Wanneer was dit? Na de vraag over het paspoort?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Horace is de enige die vrijwel niets doet en PJ aan blijft kijken..
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef P1985 het volgende:
Horace maakt daarna wel aanstalten om wat uit z'n tas te pakken, dus je kunt er niks mee. De enige vrouw die ik verdacht vind is Anna. Soundos durf ik wel af te schrijven, dat verbaasde van haar is echt.
Helemaal mee eens. We moeten wel inderdaad uitkijken dat we niet in de tunnelvisie komenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dit van het Wie is de mol forum
[ afbeelding ]
2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
*fluit*quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
Nee, want als je via UG kijkt staat ie er nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*fluit*
Nice...!
Zullen wij ook een theorie maken door die 1 van Nederland 1 er ook bij te betrekken?
scherp!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
Hij wijst er wel naar ja, maar of dat wat betekent..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
Ik denk dat ze pas achteraf het geld er bij zouden doen, net als die keer dat die twee oud presentatoren hun mol aanwezen. Tuurlijk gaan ze niet direct aangeven dat hij of zij wel of niet de mol is. Dat is pas achteraf, als de persoon er uit ligt, of daadwerkelijk ook de mol is..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.
Als je daar niet aan denkt is het is juist heel slim om geen antwoord op die vraag te geven. De kans dat het fout geraden word is gewoon tè groot. Daarbij, stel dat het goed geraden word is het spel om zeep omdat meteen iedereen weet wie dan de mol is. Zelfs als er niet bijverteld word dat diegene de mol is. Een normale kandidaat had zich immers bekend gemaakt.
Behalve natuurlijk als die kandidaat een vrijstelling ofzo was beloofd als deze zijn/haar mond zou houden, maar dat zou zeer oneerlijk zijn tov de rest vd groep.
Conclusie: De opmerking van Horace was heel normaal en zegt op zich dus totaal niets.
Die cap is wel heel opmerkelijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste gedeelte van je theorie slaat nergens op, vind wel dat Pepijn als eerste erin ging en daarna achterin ging zitten, wel een goed idee, alhoewel je in de montage natuurlijk iedereen als eerste kan zettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Injetta het volgende:
Ik ga nog even voor Pepijn. HIj was de "eerste" die wij in de "eerste" opdracht zagen. En was hij ook niet de "eerste" wiens naam Ernst Jan intikte?
Pepijn zat als eerste in de bus en is vervolgens achterin gaan zitten....
dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die petquote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
T gaat al een paar topics om die gast met die witte pet met groene band.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die pet
OF een kleine pet. Kan ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef SwiffMeister het volgende:
Die dude met die witte pet heeft òf een hele dikke kop, omdat de pet bijna op zijn wijdst staat, òf hij/zij heeft een pruik op en daardoor een dikke kop.
Vind ik ook vrij verdacht, nog iets waardoor Anna mijn mol blijft. Vooraf zat ik op haar en na de eerste aflevering is dat niet veranderd. Ze heeft zich net te verdacht gedragen en ik vond het voorstelfilmpje van Miryanna gewoon teveel naar Anna verwijzen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Operc het volgende:
Hoewel de Horace ideeën best aannemelijk klinken even iets wat mij opviel:
Die Vulkaan op de achtergrond bij de WIDM site heet blijkbaar iets met Ana (stond ergens in dit of het vorige topic.)
Nu vond ik die vulkaan eigenlijk in eerste instantie nogal op een molshoop lijken.
In het kader van Jons "Ik zie het niet!" en Dennis die zoals een mol onder de grond ging tijdens een opdracht, lijkt het mogelijk dat ook dit een verwijzing is. Hoewel hij wel redelijk vergezocht is misschien.
Tien-tien anyone?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het niet terugvinden, wat verwijst er in het voorstelfilmpje naar Anna? En ehm... waar kan ik het vinden... ben aan het zoeken maar ik kan het niet vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Vind ik ook vrij verdacht, nog iets waardoor Anna mijn mol blijft. Vooraf zat ik op haar en na de eerste aflevering is dat niet veranderd. Ze heeft zich net te verdacht gedragen en ik vond het voorstelfilmpje van Miryanna gewoon teveel naar Anna verwijzen.
Dat wil niks zeggen, ze kunnen elkaar toch ooit wel eens eerder ontmoet hebben? Hoeft niet eens perse iets op tv te zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Chickert het volgende:
Is het verder nog iemand opgevallen dat Horace na de busopdracht, op het moment dat de kandidaten Pieter-Jan voor het eerst zien, zegt van: ow, leuk, lang niet gezien, handje schudden maar niks, gelijk er vol in (oid)... maar war hebben zij dan eerder gedaan? Want Horace zegt wat hij op dat moment dacht... maar wat is zijn connectie met Pieter-Jan naast dat ze samengewerkt hebben als Horace de mol is?
Nou je ziet het filmpje waar ze Miryanna voorstellen en ze laten daar een stukje zien uit haar acteercarrière. Het personage wat ze daar speelt heet Anna, en die naam wordt in dat stukje 2 keer geroepen. Typisch dat ze precies dat stukje laten zien...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef Chickert het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden, wat verwijst er in het voorstelfilmpje naar Anna? En ehm... waar kan ik het vinden... ben aan het zoeken maar ik kan het niet vinden
Haha ja ok dat is waarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Chickert het volgende:
Hehe, nee. Hoeft niets te zeggen, kan wel
Ik word geleid door die aflevering die eerder gepost werd waar Jon van Eerd de mol was, met uitspraken als 'ik wist het, ik wist het' toen ze op reis gingenZo roept Pepijn ook na de bus dat het te makkelijk was en dattie iets niet heeft gezien
Wellicht ver gezocht, maar ik heb wel wildere theorieen voorbij zien komen
Maar ik weet op welk stukje je doelt nu, thnx
quote:Ik denk niet dat als ze een naam geroepen hadden ze gezegd zouden hebben dat ze in de bus zaten met de mol.. maar alsnog riskant. Stel dat iemand nou wel een kandidaat in de bus heeft gezien, maar dit niet toegeeft? Daarna zei Pieter-Jan, ja je zat in de bus met de mol, dan weet die kandidaat dus wie de mol is..
Ook aardig interessant natuurlijk..quote:DIT vind ik eigenlijk best een goed punt. Als je als kandidaat een van je medekandidaten wél hebt herkend in de bus, maar je kent het spelletje.. Ben je eigenlijk gek om dat te verraden, vooral als je merkt dat niemand anders het heeft gezien.. Kan dus best dat één of twee van de kandidaten allang weten wie de mol is, maar dat voor zich houden..
Tenzij de mol inderdaad zoals eerder genoemd tussen de bagage onder in de bus lag
Dit! Ze pakken net dat stukje uit de film.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou je ziet het filmpje waar ze Miryanna voorstellen en ze laten daar een stukje zien uit haar acteercarrière. Het personage wat ze daar speelt heet Anna, en die naam wordt in dat stukje 2 keer geroepen. Typisch dat ze precies dat stukje laten zien...
Weet zo niet precies wanneer in de aflevering ze dat laten zien.
Was mij al eerder opgevallen: Jardineria Articulos (Tuinartikelen).quote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Dit viel mij net op...zal natuurlijk wel helemaal niks zijn, maar toch!![]()
[ afbeelding ]
Omdat de naam Anna voorkomt, en niet Miryanna?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef Tegan het volgende:
Hoezo is dat nou typisch. Als Anna de mol is, waarom is het dan typisch bij het stukje van Miryanna?
Hoe werkt het dan, vertel.quote:
Maar vind je het niet minstens heel apart dat ze net dat stukje pakken, van heel de film? Het is geloof ik ook nog een stukje waar ze zelf niet praat. Ze hadden ieder ander stukje kunnen pakken.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:29 schreef Tegan het volgende:
Als enkel de naam van een andere kandidaat voorkomt in het filmpje van een kandidaat zie ik niet in dat dat zou betekenen dat die andere kandidaat dus de mol is.
Los van dat ik wel Anna verdenk.
Ik vind gewoon dat dit niet naar Anna wijst. Het is in mijn ogen niet eens een hint. En als dat wel was zou ik niet weten naar wie hij zou verwijzen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar vind je het niet minstens heel apart dat ze net dat stukje pakken, van heel de film? Het is geloof ik ook nog een stukje waar ze zelf niet praat. Ze hadden ieder ander stukje kunnen pakken.
Ook met Anna's stukje, waar ze een doek vol kliedert -> kleur bekennen, maar dat staat er weer wat los van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |