Hmm. Je hebt gelijk. Maar dus "gewoon" de normale ICR-rijtuigen daar ingezet, zonder interieur aanpassingen enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef James1988 het volgende:
De Benelux is/wordt weer verlengd naar 7 rijtuigen, jij zou dat toch moeten kunnen weten.
Wow gaat het dan eindelijk toch gebeuren? Maar 250 rijden gaat zeker pas gebeuren als ze er allemaal zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef James1988 het volgende:
De planning voor de vogelbekdieren is trouwens als volgt: in mei gaat het eerste stel in dienst komen, daarna volgt iedere maand 1 vogelbekdier. Vanaf augustus volgen er zelfs 2 per maand. Deze stellen zullen instromen in de Fyra-dienst Amsterdam - Breda, die vanaf 4 april 2x per uur tussen Amsterdam en Breda gaat rijden.
Ga je ze tellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En kopje koffie nummer 2 met de maandkaart verdiend
Toch lijkt het mij wel leuk om een keer met een Railrunner te mogen reizen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ga je ze tellen?
Ik vind overigens die actie voor studenten wel naaiend als je een weekend kaart hebt.
Beetje na 7 uur s'avonds voor 2,50 reizen.. Nou ja /care.
Dat noem ik vrij vol jaquote:Op maandag 10 januari 2011 08:58 schreef greavy het volgende:
KO-LE-RE!
Serie 5000 Dordrecht-Leiden opgeheven Dordrecht-Lombardijen
Intercity's richting Rotterdam kwamen met hoge snelheid langs het overvolle en smalle perron 1 te Zwijndrecht. Gevolg: Er ontstonden gevaarlijke situaties.
Serie 5100 Dordrecht-Den Haag rijdt wel. De stopper van 8:07 uit Dordrecht ri Den Haag was in Dordrecht al best druk. Te Zwijndrecht stond het perron 1 overvol.
Exact op tijd kwam de trein in Zwijndrecht, maar met +4 vertrokken.. EN mensen die achterbleven. Het waren maar 2x SLT-IV..
Te Barendrecht was het ook een overvol perron. Met nog veel meer achterblijvers tot gevolg.
Foto's vanuit de voorste SLT-IV: http://yfrog.com/h493ofej en http://yfrog.com/h82j3dj
Niks aan te doen he, onvoorzien reizigersoverschotquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks aan te doen he, onvoorzien reizigersoverschot
zal een inhaalspoortje geweest zijnquote:
vlg keer eerst naar Dordt reizen en goed instappen, dan heb je een zitplek gok ikquote:Op maandag 10 januari 2011 08:58 schreef greavy het volgende:
EN mensen die achterbleven. Het waren maar 2x SLT-IV..
Te Barendrecht was het ook een overvol perron. Met nog veel meer achterblijvers tot gevolg.
Foto's vanuit de voorste SLT-IV: http://yfrog.com/h493ofej en http://yfrog.com/h82j3dj
Hangt denk ik af van de toelating dat het materieel krijgt, en of de noordsectie van de baan dan al in ERTMS Level 2-modus staat of niet. Als het mat. is toegelaten voor 250 en dat ook gereden mag worden, dan zal dat ook wel gebeuren denk ik zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wow gaat het dan eindelijk toch gebeuren? Maar 250 rijden gaat zeker pas gebeuren als ze er allemaal zijn?
Tussen Rotterdam - Breda wordt ook voor zo'n 60% op het conventionele spoor gereden.. Volgens mij zou het echt nauwelijks een minuut schelen of er nou over de HSL gereden wordt of de stop in Dordrecht wordt overgeslagen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef greavy het volgende:
Omdat er Schiphol-Amsterdam op het conventionele spoor gereden wordt, is dat veel trager.
Voor Breda durf ik het niet te zeggen.
Zou er een DDM-1 kapot zijn gegaan?quote:Amsterdam C-Amersfoort/Lelystad C
Maandag 10 Januari 12:48
Oorzaak
Tussen Amsterdam C en Weesp rijden geen treinen door een defecte trein.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
De reis tussen Breda en Rotterdam is 9 minuten sneller via de HSL.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tussen Rotterdam - Breda wordt ook voor zo'n 60% op het conventionele spoor gereden.. Volgens mij zou het echt nauwelijks een minuut schelen of er nou over de HSL gereden wordt of de stop in Dordrecht wordt overgeslagen.
Heb je trouwens een bron voor de naderende indienststelling? Ik kan het bijv. niet terugvinden op Somda.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hangt denk ik af van de toelating dat het materieel krijgt, en of de noordsectie van de baan dan al in ERTMS Level 2-modus staat of niet. Als het mat. is toegelaten voor 250 en dat ook gereden mag worden, dan zal dat ook wel gebeuren denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |