Ik wil best wel even wat aan elkaar praten, zo ben ik dan ook wel weer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef trolololo het volgende:
Ik heb zelf alle middelen in huis, maar ik leen mijn stem niet uit
vanaf wanneer heb je een goeie verbinding? Lijkt me een cool ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan moeten we iemand hebben met een beetje verbinding.
Op het begin zullen de luisteraars gering zijn, maar uiteindelijk komt dat wel goed!
Ik heb genoeg muziek, en ik kan vast wel een jingle in elkaar proppen
Iemand met goede verbinding die ons uit de brank helpt ?
Ik ben even aan het zoeken, het gaat meer om de data die je verzendt, dat kan dan aardig oplopen schijnt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
vanaf wanneer heb je een goeie verbinding? Lijkt me een cool idee
Ik heb een meester verbinding. Ik kan geluiden, tunes, jingles maken en ik ben gewoon een koole host brada. Ik ben benenden voor deze axie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Monopoly het volgende:
Dan moeten we iemand hebben met een beetje verbinding.
Op het begin zullen de luisteraars gering zijn, maar uiteindelijk komt dat wel goed!
Ik heb genoeg muziek, en ik kan vast wel een jingle in elkaar proppen
Iemand met goede verbinding die ons uit de brank helpt ?
Kom dan niet met zo'n ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken, het gaat meer om de data die je verzendt, dat kan dan aardig oplopen schijnt.
Maar goed, ik ben hier ook een n00b in
Ik ook, aangezien het niemand interesseert wat Furdinand te zeggen heeft ga ik voor, vanzelfsprekend lijkt me.quote:
omdat je een n00b ben mag je toch wel met zulke ideeen komen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Teal het volgende:
[..]
Kom dan niet met zo'n idee
Ik wil wel wat onderdelen verzinnen e.d.
Gun a sahbi.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb wel een website waar je via kan hosten, maar dan weet heel fok alles over mij
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Om een internet station te beginnen heb je de volgende zaken nodig:
- Muziek (Zorg ervoor dat je voldoende muziek hebt zodat de herhalingen beperkt blijft.)
- Internet verbinding (Stabiele verbinding met minimale 250 kbp/s upload gewenst)
- Automation software (deze zorgt voor de nonstop programmering)
- Website
- Hosting van de stream / site
- Licenties (Sena / Buma)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Misschien biedt deze website uitkomst.
Nee, tot een radio!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
Dit initiatief zal nooit uitgroeien tot iets wat serieus is.
Het wordt dan ook ONZ radio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:36 schreef GGMM het volgende:
Bangerik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Teal het volgende:
Ik heb wel een website waar je via kan hosten, maar dan weet heel fok alles over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Toen ik m'n reply typte had ik deze reactie al verwacht, ik had alleen geen zin om het opnieuw te formuleren.quote:
Bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik m'n reply typte had ik deze reactie al verwacht, ik had alleen geen zin om het opnieuw te formuleren.
Toen ik jouw reply zag dacht ik: "hier ga ik op reageren", maar eigenlijk heb ik niks te zeggen.quote:
Ik ben me aan het aanmelden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Goed idee!![]()
Misschien biedt deze website uitkomst.
Maak is een schema met zendtijden dan brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben de software aan het downloaden, hopelijk krijg ik het zo aan de praat
Wie maakt er een paar leuke Jingles ?
Soberso, ik wacht nog even tot die software klaar is , duurt nog 3 minuten, dan ga ik even kijken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Giester het volgende:
[..]
Maak is een schema met zendtijden dan brada!
Kank-kank-kank-kanker STEEN STEEN BOH, GRUWELIJK NAT.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben de software aan het downloaden, hopelijk krijg ik het zo aan de praat
Wie maakt er een paar leuke Jingles ?
je vergeetz de betere interviewz en topicz!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor genre wil iedereen horen qua muziek ?
Poll: Genre muziek voor ONZ radio
• House
• Hardere stijlen
• Pop
• top40
• Van alles wat, boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die komen er sowiesoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Giester het volgende:
[..]
je vergeetz de betere interviewz en topicz!
Hip-hop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
• House
• Hardere stijlen
• Pop
• top40
• Van alles wat, boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb nog wel zon oude .nl webhost liggen.
Muziek die uit bliepjes bestaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
• House
• Hardere stijlen
• Pop
• top40
• Van alles wat, boeiend
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ditquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Furdinand het volgende:
ik wil ook beroemd worden hiermee dus mijn naam moet vaak genoemd worden
Jij krijgt een topic waarin je de kut reclame van de dag mag bespreken.quote:
kan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Jij krijgt een topic waarin je de kut reclame van de dag mag bespreken.
En hun geloofwaardigheid op te proef mag stellen. Hoe smaakt grevel? Haha
Of Rivalo's Dance Hour, waar ik vooral de stijlen Trance, House en DnB draai.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Rivalo het volgende:
Ik wil wel een uurtje "zeiken op alles met Rivalo" doen. Met muziek van nederlansche bodem. Zoals Henk en Ingrid het wenst.
ElmoFans happyhourquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Of Rivalo's Dance Hour, waar ik vooral de stijlen Trance, House en DnB draai.
Oke is goed, zolang ik maar een klaagbaak stukje krijg waar ik mensen opbellen die iets te zeiken hebben.quote:
E-mail met bevestiging gehad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat programma heb ik erop staan, maar ik kan niet inloggen, terwijl ik me wel heb aangemeld
Gewoon constant Justin Bieber draaien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat dacht je van dat je nummers aan kan vragen?
Ik zie hier al een paar keer hip-hop langskomen, maar dat vind ik dus ooraids
Profile activation etc allemaal netjes gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
E-mail met bevestiging gehad?
Dan maakt de uitzender zich zelfs van kantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Gewoon constant Justin Bieber draaien.
Adblock?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Profile activation etc allemaal netjes gehad
Het lijkt wel alsof dat programma geen verbinding kan maken met hun servers. Want hij wil wel inloggen, maar het "zet niet door". Geen foutmeldingen ofzoiets.
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef ElmoFan het volgende:
Tevens lijkt het me verstandiger om geen vast genre te kiezen, maar gewoon verzoekjes te doen. In een speciaal daarvoor gekozen topic
Wel verschillende radioprogramma'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef ElmoFan het volgende:
Tevens lijkt het me verstandiger om geen vast genre te kiezen, maar gewoon verzoekjes te doen. In een speciaal daarvoor gekozen topic
Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wel verschillende radioprogramma's
Mag ik misschien een stukje klaagbaak doen?
zie sig, gericht aan meneer en mevrouw bumaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef Graseter het volgende:
Om muziek uit te zenden moet je betalen aan meneer en mevrouw Buma.
Oeh, lekker rebels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zie sig, gericht aan meneer en mevrouw buma
de kern?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Giester het volgende:
In!
Kunnen we gelijk de slag om de brank bij Moerdijk bespreken.
zo even cammen dan maar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee maar ik word er wel seksueel opgewonden van.
Ah ik kan het niet luisteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wat geprobeerd, eens kijken of het werkt!
http://onz.listen2myradio.com/
Er staat dat ik daar een plugin moet downloaden
Maar dat werkt natuurlijk niet.
Ik ben vanuit winamp aan het broadcasten.
Hij kan de plugin niet vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah ik kan het niet luisteren.
Moet je windows media player plugin voor hebben.
Ik hoor niks, en: ONZIN RADIO GET READY TO GET BRANKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wat geprobeerd, eens kijken of het werkt!
http://onz.listen2myradio.com/
Er staat dat ik daar een plugin moet downloaden
Maar dat werkt natuurlijk niet.
Ik ben vanuit winamp aan het broadcasten.
MAC REPRESENTquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Graseter het volgende:
Windows Media Player draait niet op Mac.
IK WETE JAU WAGTWOORTquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb alles gevolgd zoals op de turorial video..
Iemand anders die het wil proberen ?
Ik heb een account aangemaakt op http://www.listen2myradio.com
Acccount name is Monopoly
Wachtwoord is FokFok
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Iemand heeft het wachtwoord alweer veranderd
HAHAHA. Dat is het dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Iemand heeft het wachtwoord alweer veranderd
Radionomy krijg ik echt niet aan de praat, ik kan er niet op inloggen terwijl ik alles netjes heb ingevuld. Erg vreemd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Radionomy werkt ook nog steeds niet?
En anders shoutcast?
zet gewoon zelf wat muziek op, hoeft niet prse hiphop te zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog niet zoveel hiphop enzo
Ik zal eens kijken wat ik aan dat genre heb !
ik stem sharrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wie heeft er een mooie radio stem? Niet een puberale baart in de keel stemmen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Driepink het volgende:
we hebben wel een bijzonder slechte dj moet ik zeggen
jonguh, hoor hem de plaatjes aanelkaar mixen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Driepink het volgende:
we hebben wel een bijzonder slechte dj moet ik zeggen
Dat is 19 Feb, en ik zal hierna een hardcore plaatje ertussen gooienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:37 schreef Driepink het volgende:
maar maar.. monopolio, je weet toch wat ik horen wil man.. zelfde muziek als 17 feb in oberhausen
ohja..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is 19 Feb, en ik zal hierna een hardcore plaatje ertussen gooien
Kan ik het ook proberen? Muziek opzetten ofzoquote:
zeijk niet.. anders noem ik je echte voornaam!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef Dhaha het volgende:
hallo gaat er nog iemand praten anders ga ik weg uit dit topic
je doet maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
zeijk niet.. anders noem ik je echte voornaam!
DAAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 14:41:23 ]
Maar wat heb ik nodig?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, de gegevens staan hier wel ergens. Probeer maar
http://www.listen2myradio.comquote:
Goede muziek nu ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
computer, muziek, internet..
raam om uit te springen
Wat is het wachtwoord, pm het anders, zodat niemand het verandertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef Monopoly het volgende:
Hij was er weer uitgeklapt
Kutpauperzooi
ja, ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Iemand anders die het gaat proberen ?
Ik heb ook geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef TWP het volgende:
Ik heb een logo toegevoegd. Geen idee waar je die ziet?
boveninquote:
Van software en dergelijke weet ik niks, ik heb alleen vroeger meegewerkt aan een kinderprogramma op Salto radio.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Welke (gratis) software hebben we nodig dan?
jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef Monopoly het volgende:
Of is dat ouwe shit die ik heb gedraaid een paar minuten geleden ?
Ik hoor het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:55 schreef TWP het volgende:
Ik zie wel dat The Prodigy - Voodoo People wordt gedraaid, maar ik hoor het niet.
Je moet de winamp media player plugin downloaden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:56 schreef wiebelstront het volgende:
jongens, ik heb een vraa gesteld, weet iemand hoe je dit aan het werken krijgt in chrome?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef Monopoly het volgende:
En even een hardcore plaatje voor Driepink!
Ik had me er nog niet aan gewaagd, omdat ik deze wou uitproberen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef TWP het volgende:
Is Shoutcast niet wat? Ziet er wel goed uit opzich.
waar vind ik die plugin? ik kan hem nergens vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet de winamp media player plugin downloaden.
Dan je browser opnieuw starten. Dan doet ie het
Probeer via google en zoek op windows media player plugin chromequote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:00 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
waar vind ik die plugin? ik kan hem nergens vinden
ik gok: hij valt uit..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een geluidsfragmentje opgenomen, kijken of het werkt!
Ik heb hardstyle en hardcore genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
1x int uur een nummer zoals deze en ik blijf luisteren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Om een internet station te beginnen heb je de volgende zaken nodig:
- Muziek (Zorg ervoor dat je voldoende muziek hebt zodat de herhalingen beperkt blijft.) check
- Internet verbinding (Stabiele verbinding met minimale 250 kbp/s upload gewenst) check
- Automation software (deze zorgt voor de nonstop programmering) check
- Website check
- Hosting van de stream / site check
- Licenties (Sena / Buma) ze kunnen bij buma er in stikken![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hardstyle en hardcore genoeg
-Hele computer vol
Maar we moeten zometeen iets meer pro gaan werken
Dan komt het goed.
-Hmm ik ben niet zo Pro, alleen in lusiteren, en eventueel muziekje sturen
We de pioneers van ONZ radio
WE WRITE HISTORY
dit wordt natuurlijk niet 24/7 he..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat zijn nou de plannen precies? Gaan jullie de hele dag plaatjes draaien of gaan er nog mensen een radioprogramma maken?
Ik wil ook wel echt radio programma maken, maar met winamp klapt hij er bij mij telkens uit als ik wil gaan praten door de micquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat zijn nou de plannen precies? Gaan jullie de hele dag plaatjes draaien of gaan er nog mensen een radioprogramma maken?
radioversies zijn meestal minder manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef dockx het volgende:
Niet echt de radioversie van smack my bitch up
Ah okee ik was namelijk benieuwd als ik nog wat voor jullie zou mogen doen, qua radio maken dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil ook wel echt radio programma maken, maar met winamp klapt hij er bij mij telkens uit als ik wil gaan praten door de mic
Graag zelfs. We moeten alleen aan een beetje fatsoenlijke output software komen ofzoiets. Dan kunnen we ook stukjes praten en interviews doen met users enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee ik was namelijk benieuwd als ik nog wat voor jullie zou mogen doen, qua radio maken dan.
Moet wel wat meer variatie in anders wordt in mijn ogen heel saai.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:15 schreef Driepink het volgende:
okeee ff lijstje met in mijn ogen leuke muziek:
- Hardcore (monopoly weet wel wat en wat)
- Hardstyle (zie monopoly)
- Steen
- Dub
- Tekno (bloody beetroots ofzo)
- Hijo de la luna![]()
En Winamp is de enige optie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Het nadeel van winamp is, dat je niet kan "mixen"
De overloop is ronduit kut.
ja dit is mijn ogen,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet wel wat meer variatie in anders wordt in mijn ogen heel saai.
Ik kan wel even kijken of het met virtual DJ ook kan, ik laat winamp zijn gang gaan, dus er kan dan echt even troep voorbijkomen aangezien ik ook nog sinterklaas en kerstliedjes in mijn lijst heb staanquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:21 schreef wiebelstront het volgende:
eindelijk een internet radio station dat het waard is om te luisteren.
Ik heb niet echt een genre wat ik heel goed vind, ik ben veel te allround daar voor ik ben iemand die naar de meeste uitlopende artiesten luistert van Michael Jackson tot Queen tot aan de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja dit is mijn ogen,
als je nou slim bent kopieer je dit lijstje en voeg je je eigen leuke dingen ook nog eraan toe
wel hijo de la luna dik laten want dat nummer is zeer dik
Ik hoor nog niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Doet ie het alweer ?
Ik draai nu vanuit VirtualDJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |