Ja, ik had niets meer te scrollenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry dat ik gisteren weg was, kreeg opeens donderde koppijn en ben maar vroeg naar bed gegaan.
Precies wat ik al verwachte: de griep heeft weer z'n slag geslagen.
Maar de uitslagen, iedereen zag het al ver van voren komen. Ewbank!
Nee, Nigel is beter wil je zeggen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry dat ik gisteren weg was, kreeg opeens donderde koppijn en ben maar vroeg naar bed gegaan.
Precies wat ik al verwachte: de griep heeft weer z'n slag geslagen.
Maar de uitslagen, iedereen zag het al ver van voren komen. Ewbank!
Bedankt!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik had niets meer te scrollenOh wacht, dat had ik sowieso al niet
![]()
Beterschap
Nigel is ook niks. Maar Ewbank kan wel omwisselen met Meike.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Nee, Nigel is beter wil je zeggen?
Het hele systeem van de coaches is gewoon krom, kan zij niks aan doen.
Ik hoop eigenlijk dat ze dat zelf wel doorhebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
Zullen we een petitie opstellen, de volgende editie van TVOH moet toch echt anders qua eliminatiesysteem
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze dat zelf wel doorhebben
Of een petitie dat Fok! wekelijks een jurylid mag leveren. Ieuwbank was allang jankend ter aarde gestort danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
Zullen we een petitie opstellen, de volgende editie van TVOH moet toch echt anders qua eliminatiesysteem
Dat brengt extra geld in het laatje, gaan al die mensen sms-en natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er bang voorBlijkbaar vond iemand het ook goed dat er een red room was waar ze het de hele tijd over sosjul miedia hebben, blijkbaar vond iemand het een goed plan om Jeroen van der Boom in de jury te hebben, blijkbaar was het een idee om de zaterdagavond ook vol te plempen met TVOh. Dus denk het niet
tis voor het eerst dat ik geen enkel liedje van gister interessant vond, op dat liedje van jennifer na danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vraag me dus af of ze zelf hun liedje mogen kiezen, want sommige liedjes vond ik niet bijzonder of niet passen bij de persoon.
vooral de manier hoe mensen weggestemd worden (1 kandidaat per coach) maakt dat ik the voice minder interessant ben gaan vinden. dan vind ik dat het bij al die andere talentenjachten beter geregeld is, het publiek bepaalt het.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat liedje was inderdaad verbazingwekkend, niet echt voor de hand liggend en al helemaal niet bij haar passend. Nou ja vage toestand. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind als het hele circus weer voorbij is.
Het blijft een raadsel, het wegstemmen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
vooral de manier hoe mensen weggestemd worden (1 kandidaat per coach) maakt dat ik the voice minder interessant ben gaan vinden. dan vind ik dat het bij al die andere talentenjachten beter geregeld is, het publiek bepaalt het.
maar het leuke aan the voice is dat debeste vande beste een kans krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. door is. Zijn we nog niet van dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. af.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Nou idd. En ook zo jammer dat de teams niet tegen elkaar battelen maar onderling.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
vooral de manier hoe mensen weggestemd worden (1 kandidaat per coach) maakt dat ik the voice minder interessant ben gaan vinden. dan vind ik dat het bij al die andere talentenjachten beter geregeld is, het publiek bepaalt het.
maar het leuke aan the voice is dat debeste vande beste een kans krijgen
Ja dat smsen is ook zo jammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het blijft een raadsel, het wegstemmen.
Het enige wat ik van dit concept inderdaad niet goed vind, is het feit dat er per coach kandidaten eruit moeten in de afvalrondes.
Zo krijg je de situatie dat er goede kandidaten weg moeten omdat een coach meerdere goede kandidaten heeft.
Verder ben ik ook niet zo blij met het sms-en want de ene persoon heeft veel fans, of aktievere fans, of fans met meer geld dan anderen. Het sms-en zal echter wel erin blijven omdat de omroep daar geld mee verdient, en er alles aan doet om geld te genereren. Ze komen niet voor niets met tussenstanden en de aansporing om voor je favo te stemmen.
Ik verdenk ze er zelfs van dat ze de uitslag hiermee manipuleren, om zo veel geld binnen te harken.
Eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat smsen is ook zo jammermaar daar kunnen ze niet onderuit want wat je al zegt, geld...
Over het algemeen vind ik TVOH gewoon heel erg tegenvallen. Die stoelrondes vond ik tof en het battle-idee in de ring ook maar verder...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha het zou pas echt lachen zijn als Jennifer zou gaan winnen, hele concept van het programma om zeep
Ik ga je wijsmaken dat ik dat wel vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef mie_at_work het volgende:
Ik snap al die kritiek op jennifer niet. Ok, misschien is ze niet de beste zangeres, maar jullie kunnen me niet wijsmaken dat jullie vinden dat Nigel een betere stem heeft.
Hoezo? Ik denk dat die cd heel prima zou verkopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha het zou pas echt lachen zijn als Jennifer zou gaan winnen, hele concept van het programma om zeep
The Voice The Looksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eens, ik vind Nigel ook echt wel beter dan jennnifer, en Bart beter dan Sherry anquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga je wijsmaken dat ik dat wel vind.
I'm in!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een petitie dat Fok! wekelijks een jurylid mag leveren. Ieuwbank was allang jankend ter aarde gestort dan
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doorgestoken gestoken kaart Ben Saunders wint hem..
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doorgestoken gestoken kaart Ben Saunders wint hem..
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
En hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop inderdaad dat Ben wint. Dan weet je zeker dat je er niets meer van hoort
Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zeker?
En van wie zou je volgens jou WEL wat horen?
OK, ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.
Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo stom zijn om hem dan zo te promoten (als dat de reden zou zijn).
Hij is gewoon een publiekslieveling, en het is alleen gevaarlijk inderdaad om als publiekslieveling de finale in te gaan. Mensen denken inderdaad dat het niet nodig is om op jou te stemmen, terwijl er voor de andere kandidaten flink gestemd wordt, omdat men denkt dat zij dat WEL nodig hebben.
Ik hoop echter dat Ben wint, want hij is leuk en hij kan zingen EN hij is een entertainer (lees: verademing, een apart/byzonder type) niet zo'n 13 in een dozijn type.
Ja dat vind ik ook niet prima eigenlijk. Ik sms niet, juist om deze reden. Natuurlijk zou ik willen stemmen, maar het feit dat je zo gruwelijk wordt opgehitst en bespeeld om te sms-en of bellen, werkt bij mij averechts. Ik blijf met beide benen op de grond staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...
ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zeker?
En van wie zou je volgens jou WEL wat horen?
Ja klopt, die heeft inderdaad een aparte stijl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |