Ben is een middelmatig talentje.. Al zou ik dat niet gedachtnhebben bij de audities.. De genoemde dames zijn veel beter..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kim en Ben vindt ik de enige die echt goed kunnen zingen. En die pearl misschien, de rest is een soort van middelmatige talentje.
zou ik niet rouwig om zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voorspel dat Lenny, Anne, Shary-An, en Nigel naar huis gaan.
Heel goed mogelijk. Al bepaalt de coach uiteindelijk dus als Bart en Shary An in de sing off staan kan Angela ook weer voor haar Shary An gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een eensgezindheidquote:
Ik hoop dat Roel Lenny wegstemt, als hij luistert hoe slecht hij gezongen heeft vanavond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Sjerrie-en is Ansj haar kindjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Al bepaalt de coach uiteindelijk dus als Bart en Shary An in de sing off staan kan Angela ook weer voor haar Shary An gaan.
Ja denk ik ook hoor, denk dat zij haar boven Bart verkiest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjerrie-en is Ansj haar kindjeDus die blijft. Denk ik
werkelijk, GEEN ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef UltraR het volgende:
Waar sloeg die overdreven enthousiast reactie van het publiek bij Shary-an op?
dat mag ze haar niet aandoen, maar dat roep ik pas wekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sjerrie-en is Ansj haar kindjeDus die blijft. Denk ik
Op de achtergrond liep Ben langs denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef UltraR het volgende:
Waar sloeg die overdreven enthousiast reactie van het publiek bij Shary-an op?
jah helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom duren die reclames langer dan de programma's (retorische vraag)????
Ik ben ook Angela-moe, ik hoop dat ze niet doorgaat bij X-factor. Dat eeuwige gemoederquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat mag ze haar niet aandoen, maar dat roep ik pas weken
Bonnie Raitt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is het nummer dat Jennifur zong?
Had Anouk er neer gezet, die had lekker kritiek op Lenny las ik net op haar twitterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook Angela-moe, ik hoop dat ze niet doorgaat bij X-factor. Dat eeuwige gemoeder
George Michael heeft het ook echt GENIAAL gezongenquote:
Ik heb het gevoel dat ik het ken, of toch weer niet, maar ik had het geluid te zacht, ik kan het niet handelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zo kut dat ik het niet eens herkende
Luister eens naar de versie van George Michael.. Die leek ze ook na te doen trouwens...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik het ken, of toch weer niet, maar ik had het geluid te zacht, ik kan het niet handelen
Oeh wat stond erquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Livra het volgende:
[..]
Had Anouk er neer gezet, die had lekker kritiek op Lenny las ik net op haar twitter
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister eens naar de versie van George Michael.. Die leek ze ook na te doen trouwens...
geen idee wat ze aan het doen wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister eens naar de versie van George Michael.. Die leek ze ook na te doen trouwens...
Nee, Anouk is een op-en-top neger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Livra het volgende:
@pisces "whahahahahahaa! wannabe rastafari...can somebody kill me please"
Ze heeft ze inmiddels bijna allemaal gehad dus we mogen haar wel een ervaringsdeskundige noemen..quote:
Thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Livra het volgende:
@pisces "whahahahahahaa! wannabe rastafari...can somebody kill me please"
Godver Cee, ik pis bijna in m'n broekquote:
Oh nou weet ik het zelf niet meer zeker.quote:
--->Clipjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeGa ik morgen doen, samen met het nummer van Adele
Had Daphne Deckers nou ook ooit een talentenjacht gepresenteerd? Of ben ik gewoon in de war met Big Brother?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra Schuurhof lijkt wel veel ouder dan Daphne met die pruik en alles, of is ze ook veel ouder dan Daphne, nee toch?
Ja ik haal die SATC namen ook door elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nou weet ik het zelf niet meer zeker.Heb een hekel aan SatC dus ik haal al die namen door elkaar.
Jij hebt Ben gekregen, en Johnny, dus ik neem Janquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet persoonlijk maar ik zou hem niet uit m'n bed trappen.
Schuurhof is van '71 en Deckers van '68!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra Schuurhof lijkt wel veel ouder dan Daphne met die pruik en alles, of is ze ook veel ouder dan Daphne, nee toch?
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Schuurhof is van '71 en Deckers van '68!
\quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik haal die SATC namen ook door elkaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
GODVERDOMME Ivo Nihil als de cowardly lion.
Eerder in deze fijne topicreeks heb ik afstand gedaan van Johnny thankyouverymuch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt Ben gekregen, en Johnny, dus ik neem Jan
die doet hij briljantquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Cee het volgende:
GODVERDOMME Ivo Nihil als de cowardly lion.
Ja Daphne heeft Big Brother gedaan jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Livra het volgende:
[..]
Had Daphne Deckers nou ook ooit een talentenjacht gepresenteerd? Of ben ik gewoon in de war met Big Brother?
Dan heb je Ben al toch? Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerder in deze fijne topicreeks heb ik afstand gedaan van Johnny thankyouverymuch.
Maar geen Idols dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Daphne heeft Big Brother gedaan ja
Thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
--->Clipje
; Live en nóg beter!!
De man is een beetje vreemd, maar WAT EEN STEM!!! Zo zuiver...![]()
Als je me niet geloofd: kijk eens naar Tribute to Freddy Mercury en vergelijke de vocale live kwaliteiten van GM met de rest van de artiesten.. Trouwens, dat het volgende album van het "overgebleven" Queen met GM was zegt ook wel iets dunkt me
Ik heb Idols nooit gekeken maar ik denk het niet?quote:
Ik hoef Ben ECHT niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je Ben al toch? Ik weet het niet meer
Niet zo graaien hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerder in deze fijne topicreeks heb ik afstand gedaan van Johnny thankyouverymuch.
Joanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die wangetjes van eh... hoe heet ze ook alweer
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoef Ben ECHT niet!Ieuww ieiiiieeeuw.
Ik graai niet, ik geef ze door!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zo graaien hè![]()
Je hebt gehuild toen hij er uiting en nu er niet smeer te snoepen valt....
Doe dan nog maar die andere versie van Bonnie Raittquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Live én geniaal!!
Kan heel TVOH een puntje aan zuigen
Ik vond Ivo meesterlijk in de oude Tv Kantine met z'n Franse riedeltjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Cee het volgende:
Veeg me op. Ivo Nihil met mooaahhhh gertjen op de piano. Waarom? Nee, ik hoef geen reden. Gewoon, omdat het kan.
Van The Voice? Nick!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hier
die deed ze wel goed trouwens. Voor het eerst een goed typetje van Irenequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet zo graaien hè![]()
Je hebt gehuild toen hij er uiting en nu er niet smeer te snoepen valt....
Post die eens dan.. Die ken ik niet,, Ik bedoel: welke versie dan ook van Bonniequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan nog maar die andere versie van Bonnie Raitt
OH ja die.quote:
Ik neem Ben....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan er niet op komen wie je dan wilde, naast alle chickies hier
Ze doet er wel meer goed, zoals Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die deed ze wel goed trouwens. Voor het eerst een goed typetje van Irene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |