SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgorde van optredens...:s)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Pearl is eigenlijk gewoon beter dan Ben.
vdBoom is 38, volgens google. Joep is begin vijftig volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? Zal toch ook wel in de 40 zijn nu?
Aha.. Sarcasmequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ze hen clownspakken en clownsmake-up aanmeten.
DAT DUSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Pearl is eigenlijk gewoon beter dan Ben.
Ja, ik ook!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou zo van de remix versie van dit nummer
neeee geen tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Livra het volgende:
Gaat er nog een jurylid optreden?
Ben namelijk wel aan een plaspauze toe!
Ik ben zo slecht in leeftijden, iedereen ziet er zo oud uit tegenwoordig lijkt wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vdBoom is 38, volgens google. Joep is begin vijftig volgens mij.
Reclame is net geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Livra het volgende:
Gaat er nog een jurylid optreden?
Ben namelijk wel aan een plaspauze toe!
Dat dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Injetta het volgende:
Pearl is niet slecht, maar mij doet het verder niks. Er zijn duizenden van dat soort zangeressen volgens mij.
Eensch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit was goehoed
1. Pearl
2. Ben
3. Esther
4. Leonie
Ja, kijk maar eens naar die ballad van Mariah Carey laatst. Ik vind haar ook wel beter dan Benquote:
Benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit was goehoed
1. Pearl
2. Ben
3. Esther
4. Leonie
38???? OMG hij ziet er uit als 50....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
vdBoom is 38, volgens google.
ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Injetta het volgende:
Pearl is niet slecht, maar mij doet het verder niks. Er zijn duizenden van dat soort zangeressen volgens mij.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
38???? OMG hij ziet er uit als 50....
Klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef Injetta het volgende:
ik dacht ook dat ie veel ouder was!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
38???? OMG hij ziet er uit als 50....
Te vaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, die concerten zijn GEWEEST. Je kan er geen centen meer aan verdienen, kaartjes zijn verkocht, hup, verder. Damn.
Nee echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was!Gz
het is dat mn eigen posts een ander kleurtje hebbenquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat mn eigen posts een ander kleurtje hebben
anders herkende ik mezelf ook niet meer
Exact!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom ze het programma zo uitrekken, dan MOETEN ze morgen wel verder voor de uitslag
Ja, stel je voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom ze het programma zo uitrekken, dan MOETEN ze morgen wel verder voor de uitslag
Was dat niet de adrenaline van het moment? Of heeft ze een niet door geluidsapparatuur op te nemen stem? Want hier klinkt het als zoutzuur.quote:
Geld verdienen aan 2 avonden Voice uitzendenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Cee het volgende:
Jongens, die concerten zijn GEWEEST. Je kan er geen centen meer aan verdienen, kaartjes zijn verkocht, hup, verder. Damn.
tsja stel je voor, Popstars een kans gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Lenny. De letter H bestaat niet in zijn vocabulaire.
Hash. Wedden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Lenny. De letter H bestaat niet in zijn vocabulaire.
Nou ja dat kan ik me nog voorstellen...Maar je trouwe miljoenenpubliek zo laten wachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja stel je voor, Popstars een kans geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |