Wanneer was dit? Na de vraag over het paspoort?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Horace is de enige die vrijwel niets doet en PJ aan blijft kijken..
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:18 schreef P1985 het volgende:
Horace maakt daarna wel aanstalten om wat uit z'n tas te pakken, dus je kunt er niks mee. De enige vrouw die ik verdacht vind is Anna. Soundos durf ik wel af te schrijven, dat verbaasde van haar is echt.
Helemaal mee eens. We moeten wel inderdaad uitkijken dat we niet in de tunnelvisie komenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
Oja dit van het Wie is de mol forum
[ afbeelding ]
2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
*fluit*quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
2 x 10, kan 20 betekenen, met die 11 er bij 2011. Links zie je Horace kijken, hij is de mol 2011?
Nee, want als je via UG kijkt staat ie er nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:37 schreef MrManiak het volgende:
[..]
*fluit*
Nice...!
Zullen wij ook een theorie maken door die 1 van Nederland 1 er ook bij te betrekken?
scherp!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb je ook naar zijn gezicht gekeken toen hij net deed alsof hij iets uit zijn tas wilde gaan halen? Ik kan misschien in een tunnelvisie zitten, maar ik vind het echt duidelijk. Dit en het hele jezus-gebeuren én het feit dat hij zich heeft versproken bij de Coen en Sander show én dat hij het hoogste woord had bij de vraag om 5000 euro (ik zou zelf kiezen om geen antwoord te geven!) én dat hij kwam met de SMS theorie bij het vuurwerk (wetende dat het toch allemaal zou gaan mislukken door de chaos van het afsteken, maakt hem voor mij Mol kandidaat nummer 1.
Hij wijst er wel naar ja, maar of dat wat betekent..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
Ik denk dat ze pas achteraf het geld er bij zouden doen, net als die keer dat die twee oud presentatoren hun mol aanwezen. Tuurlijk gaan ze niet direct aangeven dat hij of zij wel of niet de mol is. Dat is pas achteraf, als de persoon er uit ligt, of daadwerkelijk ook de mol is..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als ik mee had gedaan als kandidaat had ik geopperd om als antwoord "de mol" te geven. Je maakt daarmee een hele grote kans het goed te raden. Er werd niet expliciet om een naam gevragen.
Als je daar niet aan denkt is het is juist heel slim om geen antwoord op die vraag te geven. De kans dat het fout geraden word is gewoon tè groot. Daarbij, stel dat het goed geraden word is het spel om zeep omdat meteen iedereen weet wie dan de mol is. Zelfs als er niet bijverteld word dat diegene de mol is. Een normale kandidaat had zich immers bekend gemaakt.
Behalve natuurlijk als die kandidaat een vrijstelling ofzo was beloofd als deze zijn/haar mond zou houden, maar dat zou zeer oneerlijk zijn tov de rest vd groep.
Conclusie: De opmerking van Horace was heel normaal en zegt op zich dus totaal niets.
Die cap is wel heel opmerkelijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste gedeelte van je theorie slaat nergens op, vind wel dat Pepijn als eerste erin ging en daarna achterin ging zitten, wel een goed idee, alhoewel je in de montage natuurlijk iedereen als eerste kan zettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Injetta het volgende:
Ik ga nog even voor Pepijn. HIj was de "eerste" die wij in de "eerste" opdracht zagen. En was hij ook niet de "eerste" wiens naam Ernst Jan intikte?
Pepijn zat als eerste in de bus en is vervolgens achterin gaan zitten....
dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die petquote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wijst die hand nu naar de persoon met de pet?
T gaat al een paar topics om die gast met die witte pet met groene band.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
dan is het sowiezo niet horace want die heeft een baard en die zie ik niet bij die gast met die pet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |