Nou die mislukte Arabist is nogal door het ijs gezakt hoor...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hans Jansen en Hiddema zijn nou niet bepaald de domste mensen.
Allereerst is de PvdA nooit voorstander geweest van een nieuwe missie, in welke vorm dan ook. Verder kan ik mij niet voorstellen dat jij je stoort aan een dergelijke handelswijze. Je stemt immers PVV, die draait nog meer dan een ballerina, maar dat schijnt jou wel te bevallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten.
De PvdA:
Verkiezingen: Wij zijn niet tegen een politiemissie met militairen in Afghanistan
Gebeurtenis: De PvdA staat er heel slecht bij. Aangezien de PvdA altijd te hoog wordt gepeild moeten ze zelfs op meer zetels verlies rekenen.
Constatering: Er is weinig draagvlak onder de bevolking voor een nieuwe missie
Gevolg: De PvdA is opeens tegen een missie.
Vind je dit geen populistisch trekje van de PvdA?
Hear hear!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar ook jij zult toch weten dat het grootste deel van PVV'ers nou niet bepaald in de buurt of boven de gemiddelde intelligentie van de Nederlanders komen..
Nee du_ke, mensen als Holo houden zichzelf nog steeds voor dat het merendeel van de PVV-stemmers hoogopgeleid isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou die mislukte Arabist is nogal door het net gevallen hoor...
Maar ook jij zult toch weten dat het grootste deel van PVV'ers nou niet bepaald in de buurt of boven de gemiddelde intelligentie van de Nederlanders komen..
Volgens mij laat Holograph een eenvoudige constatering zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst is de PvdA nooit voorstander geweest van een nieuwe missie, in welke vorm dan ook. Verder kan ik mij niet voorstellen dat jij je stoort aan een dergelijke handelswijze. Je stemt immers PVV, die draait nog meer dan een ballerina, maar dat schijnt jou wel te bevallen.
quote:PvdA sluit politiemissie Afghanistan niet uit
Met de PvdA is te praten over de optie om Nederlandse politietrainers naar Afghanistan te sturen, ook als er militairen mee moeten om ze te beschermen. Bron
In dat stuk staat ook: "Het moet van Cohen volstrekt duidelijk zijn dat het geen militaire missie is" en daar wringt 'm nu precies de schoen. Zelfs Merkel heeft gezegd dat het full-out oorlog is in Kunduz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij laat Holograph een eenvoudige constatering zien.
En daarnaast klopt jouw bewering niet.
[..]
Oke, dan heb ik het mis. Maar vind het nogal vreemd dat een PVV'er gaat wijzen naar een ander over populisme. Trouwens, uitsluiten is niet hetzelfde als instemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Cohen wil het je wel even uitleggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Heb je überhaupt gelezen waarop ik precies reageerde?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
In dat stuk staat ook: "Het moet van Cohen volstrekt duidelijk zijn dat het geen militaire missie is" en daar wringt 'm nu precies de schoen. Zelfs Merkel heeft gezegd dat het full-out oorlog is in Kunduz.
Ja, of de PvdA vorig jaar nog voor een nieuwe missie was of niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:50 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gelezen waarop ik precies reageerde?
Als het gaat over het standpunt van de PvdA inzake een nieuwe missie in Afghanistan is het klip en klaar dat zij de afgelopen maanden op zijn zachts gezegd nogal onduidelijk is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het mis. Maar vind het nogal vreemd dat een PVV'er gaat wijzen naar een ander over populisme. Trouwens, uitsluiten is niet hetzelfde als instemmen.
Nee. Geenszins.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, of de PvdA vorig jaar nog voor een nieuwe missie was of niet.
Dat is niet waar, anders waren we nooit militair aanwezig geweest in Afghanistan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee. Geenszins.
Allereerst is de PvdA nooit voorstander geweest van een nieuwe missie, in welke vorm dan ook.
Het was dan ook niet aan jou gericht. Verder legt Cohen vandaag in de VK uit waarom de PvdA zich tegen een missie keert. Noem het draaien, noem het populistisch, maar ik ben het wel met hem eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als het gaat over het standpunt van de PvdA inzake een nieuwe missie in Afghanistan is het klip en klaar dat zij de afgelopen maanden op zijn zachts gezegd nogal onduidelijk is.
Het is een beetje sneu om dan als een soort verontschuldiging vanuit een soort morele verplichting daaraan toe te moeten voegen dat 'de PVV ook draait'.
Het is in die zin van hetzelfde laken en het pak wanneer er een scherpe mening over de islam wordt gebezigd. Dan moet daaraan toegevoegd worden; 'ja, maar de christenen'.
Ik vind dit maar een uiterst sneu wijze van discussiëren.
Het gaat er helemaal niet om of het aan mij gericht is of niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was dan ook niet aan jou gericht. Verder legt Cohen vandaag in de VK uit waarom de PvdA zich tegen een missie keert. Noem het draaien, noem het populistisch, maar ik ben het wel met hem eens.
Over oorlog kun je niet 1,2,3 beslissen, logisch dus dat ze voorzichtig formuleren. Dat zouden eigenlijk alle partijen moeten doen, maar die vinden het belangijker daadkrachtig over te komen. PvdA is volgens mij duidelijk genoeg geweest, ze hebben er zelfs een kabinet op laten vallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als het gaat over het standpunt van de PvdA inzake een nieuwe missie in Afghanistan is het klip en klaar dat zij de afgelopen maanden op zijn zachts gezegd nogal onduidelijk is.
Het is een beetje sneu om dan als een soort verontschuldiging vanuit een soort morele verplichting daaraan toe te moeten voegen dat 'de PVV ook draait'.
Het is in die zin van hetzelfde laken en het pak wanneer er een scherpe mening over de islam wordt gebezigd. Dan moet daaraan toegevoegd worden; 'ja, maar de christenen'.
Ik vind dit maar een uiterst sneu wijze van discussiëren.
Jawel. Ik reageerde op de zin die ik zojuist in het cursief heb geplaatst. Ik weet zelf wel waarop ik reageer!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet waar, anders waren we nooit militair aanwezig geweest in Afghanistan.
Ik las over nieuwe heen en heb mijn post uitgebreid.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jawel. Ik reageerde op de zin die ik zojuist in het cursief heb geplaatst. Ik weet zelf wel waarop ik reageer!
Deze zin is afkomstig uit de bijdragen van koosvogels.
Prima, maar niet voor niets draag ik een nieuw argument aan; de bijdrage van Cohen. Hij legt prima uit waarom de PvdA zich tegen de missie keert. Ik vind dit dan ook een zinlose discussie. Je kunt je beter afvragen waarom ons kabinet die idiote missie wil.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of het aan mij gericht is of niet.
Ik lees toch gewoon jouw bijdragen. En je reageert alleen op de constatering door de PVV aan te halen en niet inhoudelijk.
Dat is mijn punt. Dat omschrijf ik als een sneu manier van discussiëren.
'Voorzichtig formuleren' is een understatement. Van Dam en Cohen spraken elkaar zelfs tegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Over oorlog kun je niet 1,2,3 beslissen, logisch dus dat ze voorzichtig formuleren. Dat zouden eigenlijk alle partijen moeten doen, maar die vinden het belangijker daadkrachtig over te komen. PvdA is volgens mij duidelijk genoeg geweest, ze hebben er zelfs een kabinet op laten vallen.
Je mag best iets negatiefs zeggen over de islam, maar je moet daar niet alle moslims op afrekenen. Ik durf best te zeggend dat Mohammed een oorlogszuchtig persoon is en een massamoordenaar.
Lekker belangrijk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las over nieuwe heen en heb mijn post uitgebreid.
Nogal ja, mede omdat de PvdA vindt dat we al meer hebben gedaan dan wat van een land als het onze verwacht kan worden.quote:
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima, maar niet voor niets draag ik een nieuw argument aan; de bijdrage van Cohen. Hij legt prima uit waarom de PvdA zich tegen de missie keert. Ik vind dit dan ook een zinlose discussie. Je kunt je beter afvragen waarom ons kabinet die idiote missie wil.
Nou gefeliciteerd, je hebt aangetoond dat de PvdA een lichte draai maakt. Hang de vlag uit en blaas de trompet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit!
Jij reageert op een constatering die volkomen rechtvaardig is en ik reageer vervolgens op jou reactie door te stellen dat deze nogal sneu is.
Ik zou niet weten waarom ik nu ineens op een ander invalshoek moet richten. Ben ik geenszins van plan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |