Hangt denk ik af van de toelating dat het materieel krijgt, en of de noordsectie van de baan dan al in ERTMS Level 2-modus staat of niet. Als het mat. is toegelaten voor 250 en dat ook gereden mag worden, dan zal dat ook wel gebeuren denk ik zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wow gaat het dan eindelijk toch gebeuren? Maar 250 rijden gaat zeker pas gebeuren als ze er allemaal zijn?
Tussen Rotterdam - Breda wordt ook voor zo'n 60% op het conventionele spoor gereden.. Volgens mij zou het echt nauwelijks een minuut schelen of er nou over de HSL gereden wordt of de stop in Dordrecht wordt overgeslagen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef greavy het volgende:
Omdat er Schiphol-Amsterdam op het conventionele spoor gereden wordt, is dat veel trager.
Voor Breda durf ik het niet te zeggen.
Zou er een DDM-1 kapot zijn gegaan?quote:Amsterdam C-Amersfoort/Lelystad C
Maandag 10 Januari 12:48
Oorzaak
Tussen Amsterdam C en Weesp rijden geen treinen door een defecte trein.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 14:00 uur verholpen.
De reis tussen Breda en Rotterdam is 9 minuten sneller via de HSL.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tussen Rotterdam - Breda wordt ook voor zo'n 60% op het conventionele spoor gereden.. Volgens mij zou het echt nauwelijks een minuut schelen of er nou over de HSL gereden wordt of de stop in Dordrecht wordt overgeslagen.
Heb je trouwens een bron voor de naderende indienststelling? Ik kan het bijv. niet terugvinden op Somda.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hangt denk ik af van de toelating dat het materieel krijgt, en of de noordsectie van de baan dan al in ERTMS Level 2-modus staat of niet. Als het mat. is toegelaten voor 250 en dat ook gereden mag worden, dan zal dat ook wel gebeuren denk ik zo.
Normaal rijdt daar in de spits toch ieder kwartier 10 bakken SLT?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef greavy het volgende:
[..]
NS had 3x DDAR en 2x SLT-VI in Dordrecht stil staan.. Zet die 2x SLT-VI dan in...
En dan wordt je chipkaart definitief onbruikbaar verklaard? Dat kunnen ze toch nooit maken, er zijn zat trajecten waar steeds bij het eindpunt de apparatuur offline gaat ivm einde rit waardoor mensen dus niet kunnen uitchecken. Dan sta je elke week bij de baliequote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef James1988 het volgende:
Na de daggrens worden alle niet-uitgecheckte check-ins ongeldig verklaard en ben je die ¤ 10,- hoe dan ook kwijt. Daarnaast wordt er een tellertje bijgehouden met het aantal gemiste check-outs en als dat aantal hoger is/wordt dan een bepaalde limiet (volgens mij is dat 12) wordt je kaart geblokkeerd.
Je moet dan naar een balie toe waar je je kaart kunt laten deblokkeren, maar ook hier zit volgens mij een limiet aan het aantal keer dat dit gedaan wordt.
Maandag t/m zondag rijdt naar uit Dordrecht op x.07 en x.37 SLT ri Dordrecht, variërend van 4 tot 12 bakken. Maandag t/m vrijdag op x.25 en x.55 tot plm 20.00 rijdt er een DDAR die door gaat naar Leiden, en dan naar Utrecht via Schiphol en dan naar Almere.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Normaal rijdt daar in de spits toch ieder kwartier 10 bakken SLT?
Kunnen ze nu op z'n minst 12 bakken SLT doen inderdaad. En als het technisch mogelijk is, 16. Dat past op alle perrons.
leuk treintje is dat. jammer dat er maar 1 van is. een tijdje terug zat ik ook in die trein. je komt eerst terecht op een soort status website. je ziet dan op welk station je bent, wat de volgende is, reistijden etc. erg fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef greavy het volgende:
Zo.. Utrecht ff bekeken, nu weer terug naar Rotterdam.ICM met Wifi, heen+terugreis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |