quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILER: ik dacht zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
SPOILER: JeujOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: en dat we dan alle tekst in het balkje zetten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILER: best welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er hoeft niet eens tekst in
niet meer
oud nieuwsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Tip: dubbelklikken op een spoiler opent alle spoilers op de pagina.
Ow. hendigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan past het bij je.quote:
Ik wist het nog niet.quote:
Oh, daar wil ik wel even verandering in brengen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet.
Ik ben een onbeschreven blaadje
Maagdelijk zelfs.
Wat slim van jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve!quote:
Alleen in FireFox is het wel te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, is dit een manier om verborgen boodschappen door te geven?
Wat is dat adk nou weeeer?quote:
Alleen als je quote.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Alleen in FireFox is het wel te zien..
"Afkorting" misschien?quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
In FireFox zie je toch een stippellijntje eronder?
Wat een werk heb je er van gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
SMS FF BONDIGE CLIPS
Is het nieuwe ezelsbruggetje voor de Eurolanden
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een werk heb je er van gemaakt..
niet waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ah, is dit een manier om verborgen boodschappen door te geven?
Die heb je opgezocht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Steve het volgende:
Slovenië, Malta, Slowakije, Frankrijk, Finland, België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland, Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.
Oh!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Steve het volgende:
Slovenië, Malta, Slowakije,
Frankrijk, Finland,
België, Oostenrijk, Nederland, Duitsland, Ierland, Griekenland, Estland,
Cyprus, Luxemburg, Italië, Portugal en Spanje.
O ja, dat wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Steve het volgende:
[..]
In FireFox zie je toch een stippellijntje eronder?
Ik vind dat niet zo'n moeilijke opgavequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga morgen heel erg mijn best doen om geen sex te hebben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo'n moeilijke opgave.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Heb je de rest van de week wel seks dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik vind dat ik 't niet moet doen.quote:
Ik hoop dan voor je dat je dat luktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat ik 't niet moet doen.
Het vleesch is zwakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop dan voor je dat je dat lukt
Maar je 'hersens' sterkerquote:
Ik geloof dan trouwens ook niet dat je vlees op dat moment zo zwak isquote:
Met zwak vlees komt er van seks toch niks, dus dan hoef je nergens bang voor te zijn.quote:
LOL ja hoorde dat van de week. Xou niet eens alle landen op kunnen noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
Dat kan met friends en foes. Met abboquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Kunnen bepaalde Fok!ers niet gewoon helemaal tussen spoilers?
ik vind hem echt wel handig nog wel, wat als er zweden en polen binnenkort bijkomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
SMS FF BONDIGE CLIPS
Wie is ruben dingemans dan toch weer?quote:
Die kwam vanmorgen voorbij op RTL... een of ander reisprogrammaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is ruben dingemans dan toch weer?
Met zijn lijf was ook niet veel misquote:
Wat tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ben een boek aan het lezen wat zich achterstevoren afspeelt... En dat leest heel raar! De gesprekken lopen verkeerdom. En met eten... Pakt ie een vuil bord uit de vaatwasser, haalt restjes uit de vuilnisbak, gaat zitten, kauwt, haalt het eten uit z'n mond en legt t op het bord en ordent het om het vervolgens terug in pannen te doen en het koud te laten worden. Stopt het dan in potjes en gaat er mee naar de supermarkt waar hij er geld voor krijgt. En zet het dan netjes terug in de rekken.
Dat leest echt zo bizar
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ontbijt op in bed
[ afbeelding ]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ben een boek aan het lezen wat zich achterstevoren afspeelt... En dat leest heel raar! De gesprekken lopen verkeerdom. En met eten... Pakt ie een vuil bord uit de vaatwasser, haalt restjes uit de vuilnisbak, gaat zitten, kauwt, haalt het eten uit z'n mond en legt t op het bord en ordent het om het vervolgens terug in pannen te doen en het koud te laten worden. Stopt het dan in potjes en gaat er mee naar de supermarkt waar hij er geld voor krijgt. En zet het dan netjes terug in de rekken.
Dat leest echt zo bizar
Wat eet je dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ontbijt op in bed
[ afbeelding ]
Ik zet 50 EUR op boterhamworstquote:
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Origineel, maar klinkt als een gimmick, iets wat werkt bij een kort verhaal.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar als je hetr dan digitaal leest, op je iPad, en je keert je iPad om, dan leest het weer normaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook maar 100 bladzijdes, denk idd niet dat het veel langer moet duren.
Is van Martin Amis. Zocht het al tiiiiijden, en uiteindelijk in Shakespeare' and Company gevonden, Parijs (daar bij de Notre Dame / Quartier Latin). Daar had ie toevallig een lezing gegeven de week ervoor en daarom lagen er nog wat exemplaren
Briljante winkel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, tis wel heel erg wennenquote:
Echt een hele erge aanrader als je in Parijs bent. Lekker ouwehoeren met de verkopers die dan aan de hand van je verhaal tips gaan geven en dan zo'n gammel laddertje opklimmen om ergens uit stappen 38 een verfrommeld bokje te trekken voor jequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Mja, soms ontdek je iets als je een week alleen in Parijs zit
Zo fijn daarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben daar ook eens geweest.
Ja duhquote:Je kunt ook dingen ontdekken als je samen met een Fransman in Parijs zit.
Kom, laten we gaan!quote:
Ik hou een Moleskin boekje bij van Parijs, waar ik adressen van restaurants, winkels, musea etc in opschrijf. Met observatietjes enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo fijn daar2 naast elkaar: de antieke boeken en de "normal" boeken. Ruikt zo heerlijk
[..]
Ja duhEn iets sneller ook denk ik
quote:
pas je op dat het niks illegaals isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef welkominspace het volgende:
hallo mensen
weer een nieuwe opdracht binnen gesleept
Ohhh is het zó'n scooter?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pas je op dat het niks illegaals is
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
pas je op dat het niks illegaals is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenEn wat is de actuele stand van zaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Veel werk voornamelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat is de actuele stand van zaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Veel werk voornamelijk.
Ik zou daar al blij mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Het nadeel is dat ik ook teveel hou van etentjes, flesjes wijn etc en dat in combinatie met sporten. Een Spartaans dieet zou beter zijn, maar ja dan mis je een hoop lol.quote:
Daar hebben ze camerabewaking hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:51 schreef welkominspace het volgende:
ik zit te overwegen om een seizoenkaart voor fc groningen te kopen
neeeeeeeeee!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou hup, d'r overheen, dan heb je dat ook weer gehad.
21.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
21.
Lig nu op 'm. Hij zit er al half in.Ach, 't is legaal. En hij is vast leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zeg: doen!Huh!?
ik word er ook altijd uitgepikt door de beveiliging om gefouilleerd te wordenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
21.
Lig nu op 'm. Hij zit er al half in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
Mooi jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Mijn buik moet er voor de zomer zo gaan uitzien heb ik beslotenJa, dat wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blokjes.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ze zijn gewóón die Elvis-film aan het kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
Nu heb ik een beeld van een neukende Ang3l die ondertussen gezellig FOK!t.
Zoals een iPhone, iPad, iPod, etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow.
Ja ik wil eigenlijk gewoon ook eens iets moderns.
Ja, als het maar iets is met iP, dan hoor ik er helemaal bij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zoals een iPhone, iPad, iPod, etc.
Dan denk ik aan jou. Lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
dan wordt het een htcquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, als het maar iets is met iP, dan hoor ik er helemaal bij.Kun je nagaan, het begon ooit met een iMac met zo'n hip scherm.
Maar ja, ik kreeg vandaag een studieschuldoverzichtje en...
Laptop op de rug van die 21-jarige?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:29 schreef Steve het volgende:
zal ie vast op prijs stellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Laptop op de rug van die 21-jarige?
kun je dat ergens terug zien dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef Peter het volgende:
Wonderer, de wintergasten van afgelopen 3 januari, daar zat Anthony (anthony and the johnsons). Veel oude filmpjes over homoseksualiteit en ook over zijn relatie met transgenders. Boeiende aflevering.
Gokje: Uitzendinggemist.nl?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je dat ergens terug zien dan?
natuurlijk had ik daar al gekekenquote:
Daar komt dat nooit, door alle rechten op de filmpjes in de uitzendingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |