The Voice The Looksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha het zou pas echt lachen zijn als Jennifer zou gaan winnen, hele concept van het programma om zeep
Eens, ik vind Nigel ook echt wel beter dan jennnifer, en Bart beter dan Sherry anquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga je wijsmaken dat ik dat wel vind.
I'm in!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een petitie dat Fok! wekelijks een jurylid mag leveren. Ieuwbank was allang jankend ter aarde gestort dan
ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doorgestoken gestoken kaart Ben Saunders wint hem..
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doorgestoken gestoken kaart Ben Saunders wint hem..
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
En hoe weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop inderdaad dat Ben wint. Dan weet je zeker dat je er niets meer van hoort
Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zeker?
En van wie zou je volgens jou WEL wat horen?
OK, ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.
Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo stom zijn om hem dan zo te promoten (als dat de reden zou zijn).
Hij is gewoon een publiekslieveling, en het is alleen gevaarlijk inderdaad om als publiekslieveling de finale in te gaan. Mensen denken inderdaad dat het niet nodig is om op jou te stemmen, terwijl er voor de andere kandidaten flink gestemd wordt, omdat men denkt dat zij dat WEL nodig hebben.
Ik hoop echter dat Ben wint, want hij is leuk en hij kan zingen EN hij is een entertainer (lees: verademing, een apart/byzonder type) niet zo'n 13 in een dozijn type.
Ja dat vind ik ook niet prima eigenlijk. Ik sms niet, juist om deze reden. Natuurlijk zou ik willen stemmen, maar het feit dat je zo gruwelijk wordt opgehitst en bespeeld om te sms-en of bellen, werkt bij mij averechts. Ik blijf met beide benen op de grond staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...
ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zeker?
En van wie zou je volgens jou WEL wat horen?
Ja klopt, die heeft inderdaad een aparte stijl.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |