SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook stelen wij vele miljoenen moleculen als we dit eten (eigenlijk bedoeld voor de plant)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot stelen we de hele plant van de, euh, wereld. bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen, we zijn allemaal dieven... waarom doen vegetariers hier niets aan? Zij willen niemand doden, maar ook zij doden de ongeboren vrucht van een plant. Alles wat je eet, steel of dood je dus. Schaam ons!![]()
Slechts delen van de koe, gedeelde smart nzoooquote:- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
onnodig plantenleed.
planten worden zo dicht naast elkaar gezet dat ze niet meer kunnen bewegen.
het is echt een grof schandaal dat niemand hier wat aan doet.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.![]()
quote:quote:Mensen, we zijn allemaal dieven... waarom doen vegetariers hier niets aan? Zij willen niemand doden, maar ook zij doden de ongeboren vrucht van een plant. Alles wat je eet, steel of dood je dus. Schaam ons!![]()
Dat appreciate ik om te horen!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gedeelde smart is dubbele smartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Slechts delen van de koe, gedeelde smart nzooo![]()
![]()
ik betaal er voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Slechts delen van de koe, gedeelde smart nzooo![]()
Opmerkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:07 schreef Mannheim het volgende:
Ook een interessant plaatje over dit probleem:
[ afbeelding ]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Daar zijn tientallen koeien voor gestorven, afgemaakt, gekilled, gedood en omgekomen of overledenquote:![]()
![]()
Oeh, vet eng.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Mannheim het volgende:
[..]
Je houdt je rustig of ik stuur een SuperWorm op je af![]()
Mooi, hoe jij met zes verschillende woorden dezelfde gebeurtenis kan omschrijven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:13 schreef Mannheim het volgende:
[..]
Daar zijn tientallen koeien voor gestorven, afgemaakt, gekilled, gedood en omgekomen of overleden![]()
how to kill your own topic in one second.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.![]()
Nee je lichaam moet worden afgebroken = slecht voor het mileuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
Ik eet niet, lijkt me wel zo goed voor het miljeu.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: