Oooh, vandaar dat ik haar niet kenquote:
Gezellig tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
tja, ik moet kijken van C-A maar had beter een film op kunnen zetten
hmmm minder, sterkte voor en met hemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Griep denk ik... hij heeft al 3 dagen koorts, verkouden, hoofdpijn, misselijk
hier op FOK wel, maar kan niet zeggen dat ik nu uit mijn dak ga van de VOHquote:
Niet? wat raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
hier op FOK wel, maar kan niet zeggen dat ik nu uit mijn dak ga van de VOH
kwestie van africhtenquote:
tja, ik zou zeggen kom langs, maar ..... is een beetje verquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
Ik wil uit ofzo, lekker dansen
Ik verveel me ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Effe bij de kippe soep kijken
Wie wil er nou kippesoep eten om kwart voor 11
Jaaa.. ik zou morgen gaan, maarja die kut van een vriendin moest weer zo nodig naar Den Haag..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
Ik verveel me
Als hij verder niks eet, ik heb wel eens midden in de nacht bruine bonensoep met krentenbollen opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
Effe bij de kippe soep kijken
Wie wil er nou kippesoep eten om kwart voor 11
Ach vervelen we ons samenquote:
Echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij verder niks eet, ik heb wel eens midden in de nacht bruine bonensoep met krentenbollen op
En nog meer troep dat ik niet gekotst heb is me nog een raadsel
Met mijn beste vriend, kwamen thuis van de kroeg en hadden trek, alles wat lekker leek uit de kast getrokken, zeer vreemde combiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ja hij is ziek natuurlijk, dus kippesoep is wel lekker licht enzo
Ja, maar we hebben er zo weinig aanquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mijn beste vriend, kwamen thuis van de kroeg en hadden trek, alles wat lekker leek uit de kast getrokken, zeer vreemde combi
quote:
Hey Bosquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben er zo weinig aan
trusten Patquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga iig de laptop afsluiten... zo lekker slapen
xx
Welterustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Slaap lekker Kittykatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .quote:
Omdat er ratten zittenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .
quote:
weltrusten lieviequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voeltquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb liever niet dat jullie zo vrolijk reageren op mijn binnenkomst. een hoi is genoeg, Ik word sneller somber van die vrolijkheid .
Zo bedoel ik het ook weer niet, Laat ook maar..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Lekker deprisief bos, zo kom je er wel uit idd!
Nee..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voelt![]()
Nee, misschien ook niet. IK WEET HET GEWOON EVEN NIET MEERquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan zinvol om hier te komen als je je zo voelt![]()
ok, das minder danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, misschien ook niet. IK WEET HET GEWOON EVEN NIET MEER
Doe even rustig ademhalen, zet een lekker muziekje op en blijf, post wat als je ergens op wil reageren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het doen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef crv het volgende:
klopt natuurlijk geen reet van de manier van stemmen. op die manier vallen nooit alle slechte af
Ja dat weer wel, daar voel ik me gewoon goed op mijn gemak. Maar dan kom je dus thuis en stort alles weer in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
ok, das minder dan
Ging je werk wel goed vandaag ?
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Maa dit is temniste afleiding voor me, ANders ga ik maar op bed liggen en lopen piekeren en dat is ook niet de oplossing
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmenquote:
Misschien moet je gewoon even iets te drinken voor jezelf inschenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja doe ik denk ik wel even.. bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe even rustig ademhalen, zet een lekker muziekje op en blijf, post wat als je ergens op wil reageren.
Dat is Xfa!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmen
Ik denk eerder dat hij bedoelde naar hem toe, omdat hij het niet terug kan doen op het momentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..
En kun je dit bij iemand neerleggen. Voel je je wel "thuis" in je nieuwe huis of is het wat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat weer wel, daar voel ik me gewoon goed op mijn gemak. Maar dan kom je dus thuis en stort alles weer in.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik niet tegen vrolijke begroetingen kan. Dat is wat anders dan vrolijk posten. Dat mogen jullie gewoon doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook niet de bedoeling zijn dat als jij hier komt dat wij niet meer vrolijk mogen/kunnen doen..
Jeej een medestander, alleen dat wij het dan weer eens zijn is wel weer minderquote:
aha dat stond er dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jeej een medestander, alleen dat wij het dan weer eens zijn is wel weer minder
quote:
Ik voel me wel rustig hier, Het is veel beter dan het kleine kamertje waar ik eerst woonde. Maar toch voelt het vaak niet lekker en durf ik nog niet altijd weg te gaan, het huis uit. even lekker weg enzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
En kun je dit bij iemand neerleggen. Voel je je wel "thuis" in je nieuwe huis of is het wat anders
Het is bijna je man, jij met je datequote:
Van mij hoef je niet weg hoor jongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel weg, geen zin om de sfeer hier te verpesten tot morgen
Je verpest helemaal niks, als jij even afleiding zoekt blijf je gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
Dan ben jij 1 van mn bruidsmeisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is bijna je man, jij met je date
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
O ja eerst ouwe zeggen en me dan in een zuurstokjurk douwen, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ben jij 1 van mn bruidsmeisje![]()
Komt goed! iedereen in 't roze, en jij in 't zwart!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja eerst ouwe zeggen en me dan in een zuurstokjurk douwen, wat denk je zelf.
Ik draag alleen zwarte kick-ass jurken dat weet je
Of ik laat me bruin spuiten in zo'n tanning booth en dan in knalroze bikiniquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Komt goed! iedereen in 't roze, en jij in 't zwart!
WORTELTJESORANJEquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ik laat me bruin spuiten in zo'n tanning booth en dan in knalroze bikini
Trouw maar op het strand dan kan dat wel
quote:
Uhu... ik was te vroeg met reagerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
4 slechste eruit en niet per coach 1 wegstemmen
EEn van mijn favo nummersquote:
mij ook, ben niet geheel van de harde maar dit is wel een van de bestequote:
Doei relnicht van mequote:
quote:
Was je hier dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |