SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owh, foei! Mo! Dat mag niet!Ja doei.
Als je verder geen toekomst hebt, wat is dan het alternatief?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zover wil ik nou ook weer niet gaan.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je verder geen toekomst hebt, wat is dan het alternatief?
Pak dan een pistool en verf zn muur met de inhoud van je schedel. Dan heeft ie tenminste nog zoiets van: 'he gadverdamme.' Als hij nu zn gordijnen dichtdoet en de journalist zit in de file zit je daar weg te fikken voor niks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Defenestrationquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe lost het beboeten van universiteiten dat probleem op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:19 schreef HenkXL het volgende:
Universiteiten en hogescholen zitten vol met ongemotiveerde studenten. Allen met de houding / motiviatie ''ik moet toch wat doen'' Gevolg hiervan is dat men al snel stopt of ellendig lange studievertraging op loopt. Daarnaast heeft men een studie gekozen met dezelfde motivatie. Na twee a drie jaar lanterfanten komen ze er dan toch eens achter, goh zou ik niet eens wat gaan doen? Of goh zou ik niet eens een andere studie gaan volgen? Vervolgens staat de meerderheid van deze groep vooraan in de rij wanneer een maatregel , zoals genoemd in dit topic, wordt doorgevoerd. Nou ik heb hier echt geen medelijden mee hoor, laat ze maar dokken. Kennelijk is dat de enige manier.
zoals ik al zei, don't feed the trollquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Gaspedaal het volgende:
[..]
En hoe lost het beboeten van universiteiten dat probleem op?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Defenestration
Dit.
heb je het nieuwe MangoRedChili topic al gezien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:37 schreef finsdefis het volgende:
We hebben toch een stel atoomwapens hier liggen? Waarom blazen we dan niet gewoon alle studentensteden op. Zijn we ook af van de luie studenten.
En zo proberen ze goedkeuring voor een belachelijke maatregel te krijgen. "het kan erger, dus dit is prima".quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef -XX- het volgende:
Meer dan één jaar?
Oh...ik dacht dus al met één jaar studievertraging.
Valt me dan nog mee..
Het kabinet zou dit plan best eens kunnen aannemen, alleen dan voeren ze de langstudeerboete alsnog door, want dan hebben ze dubbel geld!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef ethiraseth het volgende:
Ultieme reddingspoging HO beleid?
Blijkbaar is het advies van de Raad van State niet heel positief uitgevallen voor Zijlstra.
Waarom maak jij je er eigenlijk zo druk om? Tis niet zo alsof jij ooit nog een opleiding zult gaan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef ethiraseth het volgende:
Maar dan moet je toegeven dat iemand anders het beter wist dan jij, en dat is blijkbaar onmogelijk voor een politicus.
Het is inderdaad niet meer van deze tijd om solidair te zijn met andere generaties.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je er eigenlijk zo druk om? Tis niet zo alsof jij ooit nog een opleiding zult gaan doen
Niet als het aan de regering ligt nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom maak jij je er eigenlijk zo druk om? Tis niet zo alsof jij ooit nog een opleiding zult gaan doen
Waarom maken mensen in Nederland zich druk om honger in Afrika, over de schending van mensenrechten in China, over de arme positie van boeren en midden-Amerika of dichter bij huis, trekken mensen zich het lot van dak- en thuislozen aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk al bezig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet als het aan de regering ligt nee.
Bachelor gehaald in 3 jaar en 2 maanden, mijn masterfase nog niet begonnen, ook al sta ik nu 2,5 jaar ingeschreven. En ik ga, als deze regeling doorgaat, beboet worden omdat ik wel betaald heb maar geen college heb gevolgd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang ben je eigenlijk al bezig?
Ai, afgestraft worden is nooit leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Bachelor gehaald in 3 jaar en 2 maanden, mijn masterfase nog niet begonnen, ook al sta ik nu 2,5 jaar ingeschreven. En ik ga, als deze regeling doorgaat, beboet worden omdat ik wel betaald heb maar geen college heb gevolgd.
Echt een duidelijk gevalletje groepsdenken. Misschien ga ik er mijn master-onderzoek wel over doen over een jaartje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het kabinet zou dit plan best eens kunnen aannemen, alleen dan voeren ze de langstudeerboete alsnog door, want dan hebben ze dubbel geld!
Echt, dat het kabinet niet eens luistert naar betere alternatieven die hetzelfde effect hebben is schrijnend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |