Misgegokt danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar komt dat nooit, door alle rechten op de filmpjes in de uitzendingen.

Ow shit, deze nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dat ergens terug zien dan?
Alles wat ze kunnen vertonen is deze: http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/44148097/quote:Helaas kan Wintergasten niet terug gekeken worden via Uitzendinggemist.nl of deze website in verband met de rechten van de vertoonde fragmenten. De aller-aller-aller-laatste kans om de hele aflevering met Antony Hegarty te bekijken is dus de herhaling van 8 januari om 13.55! Er kunnen ook geen dvd's nabesteld worden. Een tip dus voor iedereen die het hele programma wil zien maar zaterdag iets anders te doen heeft: neem het op!

Nee dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie heeft er zin om morgen naar de sauna te gaan?

*ril om orgaanvlees*quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn poezen vechten om de pan waarin ik de levertjes gebakken heb

Ja hallo.... ik heb er ff genoeg van. Ik ga detoxen!quote:

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:
Wat gaat er door jullie heen als je fantaseert over sex met een vrouw?
Heb je dan zoiets van ''gatver'' of ''het doet me niks''?

Ik fantaseer er niet over.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:

Nou... dat doen we dus denk ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef 0013379 het volgende:

Jij telt niet. Jij bent geen echtequote:

Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Hokjes schmokjes. Ik denk dat ik zo eens ga fantaseren over een vrouw

Ik moest eigenlijk meteen aan het orgaanvlees van TMM denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.

quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk wel weer een keer een ziekenhuisprogramma als ik aan een open wond wil denken.

dat ze voor je kookt ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Hokjes schmokjes. Ik denk dat ik zo eens ga fantaseren over een vrouw

Koken? Ew. Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |