Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
Bye babequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Yo go Qutje!
Ik had zelf Better safe than sorry genomen als ik m gehad had, met het risico dat ie te moeilijk geweest was voor sommige mensen![]()
Nu echt weg
Houd hem vast voor volgende keer en gooi hem der in bij post 290 anders maak je geen kans tegen die lapohuntersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
Nouhou!Ik was echt net te laat
en ik had mn TT al verzonnen
k pas de wiki wel even voor je aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Hoezo verknalt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Wil iemand dan wel alsjeblieft mijn plaatje in de OP zetten? Of heb ik het echt verknalt nu?
Nou ik kom niet echt snugger over zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo verknalt?
Ik weet niet wie dat kan met die plaatjes
Thanks!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Ynske het volgende:
de wiki klopt weer, zodat oognips UI het goed doet
als de OP nog opnieuw erin gezet word, komt t goed, of in t volgende topic ff de wiki opnieuw invoeren
Gelukkig dan ben ik niet de enige met lompe vragen en dito antwoordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ik kom niet echt snugger over zoIk ben al te dom om de lapo te pakken en snapte ook niks van neekut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |