Morgen, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.
quote:
zijn er zo weinig botte horken dan die zich er niets van aan trekken? gut.. dat had ik niet achter Fok! gezocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Sinds ik hier veelvuldig heb gemeld dat ik in de rouw ben (JA NOG STEEDS JA!) is het erg rustig in de pee-em.
Dat is onderdeel van het sprookje. Als niemand van het bestaan weet dan gelooft men er niet meer in. Als ze er niet meer in geloven dan werken ze niet meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan ook over?
En.. Wat mogen dat zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeh, ik wil later écht wel een PREOf een Lusitano
Of een Anda
Das makkelijk praten voor iemand die toch niet van plan is ze te laten zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het sprookje. Als niemand van het bestaan weet dan gelooft men er niet meer in. Als ze er niet meer in geloven dan werken ze niet meer!
Waarom verbaast 2sec googlen me niet dat het over paarden gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
Oooeeeh, ik wil later écht wel een PREOf een Lusitano
Of een Anda
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zijn er zo weinig botte horken dan die zich er niets van aan trekken? gut.. dat had ik niet achter Fok! gezocht.
Maar jij weet toch helemaal niet wat er in mijn koppie omgaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das makkelijk praten voor iemand die toch niet van plan is ze te laten zien.
En als je ze in je mond duwt en erop zuigt veranderen ze steeds van kleur gelijk toverballenquote:
ik had t aantal milf hunters wel hoger verwachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!
Onzin!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Of ze willen me gewoon niet meer. Dat kan het ook zijn!
Ja eh, da's niet een van mijn wensen vervuld...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je ze in je mond duwt en erop zuigt veranderen ze steeds van kleur gelijk toverballen
Ah.. Als ik nu vraag he, of 't paard van Zorro 1 van die rassen is, kun je me vast 't antwoord geven..quote:
ze wordt er niet jonger op hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had t aantal milf hunters wel hoger verwacht
Nee, een Fries.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah.. Als ik nu vraag he, of 't paard van Zorro 1 van die rassen is, kun je me vast 't antwoord geven..
(Er vanuitgaande dat ze voor de opnames Spaanse paarden hebben gebruikt in Mexico..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |