quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
Bye babequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
Houd hem vast voor volgende keer en gooi hem der in bij post 290 anders maak je geen kans tegen die lapohuntersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
k pas de wiki wel even voor je aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Hoezo verknalt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Nou ik kom niet echt snugger over zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo verknalt?
Ik weet niet wie dat kan met die plaatjes
Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
de wiki klopt weer, zodat oognips UI het goed doet
als de OP nog opnieuw erin gezet word, komt t goed, of in t volgende topic ff de wiki opnieuw invoeren
Gelukkig dan ben ik niet de enige met lompe vragen en dito antwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik kom niet echt snugger over zoIk ben al te dom om de lapo te pakken en snapte ook niks van neekut
mmm... alsof er "bellen" in de lucht en het water voorkomen waarin geen zuurstof zit. Er is toch geen wereldwijde melding van vulkanisme of andere overdreven seismische activiteit voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef indaha het volgende:
FAENZA - Honderden, mogelijk duizenden duiven zijn in het Italiaanse stadje Faenza dood uit de lucht gevallen. De dode vogels hangen in bomen, liggen in bloemperkjes, op daken en straten.
© NU.nl/Alphons NieuwenhuizeDat meldden lokale media vrijdag.
De duiven hadden blauwe vlekken in de snavel. Dat zou kunnen duiden op vergiftiging of zuurstoftekort. Een aantal vogels zijn opgestuurd naar een laboratorium voor onderzoek naar de doodsoorzaak.
Eerder vielen ook in de Verenigde Staten zwermen vogels dood uit de lucht. In Arkansas ging het om circa vijfduizend dieren, in Louisiana om vijfhonderd.
Mogelijk zijn de zwermen daar in de lucht geraakt door hagel of bliksem. In Zweden stortte een groep kauwen door onbekende oorzaak neer.
Vissen
Ook zijn op verschillende plaatsen massaal vissen gestorven. In de Amerikaanse staat Maryland kwamen circa twee miljoen vissen om, mogelijk door een plotselinge daling van de watertemperatuur.
Eerder werden in de rivier de Arkansas al tienduizenden dode zoetwaterbaarzen gevonden. De autoriteiten daar gaan uit van een ziekte.
Gaat lekker met de beestjes op de aardbol
Liever bondageclips.quote:
-Tettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Liever bondageclips.![]()
Heeft iemand een samenvatting van de vorige twee topics, voor zover t nuttig, wenselijk dan wel spraakmakend is.
Strega's prik ging goed, nagenoeg pijnloos verlopen. Nu maar kijken in hoeverre het helpt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heeft iemand een samenvatting van de vorige twee topics, voor zover t nuttig, wenselijk dan wel spraakmakend is.
Strega's prik ging goed, nagenoeg pijnloos verlopen. Nu maar kijken in hoeverre het helpt.
Hoog water in Maastrichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
-Tetten
-hoog water
-Lottekoekje snapt ons niet en wij haar niet![]()
-bikiniwax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
en ik heb mn certificaat gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoog water in Maastricht
Qwea maakt en vriend gooit pannenkoeken.
Maes en Mr maes ondertrouwd
Oognip mist op haar na OP
Tombo krijgt maandag hete dijen
en Ml had brandalarm geloof ik.
Ik ben niet aansprakelijk als ik iets vergeten of doormekaar gehaalt heb.![]()
En duimen voor Strega dat het helpt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf waar zou ik evt moeten teruglezen?Wat vind je interessant om terug te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was die prik voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf waar zou ik evt moeten teruglezen?zoiets wel geloof ik en o ik was :Lottekoekje vergeten dadelijk denkt ze dat ze er niet bijhoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
maakt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
Gefeliciteerd Ynske ik geloof dat ik daar net overheen gelezen had , sorry
Ik ben Greyz niet, maar ik heb 'm niet gezienquote:
Wees gerust; het pleit allemaal voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
Nou ik kom niet echt snugger over zoIk ben al te dom om de lapo te pakken en snapte ook niks van neekut
wanneer was je waarover niet duidelijk?AAaaah wacht, tis me volkomen duidelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nou zeg ik lekker toch iets, ik snap jullie volkomen want ik was bepaald niet duidelijk, echt niet.
En ik probeerde lollig te doen wat niet aankwam, beetje poging tot van mijn kant tot=niet gelukt![]()
Dat jullie mij niet snapten is logisch want mij snapt geen hond behalve mijn eigen hond en zelfs die snapt me niet althans luistert niet.
Dus LK onderdeel van begrijpelijke soort van spot, logisch![]()
Dus LK zegt sorry, was absoluut niet duidelijk.![]()
Conclusie: LK + SC=![]()
![]()
Nou, als ik nou niet duidelijk ben, moet er nog een sorry bij
Best redelijk duidelijk zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nou zeg ik lekker toch iets, ik snap jullie volkomen want ik was bepaald niet duidelijk, echt niet.
En ik probeerde lollig te doen wat niet aankwam, beetje poging tot van mijn kant tot=niet gelukt![]()
Dat jullie mij niet snapten is logisch want mij snapt geen hond behalve mijn eigen hond en zelfs die snapt me niet althans luistert niet.
![]()
zo beter?quote:
weet je, je zegt teveel sorry .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |