Ik heb hardstyle en hardcore genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
1x int uur een nummer zoals deze en ik blijf luisteren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Om een internet station te beginnen heb je de volgende zaken nodig:
- Muziek (Zorg ervoor dat je voldoende muziek hebt zodat de herhalingen beperkt blijft.) check
- Internet verbinding (Stabiele verbinding met minimale 250 kbp/s upload gewenst) check
- Automation software (deze zorgt voor de nonstop programmering) check
- Website check
- Hosting van de stream / site check
- Licenties (Sena / Buma) ze kunnen bij buma er in stikken![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hardstyle en hardcore genoeg
-Hele computer vol
Maar we moeten zometeen iets meer pro gaan werken
Dan komt het goed.
-Hmm ik ben niet zo Pro, alleen in lusiteren, en eventueel muziekje sturen
We de pioneers van ONZ radio
WE WRITE HISTORY
dit wordt natuurlijk niet 24/7 he..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat zijn nou de plannen precies? Gaan jullie de hele dag plaatjes draaien of gaan er nog mensen een radioprogramma maken?
Ik wil ook wel echt radio programma maken, maar met winamp klapt hij er bij mij telkens uit als ik wil gaan praten door de micquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat zijn nou de plannen precies? Gaan jullie de hele dag plaatjes draaien of gaan er nog mensen een radioprogramma maken?
radioversies zijn meestal minder manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef dockx het volgende:
Niet echt de radioversie van smack my bitch up
Ah okee ik was namelijk benieuwd als ik nog wat voor jullie zou mogen doen, qua radio maken dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil ook wel echt radio programma maken, maar met winamp klapt hij er bij mij telkens uit als ik wil gaan praten door de mic
Graag zelfs. We moeten alleen aan een beetje fatsoenlijke output software komen ofzoiets. Dan kunnen we ook stukjes praten en interviews doen met users enzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah okee ik was namelijk benieuwd als ik nog wat voor jullie zou mogen doen, qua radio maken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |