacht zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
SPOILER: JeujOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: en dat we dan alle tekst in het balkje zetten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILER: best welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er hoeft niet eens tekst in
niet meer
oud nieuwsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Tip: dubbelklikken op een spoiler opent alle spoilers op de pagina.
Ow. hendigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan past het bij je.quote:
Ik wist het nog niet.quote:
Oh, daar wil ik wel even verandering in brengen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet.
Ik ben een onbeschreven blaadje
Maagdelijk zelfs.
Wat slim van jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve!quote:
Alleen in FireFox is het wel te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, is dit een manier om verborgen boodschappen door te geven?
Wat is dat adk nou weeeer?quote:
Alleen als je quote.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen in FireFox is het wel te zien..
"Afkorting" misschien?quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
In FireFox zie je toch een stippellijntje eronder?
Wat een werk heb je er van gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
SMS FF BONDIGE CLIPS
Is het nieuwe ezelsbruggetje voor de Eurolanden
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een werk heb je er van gemaakt..
niet waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, is dit een manier om verborgen boodschappen door te geven?
Die heb je opgezocht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Steve het volgende:
Slovenië, Malta, Slowakije, Frankrijk, Finland, België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland, Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.
Oh!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Steve het volgende:
Slovenië, Malta, Slowakije,
Frankrijk, Finland,
België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland,
Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.
O ja, dat wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
In FireFox zie je toch een stippellijntje eronder?
Ik vind dat niet zo'n moeilijke opgavequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga morgen heel erg mijn best doen om geen sex te hebben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n moeilijke opgave.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb je de rest van de week wel seks dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik vind dat ik 't niet moet doen.quote:
Ik hoop dan voor je dat je dat luktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik 't niet moet doen.
Het vleesch is zwakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop dan voor je dat je dat lukt
Maar je 'hersens' sterkerquote:
Ik geloof dan trouwens ook niet dat je vlees op dat moment zo zwak isquote:
Met zwak vlees komt er van seks toch niks, dus dan hoef je nergens bang voor te zijn.quote:
LOL ja hoorde dat van de week. Xou niet eens alle landen op kunnen noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
Dat kan met friends en foes. Met abboquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Kunnen bepaalde Fok!ers niet gewoon helemaal tussen spoilers?
ik vind hem echt wel handig nog wel, wat als er zweden en polen binnenkort bijkomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
Wie is ruben dingemans dan toch weer?quote:
Die kwam vanmorgen voorbij op RTL... een of ander reisprogrammaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is ruben dingemans dan toch weer?
Met zijn lijf was ook niet veel misquote:
Wat tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ben een boek aan het lezen wat zich achterstevoren afspeelt... En dat leest heel raar! De gesprekken lopen verkeerdom. En met eten... Pakt ie een vuil bord uit de vaatwasser, haalt restjes uit de vuilnisbak, gaat zitten, kauwt, haalt het eten uit z'n mond en legt t op het bord en ordent het om het vervolgens terug in pannen te doen en het koud te laten worden. Stopt het dan in potjes en gaat er mee naar de supermarkt waar hij er geld voor krijgt. En zet het dan netjes terug in de rekken.
Dat leest echt zo bizar
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ontbijt op in bed
[ afbeelding ]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ben een boek aan het lezen wat zich achterstevoren afspeelt... En dat leest heel raar! De gesprekken lopen verkeerdom. En met eten... Pakt ie een vuil bord uit de vaatwasser, haalt restjes uit de vuilnisbak, gaat zitten, kauwt, haalt het eten uit z'n mond en legt t op het bord en ordent het om het vervolgens terug in pannen te doen en het koud te laten worden. Stopt het dan in potjes en gaat er mee naar de supermarkt waar hij er geld voor krijgt. En zet het dan netjes terug in de rekken.
Dat leest echt zo bizar
Wat eet je dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ontbijt op in bed
[ afbeelding ]
Ik zet 50 EUR op boterhamworstquote:
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.
Is van Martin Amis. Zocht het al tiiiiijden, en uiteindelijk in Shakespeare' and Company gevonden, Parijs (daar bij de Notre Dame / Quartier Latin). Daar had ie toevallig een lezing gegeven de week ervoor en daarom lagen er nog wat exemplaren
Briljante winkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, tis wel heel erg wennenquote:
Echt een hele erge aanrader als je in Parijs bent. Lekker ouwehoeren met de verkopers die dan aan de hand van je verhaal tips gaan geven en dan zo'n gammel laddertje opklimmen om ergens uit stappen 38 een verfrommeld bokje te trekken voor jequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Mja, soms ontdek je iets als je een week alleen in Parijs zit
Zo fijn daarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.
Ja duhquote:Je kunt ook dingen ontdekken als je samen met een Fransman in Parijs zit.
Kom, laten we gaan!quote:
Ik hou een Moleskin boekje bij van Parijs, waar ik adressen van restaurants, winkels, musea etc in opschrijf. Met observatietjes enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo fijn daar2 naast elkaar: de antieke boeken en de "normal" boeken. Ruikt zo heerlijk
[..]
Ja duhEn iets sneller ook denk ik
quote:
pas je op dat het niks illegaals isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef welkominspace het volgende:
hallo mensen
weer een nieuwe opdracht binnen gesleept
Ohhh is het zó'n scooter?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pas je op dat het niks illegaals is
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pas je op dat het niks illegaals is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenEn wat is de actuele stand van zaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Veel werk voornamelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat is de actuele stand van zaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Veel werk voornamelijk.
Ik zou daar al blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het nadeel is dat ik ook teveel hou van etentjes, flesjes wijn etc en dat in combinatie met sporten. Een Spartaans dieet zou beter zijn, maar ja dan mis je een hoop lol.quote:
Daar hebben ze camerabewaking hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef welkominspace het volgende:
ik zit te overwegen om een seizoenkaart voor fc groningen te kopen
neeeeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou hup, d'r overheen, dan heb je dat ook weer gehad.
21.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
21.
Lig nu op 'm. Hij zit er al half in.Ach, 't is legaal. En hij is vast leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zeg: doen!Huh!?
ik word er ook altijd uitgepikt door de beveiliging om gefouilleerd te wordenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
21.
Lig nu op 'm. Hij zit er al half in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Mooi jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenJa, dat wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blokjes.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ze zijn gewóón die Elvis-film aan het kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
Nu heb ik een beeld van een neukende Ang3l die ondertussen gezellig FOK!t.
Zoals een iPhone, iPad, iPod, etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow.
Ja ik wil eigenlijk gewoon ook eens iets moderns.
Ja, als het maar iets is met iP, dan hoor ik er helemaal bij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zoals een iPhone, iPad, iPod, etc.
Dan denk ik aan jou. Lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
dan wordt het een htcquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als het maar iets is met iP, dan hoor ik er helemaal bij.Kun je nagaan, het begon ooit met een iMac met zo'n hip scherm.
Maar ja, ik kreeg vandaag een studieschuldoverzichtje en...
Laptop op de rug van die 21-jarige?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
zal ie vast op prijs stellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Laptop op de rug van die 21-jarige?
kun je dat ergens terug zien dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef Peter het volgende:
Wonderer, de wintergasten van afgelopen 3 januari, daar zat Anthony (anthony and the johnsons). Veel oude filmpjes over homoseksualiteit en ook over zijn relatie met transgenders. Boeiende aflevering.
Gokje: Uitzendinggemist.nl?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dat ergens terug zien dan?
natuurlijk had ik daar al gekekenquote:
Daar komt dat nooit, door alle rechten op de filmpjes in de uitzendingen.quote:
Misgegokt danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar komt dat nooit, door alle rechten op de filmpjes in de uitzendingen.
Ow shit, deze nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dat ergens terug zien dan?
Alles wat ze kunnen vertonen is deze: http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/44148097/quote:Helaas kan Wintergasten niet terug gekeken worden via Uitzendinggemist.nl of deze website in verband met de rechten van de vertoonde fragmenten. De aller-aller-aller-laatste kans om de hele aflevering met Antony Hegarty te bekijken is dus de herhaling van 8 januari om 13.55! Er kunnen ook geen dvd's nabesteld worden. Een tip dus voor iedereen die het hele programma wil zien maar zaterdag iets anders te doen heeft: neem het op!
Nee dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie heeft er zin om morgen naar de sauna te gaan?
*ril om orgaanvlees*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn poezen vechten om de pan waarin ik de levertjes gebakken heb
Ja hallo.... ik heb er ff genoeg van. Ik ga detoxen!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:
Wat gaat er door jullie heen als je fantaseert over sex met een vrouw?
Heb je dan zoiets van ''gatver'' of ''het doet me niks''?
Ik fantaseer er niet over.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:
Nou... dat doen we dus denk ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:
Jij telt niet. Jij bent geen echtequote:
Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Hokjes schmokjes. Ik denk dat ik zo eens ga fantaseren over een vrouw
Ik moest eigenlijk meteen aan het orgaanvlees van TMM denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.
dat ze voor je kookt ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Hokjes schmokjes. Ik denk dat ik zo eens ga fantaseren over een vrouw
Koken? Ew. Nee.quote:
waar moet ik anders een kind vandaan toveren?quote:
nee inderdaad nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar moet ik anders een kind vandaan toveren?
maar vrouwen doen me niet zoveel,eigenlijk bijna niks
maar als ik een lapdance ofzo van een mooie meid krijg gaat er toch wel wat groeien.
bij jullie niet dan?
oh dus naast het strafblad, het gebruik van pillen, de tattoeages in je nek, en je slechte kleding bezoek je ook nog eens met regelmaat stripclubs waar je een lapdance aanvraagt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar als ik een lapdance ofzo van een mooie meid krijg gaat er toch wel wat groeien.
bij jullie niet dan?
nog nooit in een stripclub geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oh dus naast het strafblad, het gebruik van pillen, de tattoeages in je nek, en je slechte kleding bezoek je ook nog eens met regelmaat stripclubs waar je een lapdance aanvraagt.
but we don't judge.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en ik heb maar 1 tattoo in m'n nekThis post is worthless without picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor. Net als ie bij een hetero man ook gaat groeien als een man er overheen wrijft. Maar da's gewoon de natuurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
bij jullie niet dan?
dat dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind strippers, mannelijk en vrouwelijk, altijd een beetje trieste figuren. Ik vind het beschamend om zo iemand te moeten zien dansen voor een menigte. Ik voel dan niets anders dan medelijden met de mensen die voor een joelende menigte zichzelf moeten vernederen.
Weet ik veel wat het kamp-lingo is voor striptent... you can call it chardonnay, but that doesn't mean it isn't a bottle full of diarhea.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef welkominspace het volgende:
nog nooit in een stripclub geweest
Voor geld....quote:maar vrouwen doen nou eenmaal graag een dansje voor je
quote:yes it is honey, yes it is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but we don't judge here, this is a circle of trust.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
Heeft meer met zenuwuiteinden en stimulatie daarvan te maken dan met de daadwerkelijke vrouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net als ie bij een hetero man ook gaat groeien als een man er overheen wrijft. Maar da's gewoon de natuur
daarom, als je toch al in die situatie zit kun je er beter gebruik van maken toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor. Net als ie bij een hetero man ook gaat groeien als een man er overheen wrijft. Maar da's gewoon de natuur
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het kamp-lingo is voor striptent... you can call it chardonnay, but that doesn't mean it isn't a bottle full of diarhea.
[..]
Voor geld....
[..]
yes it is honey, yes it is...
but we don't judge here, this is a circle of trust.
bedoel dus wel in de slaapkamer(of waar je ook neukt) natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
De vrouwen die ik ken niet. Ook niet voor geld trouwens. En als er een op mijn schoot zou willen dansen zou ik 'r uitlachen.
Dem there homosexuals don't do it in a bedroom like us god-fearing straight folk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef welkominspace het volgende:
bedoel dus wel in de slaapkamer(of waar je ook neukt) natuurlijk
dat gebeurd alleen in musicalsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef welkominspace het volgende:
dat zou wat zijn,als ze overal spontaan beginnen te dansen
ik ben ook best wel bang voor god hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dem there homosexuals don't do it in a bedroom like us god-fearing straight folk.
Oh my god, like that would be so fabulous, and imagine if they were to, like, sing while they were dancing!? Oh my god y'all, that would be super!quote:
goh,je meent hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat gebeurd alleen in musicals
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft meer met zenuwuiteinden en stimulatie daarvan te maken dan met de daadwerkelijke vrouw.
Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef welkominspace het volgende:
in de loop van de avond m'n moeder maar eens vertellen dat ze van mij geen schoondochter kan verwachten
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?quote:
Lieverd. Na die verhalen over je buurman..... you ARE the plebs!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh it is on now! Bitch! Bring it!
niet vaak genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?
Precies, schoondochters zijn toch maar lastigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.
Z'n neus zit al vol van andere snuifsels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga jij wel eens naar het theater dan, beetje cultuur snuiven?
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft ze al een kleindochter.
negerinnetje adopterenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wil![]()
voor dit inkoppertje krijg je alleen maar strafpuntenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Z'n neus zit al vol van andere snuifsels.
Nou, werk aan de winkel dus, jij bent de enige die het voor elkaar kan krijgen blijkbaar. Doorfokken. De bloedlijn moet voortgezet worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou,m'n zus is onvruchtbaar en m'n broer verwacht ik ook niks van en geloof dat ze er meer wil![]()
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor dit inkoppertje krijg je alleen maar strafpunten
Dus dat is de reden!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!
ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, ik sta toch al zo hoog in de klassementen, die paar strafpunten maken me alleen maar likable voor het grote publiek. Niemand houdt van iemand die alleen maar perfect is!
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.quote:
no shit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.
Trust me duckling, not even without shit...quote:
alsof ik ooit zonder shit zou zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Trust me duckling, not even without shit...
Is dat aan haar dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
sorry maar jouw scat-avonturen mag je echt helemaal voor je houden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:05 schreef welkominspace het volgende:
alsof ik ooit zonder shit zou zitten
junkie voor life toch?
This time this girl is in a pickle instead of the other way around!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
poverty begets poverty
trash begets trash
you can take a girl from the trailerpark, but you can't take the trailerpark from the girl.
Why not? At least then you'll get some.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, you and me, it's not going to happen... ever.
Now there's an idea!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Ang3l het volgende:
This time this girl is in a pickle instead of the other way around!
Aaah the good ol' days, I remember them well, my dalliances in the parlour, a gentleman visitor at night. Oh Bernadette, why must you be so envious!?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Why not? At least then you'll get some.
What was it... 1918?
Zeg.... ze zien er niet allemaal uit als een augurkje hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Now there's an idea!
You can play hide-the-pickle with Welkominspace.
ik ben niet zo het spelletjes typequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Now there's an idea!
You can play hide-the-pickle with Welkominspace.
maar je bent ZO Angel's type! Jullie tweetjes moeten elkaar echt gaan ontmoeten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:11 schreef welkominspace het volgende:
ik ben niet zo het spelletjes type
juistumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar je bent ZO Angel's type! Jullie tweetjes moeten elkaar echt gaan ontmoeten!
but my dear sweet boy, you're everything Ang3l finds attractive in a man.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l is veel te ervaren voor mij
ja,dat is duidelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
but my dear sweet boy, you're everything Ang3l finds attractive in a man.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:22 schreef welkominspace het volgende:
Ang3l is veel te ervaren voor mij
ik wil een jongen uit de kast krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet.
Je zult je nog verbazen
Ik baseerde mijn aannames nog op wat ik jou zelf zag posten.
Jij baseert je aannames op... wat andere posten?
Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wil een jongen uit de kast krijgen.
jij bent al uit de kast
just the way your new beau likes 'emquote:
niet bewust maar het gebeurd wel vaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen was
oh you two and your playful frivolous banter... why don't you two just pucker up and kiss already.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van het op de kast krijgen was
O please, wat ben je toch weer aan het trollen,.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
just the way your new beau likes 'em
Ben je bekend met de term "spiegelen"?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
oh you two and your playful frivolous banter... why don't you two just pucker up and kiss already.
put your platforms away granny, these aren't the seventies anymorequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
O please, wat ben je toch weer aan het trollen,.
I wear heels bigger than your dick. Shut up
Neh. Tis Kug.quote:
Honey, these were my there's-no-place-like-home shoes. My flats.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
put your platforms away granny, these aren't the seventies anymore
ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je bekend met de term "spiegelen"?
pricelessquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
ik wel,de nieuwe producten achterin en de nieuwe voor
in de supermarkt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je wil niet weten waar ik dat geleerd heb
Uh. Nee Miss Wall-mart. Niet in die betekenis van het woord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
1 van die 3 iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Coffeeshop? Gevangeniswinkeltje? Smartshop?
but I don't judge dear, there's no judgment here.quote:
daar heb ik dus ook geen zin in bij mn oudersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef welkominspace het volgende:
ik ben toch wel zenuwachtig,want ik weet dat m'n moeder gaat vragen waarom ik het niet eerder verteld heb.
waarom moeten mensen steeds vragen stellen als je het verteld
ik vind dat hele homo zijn een klein detail waar (ook door mij) een te grote ophef over gemakt wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook geen zin in bij mn ouders
Fortunately!quote:
neeeh niet de goedequote:
Dat is niet eens spiegelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit dus ongeveer in de zelfde situatie met die jongen die ik uit de kast wil laten komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
neeeh niet de goede
een van de mensen bij mij op kantoor is verliefd op moi, en nou weet ik wel wie, maar hij durft niks
ben al op m af gestapt maar dan ontkent ie
om vervolgens online wel weer te laten weten dat hij t wel is
het erge is.. ik vind hem dus al leuk vanaf dat ie bij ons werkt
en nu moet ik dus maar "afwachten" tot meneer de volgende stap zet, waarna we (hopelijk) eindelijk eens kunnen gaan daten.
Spiegelen in de supermarkt is toch het meelopen met een andere collega?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is niet eens spiegelenDat is fifo...
ohjaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is niet eens spiegelenDat is fifo...
Spiegelen in de super is alles naar voren halen zodat de voorkant van het schap vol lijkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spiegelen in de supermarkt is toch het meelopen met een andere collega?
Maar ik bedoelde spiegelen in de psychologie: projecteren van jezelf op een ander
Maar wat heeft dit met homo sucks te maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
neeeh niet de goede
een van de mensen bij mij op kantoor is verliefd op moi, en nou weet ik wel wie, maar hij durft niks
ben al op m af gestapt maar dan ontkent ie
om vervolgens online wel weer te laten weten dat hij t wel is
het erge is.. ik vind hem dus al leuk vanaf dat ie bij ons werkt
en nu moet ik dus maar "afwachten" tot meneer de volgende stap zet, waarna we (hopelijk) eindelijk eens kunnen gaan daten.
dat was vast wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde spiegelen in de psychologie: projecteren van jezelf op een ander
Dan had ie dus toch gelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Spiegelen in de super is alles naar voren halen zodat de voorkant van het schap vol lijkt.
Blijkbaar niet, aangezien jij over de supermarkt begonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat was vast wel duidelijk hoor
ja.. tegen mij.. online..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe weet je dat ie verliefd op je is?
Heeft ie dat tegen iemand gezegd?
ik studeer psychologie dus het was echt wel het eerste waar ik aan dacht hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien jij over de supermarkt begon
Ja dat begreep ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D'r faalt er maar 1 hier, en dat is uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ohja
weet niet wie hier nu harder faalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |