abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2011 @ 14:05:34 #251
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_91064120
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Horace is de enige die vrijwel niets doet en PJ aan blijft kijken..
Wanneer was dit? Na de vraag over het paspoort?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_91065431
Inderdaad..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 9 januari 2011 @ 14:45:09 #253
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_91065938
Da's erg verdacht. De Mol weet het natuurlijk allemaal al.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91067457
Horace maakt daarna wel aanstalten om wat uit z'n tas te pakken, dus je kunt er niks mee. De enige vrouw die ik verdacht vind is Anna. Soundos durf ik wel af te schrijven, dat verbaasde van haar is echt.
pi_91067739
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef P1985 het volgende:
Horace maakt daarna wel aanstalten om wat uit z'n tas te pakken, dus je kunt er niks mee. De enige vrouw die ik verdacht vind is Anna. Soundos durf ik wel af te schrijven, dat verbaasde van haar is echt.
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
  zondag 9 januari 2011 @ 15:29:43 #256
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91067872
In de bus stak iemand trouwens ook zijn handen op, recht voor de camera, alsof ie het nummer 10 wilde uitbeelden, even kijken of ik daar een screenshot van kan vinden.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_91067946
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
Helemaal mee eens. We moeten wel inderdaad uitkijken dat we niet in de tunnelvisie komen ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 15:32:43 #258
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91067987
Oja dit van het Wie is de mol forum

2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_91068044
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:

[ afbeelding ]

2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
pi_91068119
Hannah: "Ik heb gekozen voor Horace (bij de mandjesopdracht), want Horace is mijn Mol." Dit soort uitspraken zijn vaak ook van belang, wat zolang zij en Horace in het spel blijven kun je bepaalde mensen al dan niet gaan wegstrepen.

Horace: "Ik heb gezegd dat er ook jokers inzitten."
Hannah/Anna: "Dat is heel stom, iedereen neemt jokers."

Hannah en Anna zeggen dit oprecht (er komt geen geld in de pot), terwijl Horace dit natuurlijk met opzet heeft kunnen doen.
  zondag 9 januari 2011 @ 15:37:25 #261
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_91068175
quote:

[ afbeelding ]

*fluit*
Nice...!

Zullen wij ook een theorie maken door die 1 van Nederland 1 er ook bij te betrekken :P ?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 9 januari 2011 @ 15:38:27 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91068216
Of, ze zijn wel in de volgorde ingestapt waarop wij ze zagen inzetten.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 januari 2011 @ 15:39:10 #263
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91068246
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:37 schreef MrManiak het volgende:

[..]

*fluit*
Nice...!

Zullen wij ook een theorie maken door die 1 van Nederland 1 er ook bij te betrekken :P ?
Nee, want als je via UG kijkt staat ie er niet :+
  zondag 9 januari 2011 @ 15:39:55 #264
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91068282
Al blijf ik toch een beetje bij Anna hangen. Sowieso die idiote uitleg bij de vuurwerkopdracht, toen Miryanna aangaf het absoluut niet te begrijpen hapte zij meteen toe en wilde perse met haar in een groepje, ze wilde ook perse als eerst bij de tweede opdracht, die blik van trots toen Pieter Jan zei dat de mol in de bus zat.

En natuurlijk dat onderbuikgevoel.
  zondag 9 januari 2011 @ 15:40:39 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_91068312
quote:

[ afbeelding ]

scherp!
pi_91070668
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.
Als je daar niet aan denkt is het is juist heel slim om geen antwoord op die vraag te geven. De kans dat het fout geraden word is gewoon tè groot. Daarbij, stel dat het goed geraden word is het spel om zeep omdat meteen iedereen weet wie dan de mol is. Zelfs als er niet bijverteld word dat diegene de mol is. Een normale kandidaat had zich immers bekend gemaakt.
Behalve natuurlijk als die kandidaat een vrijstelling ofzo was beloofd als deze zijn/haar mond zou houden, maar dat zou zeer oneerlijk zijn tov de rest vd groep.

Conclusie: De opmerking van Horace was heel normaal en zegt op zich dus totaal niets.
  FOK!fossiel zondag 9 januari 2011 @ 17:15:42 #267
8443 cptmarco
it's captain...
pi_91073262
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
Hij wijst er wel naar ja, maar of dat wat betekent..
pi_91073319
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.
Als je daar niet aan denkt is het is juist heel slim om geen antwoord op die vraag te geven. De kans dat het fout geraden word is gewoon tè groot. Daarbij, stel dat het goed geraden word is het spel om zeep omdat meteen iedereen weet wie dan de mol is. Zelfs als er niet bijverteld word dat diegene de mol is. Een normale kandidaat had zich immers bekend gemaakt.
Behalve natuurlijk als die kandidaat een vrijstelling ofzo was beloofd als deze zijn/haar mond zou houden, maar dat zou zeer oneerlijk zijn tov de rest vd groep.

Conclusie: De opmerking van Horace was heel normaal en zegt op zich dus totaal niets.
Ik denk dat ze pas achteraf het geld er bij zouden doen, net als die keer dat die twee oud presentatoren hun mol aanwezen. Tuurlijk gaan ze niet direct aangeven dat hij of zij wel of niet de mol is. Dat is pas achteraf, als de persoon er uit ligt, of daadwerkelijk ook de mol is..
pi_91075749
quote:

[ afbeelding ]

Die cap is wel heel opmerkelijk! :D
pi_91080909
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Injetta het volgende:
Ik ga nog even voor Pepijn. HIj was de "eerste" die wij in de "eerste" opdracht zagen. En was hij ook niet de "eerste" wiens naam Ernst Jan intikte?

Pepijn zat als eerste in de bus en is vervolgens achterin gaan zitten....
Het eerste gedeelte van je theorie slaat nergens op, vind wel dat Pepijn als eerste erin ging en daarna achterin ging zitten, wel een goed idee, alhoewel je in de montage natuurlijk iedereen als eerste kan zetten ;)
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  zondag 9 januari 2011 @ 20:01:32 #272
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_91081060
quote:
99s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die pet :P
I'll rip your head off and shit down your neck
  zondag 9 januari 2011 @ 20:02:25 #273
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91081113
Je moet echt geen aandacht besteden aan de volgorde van in de bus stappen. Dit is zeer waarschijnlijk allemaal anders gemonteerd door de productie.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:08:09 #274
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91081531
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef sveno1990 het volgende:

[..]

dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die pet :P
T gaat al een paar topics om die gast met die witte pet met groene band.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91081757
Die dude met die witte pet heeft òf een hele dikke kop, omdat de pet bijna op zijn wijdst staat, òf hij/zij heeft een pruik op en daardoor een dikke kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')