1 | javascript:newChat(245701); |
Wat lees ik nu? Stel je jezelf beschikbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef StijnDa het volgende:
Als er iemand SL wil zijn, stel ik voor om gewoon te beginnen...
Zou wel een keer ooit willen doen, maar volgende week toetsweek..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat lees ik nu? Stel je jezelf beschikbaar?
Wanneer is je vakantie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
ik schrap mij uit de lijst met deelnemers, in de vakantie ben ik weer beschikbaar
Bij deze gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef lynda het volgende:
kan iemand mij ff uit de lijst halen? mobiel online..(waar is die editknop en quote gebleven?)
ja inderdaad... over een half jaar maar weer beginnen misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij nogal dood.
Je doelt op het feit dat mensen dezer dagen weinig tijd hebben i.v..m. privé bezigheden? We kunnen ook wachten, is ook prima.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat werkt niet. Het staat een beetje stom om zulke dingen te zeggen terwijl je je helemaal niet hebt ingelezen en er niets over weet.
Maar van mij mag je hoor.
Joa, ook. Maar bij mafia is het altijd zo dat we een maand heel actief bezig zijn en daarna ligt het even stil. Na een paar maand of half jaar leeft het weer op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat mensen dezer dagen weinig tijd hebben i.v..m. privé bezigheden? We kunnen ook wachten, is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |