quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
Bye babequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
Houd hem vast voor volgende keer en gooi hem der in bij post 290 anders maak je geen kans tegen die lapohuntersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
k pas de wiki wel even voor je aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Hoezo verknalt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Nou ik kom niet echt snugger over zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo verknalt?
Ik weet niet wie dat kan met die plaatjes
Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
de wiki klopt weer, zodat oognips UI het goed doet
als de OP nog opnieuw erin gezet word, komt t goed, of in t volgende topic ff de wiki opnieuw invoeren
Gelukkig dan ben ik niet de enige met lompe vragen en dito antwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik kom niet echt snugger over zoIk ben al te dom om de lapo te pakken en snapte ook niks van neekut
mmm... alsof er "bellen" in de lucht en het water voorkomen waarin geen zuurstof zit. Er is toch geen wereldwijde melding van vulkanisme of andere overdreven seismische activiteit voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef indaha het volgende:
FAENZA - Honderden, mogelijk duizenden duiven zijn in het Italiaanse stadje Faenza dood uit de lucht gevallen. De dode vogels hangen in bomen, liggen in bloemperkjes, op daken en straten.
© NU.nl/Alphons NieuwenhuizeDat meldden lokale media vrijdag.
De duiven hadden blauwe vlekken in de snavel. Dat zou kunnen duiden op vergiftiging of zuurstoftekort. Een aantal vogels zijn opgestuurd naar een laboratorium voor onderzoek naar de doodsoorzaak.
Eerder vielen ook in de Verenigde Staten zwermen vogels dood uit de lucht. In Arkansas ging het om circa vijfduizend dieren, in Louisiana om vijfhonderd.
Mogelijk zijn de zwermen daar in de lucht geraakt door hagel of bliksem. In Zweden stortte een groep kauwen door onbekende oorzaak neer.
Vissen
Ook zijn op verschillende plaatsen massaal vissen gestorven. In de Amerikaanse staat Maryland kwamen circa twee miljoen vissen om, mogelijk door een plotselinge daling van de watertemperatuur.
Eerder werden in de rivier de Arkansas al tienduizenden dode zoetwaterbaarzen gevonden. De autoriteiten daar gaan uit van een ziekte.
Gaat lekker met de beestjes op de aardbol
Liever bondageclips.quote:
-Tettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Liever bondageclips.![]()
Heeft iemand een samenvatting van de vorige twee topics, voor zover t nuttig, wenselijk dan wel spraakmakend is.
Strega's prik ging goed, nagenoeg pijnloos verlopen. Nu maar kijken in hoeverre het helpt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heeft iemand een samenvatting van de vorige twee topics, voor zover t nuttig, wenselijk dan wel spraakmakend is.
Strega's prik ging goed, nagenoeg pijnloos verlopen. Nu maar kijken in hoeverre het helpt.
Hoog water in Maastrichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
-Tetten
-hoog water
-Lottekoekje snapt ons niet en wij haar niet![]()
-bikiniwax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
en ik heb mn certificaat gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoog water in Maastricht
Qwea maakt en vriend gooit pannenkoeken.
Maes en Mr maes ondertrouwd
Oognip mist op haar na OP
Tombo krijgt maandag hete dijen
en Ml had brandalarm geloof ik.
Ik ben niet aansprakelijk als ik iets vergeten of doormekaar gehaalt heb.![]()
En duimen voor Strega dat het helpt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf waar zou ik evt moeten teruglezen?Wat vind je interessant om terug te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was die prik voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf waar zou ik evt moeten teruglezen?zoiets wel geloof ik en o ik was :Lottekoekje vergeten dadelijk denkt ze dat ze er niet bijhoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
maakt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef indaha het volgende:
Gefeliciteerd Ynske ik geloof dat ik daar net overheen gelezen had , sorry
Ik ben Greyz niet, maar ik heb 'm niet gezienquote:
Wees gerust; het pleit allemaal voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
Nou ik kom niet echt snugger over zoIk ben al te dom om de lapo te pakken en snapte ook niks van neekut
wanneer was je waarover niet duidelijk?AAaaah wacht, tis me volkomen duidelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nou zeg ik lekker toch iets, ik snap jullie volkomen want ik was bepaald niet duidelijk, echt niet.
En ik probeerde lollig te doen wat niet aankwam, beetje poging tot van mijn kant tot=niet gelukt![]()
Dat jullie mij niet snapten is logisch want mij snapt geen hond behalve mijn eigen hond en zelfs die snapt me niet althans luistert niet.
Dus LK onderdeel van begrijpelijke soort van spot, logisch![]()
Dus LK zegt sorry, was absoluut niet duidelijk.![]()
Conclusie: LK + SC=![]()
![]()
Nou, als ik nou niet duidelijk ben, moet er nog een sorry bij
Best redelijk duidelijk zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nou zeg ik lekker toch iets, ik snap jullie volkomen want ik was bepaald niet duidelijk, echt niet.
En ik probeerde lollig te doen wat niet aankwam, beetje poging tot van mijn kant tot=niet gelukt![]()
Dat jullie mij niet snapten is logisch want mij snapt geen hond behalve mijn eigen hond en zelfs die snapt me niet althans luistert niet.
![]()
zo beter?quote:
weet je, je zegt teveel sorry .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
^^quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
weet je, je zegt teveel sorry .![]()
Ik ben ook nog niet zo lang hier maar je kunt hier de meest gekke , stomme en onbegrepen dingen zeggen dat maakt nl niet uit want dat doen we hier allemaal wel eens dus dat valt helemaal niet op.
Sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo lang hier maar je kunt hier de meest gekke , stomme en onbegrepen dingen zeggen dat maakt nl niet uit want dat doen we hier allemaal wel eens dus dat valt helemaal niet op.
Tieten, hete dijen en LK, Maastricht is ver weg dus dat boeit niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat vind je interessant om terug te lezen?
Gefeliciteerd met je certificaat.quote:
Pesies. Dat! Gewoon lekker meelullen, royaal met hoofdletters en leestekens strooien (is niet iedereen hier altijd even goed inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
aaah coriticosteroïden zijn k*tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tieten, hete dijen en LK, Maastricht is ver weg dus dat boeit niet.
[..]
Gefeliciteerd met je certificaat.Ik weet allen niet wat voor certificaat.
![]()
Prik corticosteroiden tegen carpaaltunnelsyndroom.
Hoi LK, niet zo vaak sorry roepen joh!
QFT!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
hoofdlettersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Dat! Gewoon lekker meelullen, royaal met hoofdletters en leestekens strooien (is niet iedereen hier altijd even goed in) en het komt allemaal dik in orde.
Dubbele faal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoofdletterswat zijn dat?
leestekens lukt dan weer wel
Nee, geen pijn, nu wel weinig controle erover, dat kan een paar dagen aanhouden, dus netbookje op de bank wil ff niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah coriticosteroïden zijn k*t
hoop dat ze er niet teveel pijn van heeft
een of ander klant contact certificaat iod
hey, ik sluit af met smilie, dan mot ik geen .quote:
nouja, dat je het vermogen hebt om te communiceren met klanten waarbij je om kunt gaan men moeilijke mensenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, geen pijn, nu wel weinig controle erover, dat kan een paar dagen aanhouden, dus netbookje op de bank wil ff niet.
Nu kun je bij/voor die klant aan het werk gaan neem ik aan. Iets callcenter achtigs?
waar is jou leest dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, dus eigenlijk val ik niet zo op.... komt dat ff goed uit zeg.
Zal ihv duidelijker zijn
maar niet hier mutskes, de schoenmaker blijft wijselijk bij zijn eigen leest, eh forum dus.
iig thanx
quote:
Nopequote:
Ja ik geloof dat LL hem op facebook zag en hoi zei maar dat toen JJH weer off line ging of zo, dus niet gesprokenquote:
Ow geweldig , wat jammer dat ik allen katten hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:07 schreef Belana het volgende:
heej oh-oh kijk
http://www.tempsl.nl/nl/a(...)aarsjes/6808018.html
oeh das raarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat LL hem op facebook zag en hoi zei maar dat toen JJH weer off line ging of zo, dus niet gesproken
die kun je ook best schoenen aantrekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow geweldig , wat jammer dat ik allen katten heb
even netjes antwoorden: ben al jaren beheerder van een besloten forumpje met een aantal mensen die elkaar door dik en dun slepen, vreselijk lachen, alles kunnen zeggen en ook vreselijk o-h-en. Kennen elkaar inmiddels ook in het ecchie, enorm leuk maar...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:12 schreef indaha het volgende:
Jij hebt denk ik geen kat he, wat dat lukt nooit zonder verdoving
Nou ik denk dat je een konijn die laarsjes ook niet aankrijgt,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat niet, maar wel een konijn in een rompertje gestoken
maar goed dat was na een operatie
aandoen is geen puntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je een konijn die laarsjes ook niet aankrijgt,zou trouwens raar uitzien een konijn met laarzen
tot ziensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Enjoy , ga ook aan de kookpot
geniet van elkaar onderling en averechts-averlinksom
quote:Kankerverwekkers in bluswater Moerdijk
Brandweer bij Chemie-Pack in Moerdijk» Brandweer bij Chemie-Pack in Moerdijk ANP
Toegevoegd: vrijdag 7 jan 2011, 17:01
Het bluswater dat is opgevangen bij de brand in de omgeving van Moerdijk bevat kankerverwekkende stoffen. Dat heeft het waterschap Brabantse Delta laten weten aan de NOS.
Brabantse Delta heeft metingen verricht en daaruit blijkt dat er onder meer kankerverwekkende aromaten in het water zitten, zoals xyleen, naftaleen en tolueen.
De metingen zijn verricht in de watergangen in de directe omgeving van Chemie-Pack. Het bedrijfsterrein is zo gebouwd dat het bluswater moeilijk het open water kan bereiken en in naburige sloten werd daarom ook geen vervuiling aangetroffen.
Opgeslagen
Het bluswater moet worden gezuiverd om de giftige stoffen eruit te halen. Dat kan echter niet op de gebruikelijke manier in een rioolwaterzuiveringsinstallatie. Daarom wordt het water voorlopig opgeslagen in tanks. Later zal worden bepaald hoe het water wordt verwerkt.
De gemeente Moerdijk komt straks met een gezondheidsparagraaf, waarin wordt uitgelegd wat het allemaal betekent voor de volksgezondheid. Morgen is een bijeenkomst georganiseerd waar inwoners van Moerdijk worden ingelicht over de gevolgen.
Geheim
De lijst met stoffen die opgeslagen lagen bij Chemie-Pack in Moerdijk, blijft voorlopig geheim. Het zou gaan om honderden verschillende chemische stoffen, die giftig, bijtend en brandbaar zijn.
Het Openbaar Ministerie heeft de lijst in het bezit, maar houdt die geheim in verband met het strafrechtelijk onderzoek. Daardoor blijft het onduidelijk welke stoffen woensdag zijn vrijgekomen bij de brand in Moerdijk.
Had jij 1 konijn Saar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
aandoen is geen punt
maar hoelang ze ze laat zitten? das de vraag.
Yepz, ze kan niet met andere konijnen omgaanquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:19 schreef indaha het volgende:
Ik ga eten mijn man heeft het eten klaar![]()
Ik had laatst heerlijke zalm gerookt, dacht ik. De rookoven had de kleren van de Keizer gerookt en de zalm lag nog in de marinade rauw te zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Ynske het volgende:
tis best handig, als je wilt eten, om t dan ook ín de oven te zetten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
de wiki klopt weer, zodat oognips UI het goed doet
als de OP nog opnieuw erin gezet word, komt t goed, of in t volgende topic ff de wiki opnieuw invoeren
Die shit is idd kut. Ik bedenk me net dat ik mijn kuur moest afmaken maar ik al een week acuut gestopt benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah coriticosteroïden zijn k*t
hoop dat ze er niet teveel pijn van heeft
een of ander klant contact certificaat iod
als jij de OP dan nu ff opnieuw plaatst door een kopietje te maken van de wiki gaat ie verder goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]niemand gebruikt de wiki, iedereen klikt op "open nieuw deel"
Ja op facebook waar Ll " Gast" zei en toen was hij offlinequote:
had je last van bijwerkingen? dat je gestopt bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die shit is idd kut. Ik bedenk me net dat ik mijn kuur moest afmaken maar ik al een week acuut gestopt ben
OH NOESvoor Strega
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had laatst heerlijke zalm gerookt, dacht ik. De rookoven had de kleren van de Keizer gerookt en de zalm lag nog in de marinade rauw te zijn.
Maar er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen hoor! Niks aan de hand mensen! Doorlopen!quote:
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je last van bijwerkingen? dat je gestopt bent?
Ik ga ook zo lekker met mijn Salofalk. De klysma's vergeet ik niet, die liggen naast mijn bed. Maar die pillen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:41 schreef Qwea het volgende:
NopeMaar ik mocht niet acuut stoppen van de arts
Ik vergeet ze telkens te nemen
Waarom leg je die niet naast je bed? Of moet je die bij het eten innemen ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo lekker met mijn Salofalk. De klysma's vergeet ik niet, die liggen naast mijn bed. Maar die pillen...
Ik ken hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga ook zo lekker met mijn Salofalk. De klysma's vergeet ik niet, die liggen naast mijn bed. Maar die pillen...
Na het eten. Ze liggen in de badkamer, daar kom ik natuurlijk wel een aantal keren per dag, maar meestal moet ik dan eerst nog eten of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
Waarom leg je die niet naast je bed? Of moet je die bij het eten innemen ofzo?
Heb je niet zoiets van "Ik neem ze 's ochtends in gelijk NA het ontbijt?"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Na het eten. Ze liggen in de badkamer, daar kom ik natuurlijk wel een aantal keren per dag, maar meestal moet ik dan eerst nog eten of zo.
Waaristvoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
De persoon die een fool proof alarmsysteem uitvindt voor het nemen van medicatie kan royaal binnen lopen als ik het zo hoor.
*is ook nog steeds niet met medicatie begonnen*
Maar da's niet vergeten, da's negeren.
Oogje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waaristvoor
(zeer medicatietrouw is)
Jij hebt geen levenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Qwea het volgende:
Hey fucks! Ik ben bijna bij de 60,000 posts
Echt he, ik zit net weer met mijn oren te klapperenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er zijn geen giftige stoffen vrijgekomen hoor! Niks aan de hand mensen! Doorlopen!
Waar Nederland groot in is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he, ik zit net weer met mijn oren te klapperen
Eerst was het 'Niet druk maken om die rook mensuhhhhhhhh!' (Burgemeester).
Geen giftige stoffen!
Volgende dag: wellicht toch giftige stoffen.
Vandaag op journaal: 'Zwaar gif en kankerverwekkend enz.'.
En in de wijk van Dordrecht waar heel veel roet viel is niet eens de sirene af gegaan.
NIET te geloven, echt. Die mensen hebben heel hun ramen vol roet zitten, maar geen sirene
Jij hoort ook echt allesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Echt he, ik zit net weer met mijn oren te klapperen
Eerst was het 'Niet druk maken om die rook mensuhhhhhhhh!' (Burgemeester).
Geen giftige stoffen!
Volgende dag: wellicht toch giftige stoffen.
Vandaag op journaal: 'Zwaar gif en kankerverwekkend enz.'.
En in de wijk van Dordrecht waar heel veel roet viel is niet eens de sirene af gegaan.
NIET te geloven, echt. Die mensen hebben heel hun ramen vol roet zitten, maar geen sirene
Ik keek het journaal eerder en nu Hart van Nederland onder het eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hoort ook echt alles
Moet ik me zorgen maken
quote:
Nee ik heb geen thermometer ik heb het vlees gebraden volgens recept. Dus 50 minuten in de pan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zo'n vleesthermometer? Of gok jij altijd wanneer ie klaar is?
Net even je foto gezien!
Ow.... Dat water was ook wel héél goorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik keek het journaal eerder en nu Hart van Nederland onder het eten.
Dan hoor je al snel alles hoor
En nou ja, dat weet nu dus niemand, of je je zorgen moet maken.
Da's het smerige van het spelletje en het geheim houden van bepaalde dingen.
We zullen het wel zien over een paar jaar. Of niet, hopelijk.
Jeuhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ik heb geen thermometer ik heb het vlees gebraden volgens recept. Dus 50 minuten in de pan.
Leuk hèIk ben met de gastenlijst bezig
![]()
![]()
Ik moet er 3 per dag, dus na elke maaltijd. Nou ja meestal denk ik er wel aan. Maar niet altijd dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef Qwea het volgende:
Heb je niet zoiets van "Ik neem ze 's ochtends in gelijk NA het ontbijt?"
Ik heb mijn shizzle wel eens bij het brood gelegd. Dan kon ik er ECHT NIET omheen. Maar ja, ook niet echtDan maak je brood en vergeet je het alsnog
Ik heb nog een vraag voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeuhhhhhhhhhhh
Mooie locatie trouwens, heb gekeken!
Gaan we binnenkort even samen daar binnen kijken!
quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraag voor jeZal ik dat hier vragen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laten we dat doen, gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Je wilt liever met mij trouwen?
Ja, ik wil!
Dan zal ik Helena ff snel bellen dat ik ook een jurk wil!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laten we dat doen, gezellig![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Thank youquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Maes en Greys zitten nu tegen elkaar te gillen aan de telefoon!
Nee dat was ik echt niet van plan hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
Awwww! Wat lief en leuk!![]()
![]()
Greys, één tip: ga geen andere handtekening maken. Heb ik gedaan voor de bruiloft van mijn broer en op hun trouwakte staat nu een handtekening die echt niet als de mijne is te herkennen want ik heb hem daarna noooooit meer gebruikt.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, cute!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |