quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef greavy het volgende:
Defect aan het spoor Rotterdam Lombardijen-Dordrecht
Door een defect aan het spoor rijden er van maandag t/m vrijdag tussen 7.00 en 21.00 uur minder stoptreinen tussen Rotterdam lombardijen en Dordrecht. Bron: www.prorail.nl
Conclusie: Serie 5000 Dordrecht-Leiden is opgeheven Dordrecht-Lombardijen.
VRIJDAGAVONDquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef bork het volgende:
[..]
moet vrijdagavond in IJsselmonde zijn.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef bork het volgende:
[..]
moet vrijdagavond in IJsselmonde zijn.
Ik vind het ook wel eens leuk om te zeuren hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRIJDAGAVOND
stel je niet zo aan zeg.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef bork het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens leuk om te zeuren hoor!Zo vaak doe ik het niet
![]()
mm, dat wil ik ook ooit nog wel een keer, maar eerst andere prioriteiten afwerken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
Jaja, een pic van mij!
Treinen in Thailand:
[ afbeelding ]
Dit is de nachttrein van Ayutthaya naar Chiang Mai, eind van de ochtend. Prima bedjes met dikke kussens, wel wat warm overdag zonder airco. 's nachts ging het prima met het raam wagenwijd open.
Dat hebben ze, maar je moet je echt met legitimatiebewijs melden bij een servicepunt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef Bitlord het volgende:
Als de bussen aldaar een afhaalapparaat hebben of krijgen kun je het daarin ook doen.
Hmm. Je hebt gelijk. Maar dus "gewoon" de normale ICR-rijtuigen daar ingezet, zonder interieur aanpassingen enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef James1988 het volgende:
De Benelux is/wordt weer verlengd naar 7 rijtuigen, jij zou dat toch moeten kunnen weten.
Wow gaat het dan eindelijk toch gebeuren? Maar 250 rijden gaat zeker pas gebeuren als ze er allemaal zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:13 schreef James1988 het volgende:
De planning voor de vogelbekdieren is trouwens als volgt: in mei gaat het eerste stel in dienst komen, daarna volgt iedere maand 1 vogelbekdier. Vanaf augustus volgen er zelfs 2 per maand. Deze stellen zullen instromen in de Fyra-dienst Amsterdam - Breda, die vanaf 4 april 2x per uur tussen Amsterdam en Breda gaat rijden.
Ga je ze tellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
En kopje koffie nummer 2 met de maandkaart verdiend
Toch lijkt het mij wel leuk om een keer met een Railrunner te mogen reizen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ga je ze tellen?
Ik vind overigens die actie voor studenten wel naaiend als je een weekend kaart hebt.
Beetje na 7 uur s'avonds voor 2,50 reizen.. Nou ja /care.
Dat noem ik vrij vol jaquote:Op maandag 10 januari 2011 08:58 schreef greavy het volgende:
KO-LE-RE!
Serie 5000 Dordrecht-Leiden opgeheven Dordrecht-Lombardijen
Intercity's richting Rotterdam kwamen met hoge snelheid langs het overvolle en smalle perron 1 te Zwijndrecht. Gevolg: Er ontstonden gevaarlijke situaties.
Serie 5100 Dordrecht-Den Haag rijdt wel. De stopper van 8:07 uit Dordrecht ri Den Haag was in Dordrecht al best druk. Te Zwijndrecht stond het perron 1 overvol.
Exact op tijd kwam de trein in Zwijndrecht, maar met +4 vertrokken.. EN mensen die achterbleven. Het waren maar 2x SLT-IV..
Te Barendrecht was het ook een overvol perron. Met nog veel meer achterblijvers tot gevolg.
Foto's vanuit de voorste SLT-IV: http://yfrog.com/h493ofej en http://yfrog.com/h82j3dj
Niks aan te doen he, onvoorzien reizigersoverschotquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks aan te doen he, onvoorzien reizigersoverschot
zal een inhaalspoortje geweest zijnquote:
vlg keer eerst naar Dordt reizen en goed instappen, dan heb je een zitplek gok ikquote:Op maandag 10 januari 2011 08:58 schreef greavy het volgende:
EN mensen die achterbleven. Het waren maar 2x SLT-IV..
Te Barendrecht was het ook een overvol perron. Met nog veel meer achterblijvers tot gevolg.
Foto's vanuit de voorste SLT-IV: http://yfrog.com/h493ofej en http://yfrog.com/h82j3dj
Hangt denk ik af van de toelating dat het materieel krijgt, en of de noordsectie van de baan dan al in ERTMS Level 2-modus staat of niet. Als het mat. is toegelaten voor 250 en dat ook gereden mag worden, dan zal dat ook wel gebeuren denk ik zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wow gaat het dan eindelijk toch gebeuren? Maar 250 rijden gaat zeker pas gebeuren als ze er allemaal zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |