Hans Jansen en Hiddema zijn nou niet bepaald de domste mensen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze stemmen iig. geen PVV. Dat scheelt al een boel
heb je last van geheugenverlies? oostindisch dom?quote:
Ik vind het prima om hier een referemdum over te houden..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef twaalf het volgende:
[..]
Holograph brengt terecht ter sprake dat de Pvda niet veel beter is dan de PVV wat betreft populisme. Dan ga jij de Pvda verdedigen, maar daar gaat het niet over. Daar zijn genoeg andere topics voor.
Om wat inhoudelijks te zeggen: dit lijkt me een goed punt om een referendum over te beginnen. Geen enkel ander punt levert zoveel universele weerstand op als een eventuele missie. Voor een referendum is vast wel een meerderheid te vinden (als D66 en GL daartegen zijn, zijn ze wel erg hypocriet bezig).
NIET??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hans Jansen en Hiddema zijn nou niet bepaald de domste mensen.
nee ze stemmen tegen nederland en verkopen het voor een links dubbeltje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze stemmen iig. geen PVV. Dat scheelt al een boel
Omdat ze PVV stemmen of om een andere reden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET??
Sorry hoor, maar IK heb geen hoge pet van ze op..
En hoppa: ik vraag keurig naar je redenen en wat krijg ik?? ---> een ad hominem..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je last van geheugenverlies? oostindisch dom?
Toon dat maar eens aan dan. In [Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #2 graag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik vind het erg hypocriet als je als PvdA'er gaat roepen dat de PVV een populistische partij is, terwijl de PvdA zelf aantoonbaar populistisch is.
Om een andere reden. Meerdere eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Omdat ze PVV stemmen of om een andere reden?
Dat heb ik hier al gedaan en ik hoef mezelf niet te herhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Toon dat maar eens aan dan. In [Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #2 graag.
Ze hebben beide kritiek op de Islam? Maar om die reden hoef je toch niet dom te zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Om een andere reden. Meerdere eigenlijk
Dat is exact wat nu juist gebeurtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ze stemmen tegen nederland en verkopen het voor een links dubbeltje.
Die post waar ik op geantwoord heb gaf het totaal niet aan. Dus als je het er nu bij laat do I rest my casequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al gedaan en ik hoef mezelf niet te herhalen
Misschien zou je me eerst moeten vragen wat die redenen dan zijn?? Ipv ze in te vullen??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben beide kritiek op de Islam? Maar om die reden hoef je toch niet dom te zijn?
Daarnaast is Hiddema een bekende strafpleiter, ik kende hem al voordat hij voor de PVV opkwam. Als je een bekende strafpleiter bent, ben je eigenlijk per definitie niet dom.
Wat zijn de redenen om Jansen en Hiddema dom te noemen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zou je me eerst moeten vragen wat die redenen dan zijn?? Ipv ze in te vullen??
Zo maar een gedachte hoor..
Misschien heb je gelijk, alhoewel ik wel een vermoeden heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zou je me eerst moeten vragen wat die redenen dan zijn?? Ipv ze in te vullen??
Zo maar een gedachte hoor..
Ik heb ze niet dom genoemd. Ik heb gezegd dat ik geen hoge pet van ze ophad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef twaalf het volgende:
[..]
Wat zijn de redenen om Jansen en Hiddema dom te noemen?
En wat was daar de reden voor? Je maakt het ook niet echt makkelijk. Vind je het gek dat Holograph zelf maar denkt dat het om de islam is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet dom genoemd. Ik heb gezegd dat ik geen hoge pet van ze ophad.
Dank je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, alhoewel ik wel een vermoeden heb.
Maar geef maar de echte invulling
Jeebus, je vraagt er ook wel om hae? Ik heb geen hoge pet van ze op omdat ze Geert Wilders steunen. Waarom zou je zo'n droeftoeter steunen als je het behoorlijk gemaakt hebt? Dat vind ik nog veel triesterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef twaalf het volgende:
[..]
En wat was daar de reden voor? Je maakt het ook niet echt makkelijk. Vind je het gek dat Holograph zelf maar denkt dat het om de islam is.
Ik maak het niet makkelijk??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef twaalf het volgende:
[..]
En wat was daar de reden voor? Je maakt het ook niet echt makkelijk. Vind je het gek dat Holograph zelf maar denkt dat het om de islam is.
Ik denk dat dat diep in je hart wel het probleem zal zijn. Maar je hebt wel gelijk dat ik beter niet andermans gedachte kan invullen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je.
Maar nu word ik nieuwsgierig..... PVV vervalt als argument (toch?), dus wat denk jij dan dat ik denk?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik denk dat dat diep in je hart wel het probleem zal zijn.![]()
Mag ik de reden weten waarom je geen hoge pet van ze op hebt? Voor de vierde keer...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik maak het niet makkelijk??![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat ik geen hoge pet van ze opheb, Holo vult het in, ipv door te vragen en dan maak ik het niet makkelijk?? Kom, kom..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |