abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91030306
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha het zou pas echt lachen zijn als Jennifer zou gaan winnen, hele concept van het programma om zeep _O-
The Voice The Looks *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_91030601
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ga je wijsmaken dat ik dat wel vind.
Eens, ik vind Nigel ook echt wel beter dan jennnifer, en Bart beter dan Sherry an
Meike en anne boeide me beiden niet zoveel maar toch had ik liever anne eruit gehad.

Kim was ontzettend goed gister, Ben goed is beter geweest, leonie ook heel goed...

Ik denk dat het de programma makers verder weinig zal boeien dat wij het niet eens zijn met dit concept het stemmen en dat er dus van elke coach 1 uit moet. De smsjes stromen toch wel binnen en daar gaat het om.

Ik vind het zoals iemand anders ook zei, vanaf de live shows niets meer. Het leek als een geweldig programma te beginnen, nu is het net als alle andere programma´s.

[ Bericht 0% gewijzigd door JustD1984 op 08-01-2011 17:33:31 (meter is beter) ]
pi_91031188
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of een petitie dat Fok! wekelijks een jurylid mag leveren. Ieuwbank was allang jankend ter aarde gestort dan :Y)
I'm in!
pi_91662855
Doorgestoken gestoken kaart Ben Saunders wint hem..
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
pi_91663041
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat wisten ze al met de voorrondes maar na miljoenen smsjes en bakken reclame geld later komt er dan eindelijk een finale...
ok. :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:53:52 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91666197
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo stom zijn om hem dan zo te promoten (als dat de reden zou zijn).
Hij is gewoon een publiekslieveling, en het is alleen gevaarlijk inderdaad om als publiekslieveling de finale in te gaan. Mensen denken inderdaad dat het niet nodig is om op jou te stemmen, terwijl er voor de andere kandidaten flink gestemd wordt, omdat men denkt dat zij dat WEL nodig hebben.

Ik hoop echter dat Ben wint, want hij is leuk en hij kan zingen EN hij is een entertainer (lees: verademing, een apart/byzonder type) niet zo'n 13 in een dozijn type.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:55:07 #132
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_91666250
Ik hoop inderdaad dat Ben wint. Dan weet je zeker dat je er niets meer van hoort :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:01:59 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91666559
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop inderdaad dat Ben wint. Dan weet je zeker dat je er niets meer van hoort :')
En hoe weet je dat zeker?
En van wie zou je volgens jou WEL wat horen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:06:28 #134
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_91666737
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:12:46 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91666978
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:06 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Is vaak zo bij die talentenjachten. En ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint, je hoort er sowieso niks meer van.
OK, ik snap wat je bedoelt.
Ik hoop echter dat Ben wel verder komt, hij is iets nieuws, maar misschien is hij te 'lievig'.
pi_91667193
nee, ben veranderd hierna ook in een 1dagsvlieg, daar komt bij dat we niet in amerika wonen waar je wel meer van de kandidaten hoort na zulke shows
pi_91667432
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom zou het doorgestoken kaart moeten zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze zo stom zijn om hem dan zo te promoten (als dat de reden zou zijn).
Hij is gewoon een publiekslieveling, en het is alleen gevaarlijk inderdaad om als publiekslieveling de finale in te gaan. Mensen denken inderdaad dat het niet nodig is om op jou te stemmen, terwijl er voor de andere kandidaten flink gestemd wordt, omdat men denkt dat zij dat WEL nodig hebben.

Ik hoop echter dat Ben wint, want hij is leuk en hij kan zingen EN hij is een entertainer (lees: verademing, een apart/byzonder type) niet zo'n 13 in een dozijn type.
Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:44:44 #138
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91673032
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Het is allemaal een grote hoax, ze verdienen zo guwelijk veel geld aan dit K-programma, en iedereen maar weken blijven smsen en bellen, komt allemaal weer op de rekening van meneer de Mol...
Ja dat vind ik ook niet prima eigenlijk. Ik sms niet, juist om deze reden. Natuurlijk zou ik willen stemmen, maar het feit dat je zo gruwelijk wordt opgehitst en bespeeld om te sms-en of bellen, werkt bij mij averechts. Ik blijf met beide benen op de grond staan.
Volgens de Mol kost het programma nu nog meer geld dan dat hij eraan verdient, maar ik ben nou eenmaal geen geldschieter van John de Mol, aardige vent overigens, maar ik doe er niet aan.

Maar het laat niet onverlet dat het wel een redelijk nieuw/leuk format is -al heb ik mijn bedenkingen over het wegstemmen per coach- EN ik vind dat het al met al toch van een goed niveau en het is niet kneuterig, doet redelijk professioneel aan.
pi_91673867
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:25:24 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91675148
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik hoop dat we nog wel wat van Joan horen. Mooi eigen geluid.
Ja klopt, die heeft inderdaad een aparte stijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')