Oooh, vandaar dat ik haar niet kenquote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
tja, ik moet kijken van C-A maar had beter een film op kunnen zetten
hmmm minder, sterkte voor en met hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Griep denk ik... hij heeft al 3 dagen koorts, verkouden, hoofdpijn, misselijk
hier op FOK wel, maar kan niet zeggen dat ik nu uit mijn dak ga van de VOHquote:
Niet? wat raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
hier op FOK wel, maar kan niet zeggen dat ik nu uit mijn dak ga van de VOH
kwestie van africhtenquote:
tja, ik zou zeggen kom langs, maar ..... is een beetje verquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
Ik wil uit ofzo, lekker dansen
Ik verveel me ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Effe bij de kippe soep kijken
Wie wil er nou kippesoep eten om kwart voor 11
Jaaa.. ik zou morgen gaan, maarja die kut van een vriendin moest weer zo nodig naar Den Haag..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
Als hij verder niks eet, ik heb wel eens midden in de nacht bruine bonensoep met krentenbollen opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Effe bij de kippe soep kijken
Wie wil er nou kippesoep eten om kwart voor 11
Ach vervelen we ons samenquote:
Echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij verder niks eet, ik heb wel eens midden in de nacht bruine bonensoep met krentenbollen op
En nog meer troep dat ik niet gekotst heb is me nog een raadsel
Met mijn beste vriend, kwamen thuis van de kroeg en hadden trek, alles wat lekker leek uit de kast getrokken, zeer vreemde combiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ja hij is ziek natuurlijk, dus kippesoep is wel lekker licht enzo
Ja, maar we hebben er zo weinig aanquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mijn beste vriend, kwamen thuis van de kroeg en hadden trek, alles wat lekker leek uit de kast getrokken, zeer vreemde combi
quote:
Hey Bosquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben er zo weinig aan
trusten Patquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga iig de laptop afsluiten... zo lekker slapen
xx
Welterustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Slaap lekker Kittykatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .quote:
Omdat er ratten zittenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .
quote:
weltrusten lieviequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .
Zo bedoel ik het ook weer niet, Laat ook maar..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker deprisief bos, zo kom je er wel uit idd!
Nee..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voelt![]()
Nee, misschien ook niet. IK WEET HET GEWOON EVEN NIET MEERquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voelt![]()
ok, das minder danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, misschien ook niet. IK WEET HET GEWOON EVEN NIET MEER
Doe even rustig ademhalen, zet een lekker muziekje op en blijf, post wat als je ergens op wil reageren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
klopt natuurlijk geen reet van de manier van stemmen. op die manier vallen nooit alle slechte af
Ja dat weer wel, daar voel ik me gewoon goed op mijn gemak. Maar dan kom je dus thuis en stort alles weer in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
ok, das minder dan
Ging je werk wel goed vandaag ?
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Maa dit is temniste afleiding voor me, ANders ga ik maar op bed liggen en lopen piekeren en dat is ook niet de oplossing
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmenquote:
Misschien moet je gewoon even iets te drinken voor jezelf inschenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja doe ik denk ik wel even.. bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe even rustig ademhalen, zet een lekker muziekje op en blijf, post wat als je ergens op wil reageren.
Dat is Xfa!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmen
Ik denk eerder dat hij bedoelde naar hem toe, omdat hij het niet terug kan doen op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..
En kun je dit bij iemand neerleggen. Voel je je wel "thuis" in je nieuwe huis of is het wat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weer wel, daar voel ik me gewoon goed op mijn gemak. Maar dan kom je dus thuis en stort alles weer in.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik niet tegen vrolijke begroetingen kan. Dat is wat anders dan vrolijk posten. Dat mogen jullie gewoon doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..
Jeej een medestander, alleen dat wij het dan weer eens zijn is wel weer minderquote:
aha dat stond er dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeej een medestander, alleen dat wij het dan weer eens zijn is wel weer minder
quote:
Ik voel me wel rustig hier, Het is veel beter dan het kleine kamertje waar ik eerst woonde. Maar toch voelt het vaak niet lekker en durf ik nog niet altijd weg te gaan, het huis uit. even lekker weg enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
En kun je dit bij iemand neerleggen. Voel je je wel "thuis" in je nieuwe huis of is het wat anders
Het is bijna je man, jij met je datequote:
Van mij hoef je niet weg hoor jongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel weg, geen zin om de sfeer hier te verpesten tot morgen
Je verpest helemaal niks, als jij even afleiding zoekt blijf je gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Dan ben jij 1 van mn bruidsmeisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is bijna je man, jij met je date
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
O ja eerst ouwe zeggen en me dan in een zuurstokjurk douwen, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van mn bruidsmeisje![]()
Komt goed! iedereen in 't roze, en jij in 't zwart!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja eerst ouwe zeggen en me dan in een zuurstokjurk douwen, wat denk je zelf.
Ik draag alleen zwarte kick-ass jurken dat weet je
Of ik laat me bruin spuiten in zo'n tanning booth en dan in knalroze bikiniquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt goed! iedereen in 't roze, en jij in 't zwart!
WORTELTJESORANJEquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ik laat me bruin spuiten in zo'n tanning booth en dan in knalroze bikini
Trouw maar op het strand dan kan dat wel
quote:
Uhu... ik was te vroeg met reagerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmen
EEn van mijn favo nummersquote:
mij ook, ben niet geheel van de harde maar dit is wel een van de bestequote:
Doei relnicht van mequote:
quote:
Was je hier dan?quote:
Doe hem maar de groetjes en beterschap wensenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo ook mijn laptop uitzetten, me mannetje verzorgen
Kusje van mij aan de Tank!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
vibraiPodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
I got the music in me, I got the music in me
watquote:
Ik zit nog aan mijn 1e glas wijnquote:
quote:
Nee dat staat niet aan, ik weet niet, er iets is mis met me denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
hoe kan dat, ben je zo met je stadje bezig
Ja kloptquote:
ik zou het niet wetenquote:
wil je derover praten ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat staat niet aan, ik weet niet, er iets is mis met me denk ik
Dat doe ik toch al?quote:
Ik zie de toegevoegde waarde met een gewone vibrator niet zo, ja muziek maar goed dat is ook zo geregeldquote:
quote:
quote:
Rammstein in je kut... dan is het feest vast compleetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde met een gewone vibrator niet zo, ja muziek maar goed dat is ook zo geregeld
oh jaquote:
Nou ja dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rammstein in je kut... dan is het feest vast compleet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb bitterkoekjes bavarois staan en die roept mequote:
Buck Dichquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
quote:
je moet gewoon even op gang komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Jeej mijn glas is leeg, gauw de 2e inschenken
Het is bijna bedtijdquote:
Ja of het wordt hete meiden, sms mequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd
Lag vannacht ook laat en vroeg weer op
dus....... toch fles leegmaken ?quote:
Ja vast wel, ik kan uitslapenquote:
quote:
Ja hoe heet het anders, weet ik veel die meiden op tv, het is niet dat ik daarnaar kijk, maar ze staan gewoon op de programmeringquote:
Ow gezellig schoonoudersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook
maar moet wel naar de kapper en dan naar mijn schoonouders![]()
's Middags wel weer bieren in Basel
jajaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe heet het anders, weet ik veel die meiden op tv, het is niet dat ik daarnaar kijk, maar ze staan gewoon op de programmering
Ja want die blote borsten doen het voor mijquote:
quote:
The Quick and the Death?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
Sharon Stone als cowboy is toch echt te erg
Ow dat is minder inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open zo negaief als jeweets,..... same same.
Maar het gaat volgens mij niet goed met mijn schoonvader, er zijn weer drie bulten/lelijke plekken teruggekomen op zijn been/voet. Waar die ook behandeld is voor de meest kwaadaardigste vorm van Kanker. heb er geen goed gevoel over.
Oe bahquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
breek me de bek niet open zo negaief als jeweets,..... same same.
Maar het gaat volgens mij niet goed met mijn schoonvader, er zijn weer drie bulten/lelijke plekken teruggekomen op zijn been/voet. Waar die ook behandeld is voor de meest kwaadaardigste vorm van Kanker. heb er geen goed gevoel over.
Kloptquote:
als je er al geen zin in hebt, lijkt het me niet verstandig thuis te blkijven. de dag gaat sneller voorbij als je eruit bent (althans bij mij)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Geen zin in morgen, ja 's avonds even een sudoku wedstrijdje tegen een begeleider. Maar voor de rest, moet ik weer even naar de winkel ... slik.. En ik hoop even een kaarjte te kopen voor PSV-Lille, maar dat kan eventueel via internet.
Ja, maar als je veel angsten hebt om er uit te gaan, wat dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef crv het volgende:
[..]
als je er al geen zin in hebt, lijkt het me niet verstandig thuis te blkijven. de dag gaat sneller voorbij als je eruit bent (althans bij mij)
quote:
hij moet wel weer naar de huidarts, maar die man heeft gewoon geen leven meer. Kasplantje aan het worden.quote:
dan heb je een enorm dillema. Kan er niemand mee ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als je veel angsten hebt om er uit te gaan, wat dan?
Nee, iig niet van de begeleiding die zijn in het weekend altijd maar met 1 man per dienst en kunnen dus niet zomaar met iemand naar de winkel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef crv het volgende:
[..]
dan heb je een enorm dillema. Kan er niemand mee ?
Ohw, smssletjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoe heet het anders, weet ik veel die meiden op tv, het is niet dat ik daarnaar kijk, maar ze staan gewoon op de programmering
Best welquote:
respect. Ik ben een stuk langzamer, zit minimaal op een 25 minuten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Best wel
kan van puzzelsport een 5 sterren binnen 20 minuten oplossen als het meezit.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php defined('HV_CHECK') or die ('You have no access to this page.'); /** * Database class */ class hvDatabase extends hvObject { } ?> |
U riep?quote:
Ik heb hier nog een multisudoku boekje liggen, Alleen lang niet meer in gepuzzeld, misschien binnenkort maar weer eens doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
respect. Ik ben een stuk langzamer, zit minimaal op een 25 minuten.
Ik vindt die sudoku variaties altijd wel leuk ook, maar die kom je steeds minder tegen helaas
btw
[ afbeelding ]
Okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Graseter het volgende:
[ code verwijderd ]
Simone ik heb alvast een begin gemaakt.
heet jij bosquote:
What Els.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Els, maar ze wou eigenlijk d'r man roepen.
Nee. Ik heet Sudoku, met een beetje fantasie.quote:
In mijn quote van jouquote:
Wat moet dat doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Graseter het volgende:
[ code verwijderd ]
Els ik heb alvast een begin gemaakt.
ja die laat ik ook altijd meenmen uit NL.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een multisudoku boekje liggen, Alleen lang niet meer in gepuzzeld, misschien binnenkort maar weer eens doen.
okquote:
zit al best wat in, maar kan er mat de wildste fantasie geen verband in zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik heet Sudoku, met een beetje fantasie.
quote:
Ik stuur je wel een heliumballonquote:
Woohoo, partijtje met luchtkussensquote:
quote:
Die code denk ik.quote:
Ik heb me opgegeven voor kaartjes van Linkin Park, moet jij ook doen.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor kaartjes van Linkin Park, moet jij ook doen.
heb ik nou nooit iets aangevondenquote:
Ik hou wel van Linkin Parkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Kally het volgende:
Heb ik ook gedaan, ik ga winnen, is in Londen ook Stu
hierquote:
iddquote:
Dus 4 juli vrijhouden just in casequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
All Done!
If you win tickets, you'll be notified via email. Each competition closes 7 days before the date of the gig.
Werkelijk te walgelijk voor woorden en dankzij de slappe wetgeving in NL komt zo'n bitch er nog mee weg ookquote:
Zorroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Kally het volgende:
Ik ga het niet lezen, ik heb zo'n klein katje hier
eerst zeggen dat er niets is en dan toch...... en de lijst geheim houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Nu pas komen met het feit dat er toch kankerverwekende delen in de asdeeltjes zitten__!
2e fles aangebrokenquote:
Schenk de glazen maar (opnieuw) volquote:
Jaquote:
Ben bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Schenk de glazen maar (opnieuw) vol
varkensgriep ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziek, ik lig ernaast en heb hem net citrosangegeven
Gedverquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:00 schreef crv het volgende:
ik heb in november op vakantie mijn teen gestoten tegen een trap terwijl ik me omdraaide. Die nagel zat toen helemaaal los, maar in december leek het vooruit te gaan. krijg nu de indruk dat ie er toch af gaat vallen
Lijkt ie hierop ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Maar er groeit dan toch wel weer een nieuwequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:00 schreef crv het volgende:
ik heb in november op vakantie mijn teen gestoten tegen een trap terwijl ik me omdraaide. Die nagel zat toen helemaaal los, maar in december leek het vooruit te gaan. krijg nu de indruk dat ie er toch af gaat vallen
dacht dat jij naakt sliepquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
Lijkt ie hierop ?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen idee, ik had het in eerste instantie niet door omdat het nogal bloedde en ik er toen een zooi pleisters overheen heb gedaan. kwam er pas achter dat ie los zat toen we aan het eind op onze strandvakantie aangekomen waren. de hele nagel lijkt toch los te komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar er groeit dan toch wel weer een nieuwe
brrrrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, ik had het in eerste instantie niet door omdat het nogal bloedde en ik er toen een zooi pleisters overheen heb gedaan. kwam er pas achter dat ie los zat toen we aan het eind op onze strandvakantie aangekomen waren. de hele nagel lijkt toch los te komen
quote:
dan is het geen schweinegrippequote:
die metingen van de wolk waren kutje konijnenlulquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Nu pas komen met het feit dat er toch kankerverwekende delen in de asdeeltjes zitten__!
quote:
troost je, ik neem er maar een paar, probeer ook iets te minderemquote:
Ik wil een hele zak mango red Chiliquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
troost je, ik neem er maar een paar, probeer ook iets te minderem
Preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die metingen van de wolk waren kutje konijnenlul
Nee hoor er zit geen gif in.. nou reken maar dat van de week de allergrootste kankerverwekkende dioxinewolk ooit is vrijgekomen, en niet alleen in de sloten
Nog iets minder dan 2 wekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil een hele zak mango red Chili
heb nu Croky Sate smaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zegquote:
Ohwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb besloten om tot februari te wachten
Er komt wel weer een nieuwe hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef crv het volgende:
[..]
geen idee, ik had het in eerste instantie niet door omdat het nogal bloedde en ik er toen een zooi pleisters overheen heb gedaan. kwam er pas achter dat ie los zat toen we aan het eind op onze strandvakantie aangekomen waren. de hele nagel lijkt toch los te komen
Mutsiequote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn hele nachtrust hangt van Benny af nu.
whahahaahquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Kally het volgende:
Het is niks dat Miranda zo open is, maar nu ik haar vriendin ben zegt ze ook alles van mij
Jij hebt dat wel eens vaker gezegd in de scquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Kally het volgende:
Het is niks dat Miranda zo open is, maar nu ik haar vriendin ben zegt ze ook alles van mij
wanneer wordt de winnaar nou bekend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is goerdonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
wat is dat nu weer voor show die Goerdon gaat brengen
quote:
Die is al bekendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wanneer wordt de winnaar nou bekend?
Ja het is ook geen geheim, het is niet dat ik er foto's van maakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel eens vaker gezegd in de sc
Hihihigutver ben melig, moe en wil slapen. Maar wil ook die rotuitslag weten
tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de lapo heb, wil iemand dan nieuw topic openen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is al bekend
Joppie heeft gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |