'Je gaat iedere week een hint geven? Hoe gaat dat in zijn werk?'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef MrManiak het volgende:
Wat was de vraag van Jan-Willem eigenlijk?
Mh?quote:
Dan is het logischer om dat te koppelen aan het feit dat ze als eerst ging in die opdracht.quote:
Welke theorieën dan? Een linkje naar een uitleg ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef MrManiak het volgende:
Jazeker. Voor mij zijn er twee echte niet-Mollen uit een van die theorieën te halen, verder een paar dingen uit de community, twitter en meer.
Kuifje theorie vind ik zelf nog steeds interessant.. zelf even opzoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke theorieën dan? Een linkje naar een uitleg ofzo?
Als ik het goed heb bijgehouden gisteren (en volgens mij is dat zoquote:
Vanavond om 20.30, voorpagina van FOK! (pagina 2)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke theorieën dan? Een linkje naar een uitleg ofzo?
Sondous of hoe heet ze is dus zeker niet de Mol?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Bayswater het volgende:
Aangezien de Mol zich altijd op de vlakte houdt zet ik in op Jan.
- de Mol komt gewoontegetrouw niet te veel voor in de montage, en is zeker de eerste afleveringen wat op de achtergrond
...quote:John 10:10-11 I am the good shepherd. The good shepherd lays down his life for the sheep en 33 was de leeftijd van Jesus Dus lijken de getallen te kloppen Want Horace had shirt aan met JESUS erop!!!!
El Salvador is de bijnaam van Johan Cruijffquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt een voetbalnoob, maar ik zie nog niet helemaal de link tussen el salvador en Johan Cruijff. Ben ik nou zo dom?
Boven de deur van de bus hangt ook een bordje met iets van Jesus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef BobW het volgende:
Hier twee opvallende screencaps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is duidelijk te zien dat daar een FC Barcalona shirt hangt. De club (naast Ajax) van 'El Salvador' Johan Cruijff.
Verderop bij de vuurwerkopdracht zag je Horace met een Jezus shirt aan. Ook zogenaamd 'de verlosser'.
Ik weet niet op Horace nu mijn mol is, maar het viel in ieder geval op en misschien kan iemand er wat mee.
Inderdaad en ik zie ook nu iets in de spiegel helemaal rechts. Is dat Jezus? Ik heb daar niet zoveel verstand van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Boven de deur van de bus hangt ook een bordje met iets van Jesus.
Er hangen in die bus meer bordjes met de tekst "Jesus".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Inderdaad en ik zie ook nu iets in de spiegel helemaal rechts. Is dat Jezus? Ik heb daar niet zoveel verstand van.
Het is Pieter-Jan en zijn naam werd niet ingetypt omdat hij een vrijstelling hadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Injetta het volgende:
Ik ga nog even voor Pepijn. HIj was de "eerste" die wij in de "eerste" opdracht zagen. En was hij ook niet de "eerste" wiens naam Ernst Jan intikte?
Pepijn zat als eerste in de bus en is vervolgens achterin gaan zitten....
Los van het feit dat ze allebei krullen hebben valt dat toch wel mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan er bij mij gewoon niet in dat de mollen van twee opeenvolgende jaren zo op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ze het groene scherm kreeg zei ze: Jezus christus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef BobW het volgende:
Na die fout van Karin over 15 mijl/kilometer zegt ze: "Och Jezus" en slaat haar hand voor de mond
En haar verdere afwezigheid/domheid was ook opvallend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Toen ze het groene scherm kreeg zei ze: Jezus christus.
Karin is veel te aanwezig voor een mol. Ze is gewoon een beetje dom IRLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Karin vroeg naar wie de penningmeester wou zijn, iets dat de mol natuurlijk wel zou willen weten.
Dat och jezus zei ze ook bij de laptop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef BobW het volgende:
Na die fout van Karin over 15 mijl/kilometer zegt ze: "Och Jezus" en slaat haar hand voor de mond
Je vergeet de rugnummers uit de bus 3, 8 en 11quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef staticdata het volgende:
Zit nog steeds na te denken wat je met de getallen kan uit de bus.
de geit tien-tien & 80 mensen in de bus en de bus kan 15 mijl per uur.
jaartal 10-10-1580 kwam nog niets bijzonders uit
3 - 3 - 11quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je vergeet de rugnummers uit de bus 3, 8 en 11
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef BobW het volgende:
Horace wil gelijk zijn kleuren/letters idee doorvoeren. Maar bij een E bijvoorbeeld moesten ze dan 5x een kleur doen. Als mol weet je dat er vuurwerk geschoten gaat worden en als er zoveel vuurwerk zou komen zou dat heel onoverzichtelijk zijn.
Jawel, de mol weet precies hoe alle spellen gaan, daarom kan hij van tevoren alles uitwerken, hoe hij bv een opdracht gaat mollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.
De mol weet volgens mij wel van tevoren wat de opdrachten zullen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.
Ja de Mol weet alles, precies welke opdrachten er allemaal komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De mol weet volgens mij wel van tevoren wat de opdrachten zullen zijn.
Het lijkt mij ontzettend stug dat een omroep uitroepen die wij meestal gebruiken in vloeken of bij heel veel emotie, gebruikt als hint. Ik ben het er mee eens dat het opmerkelijk is dat het een paar keer zo in beeld kwam, maar ik vind het raar als dat écht zo is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hmm... die uitspraken van Karin over "Jezus" en "Jezus Christus" waren me nog helemaal niet opgevallen! Maar ze zegt het inderdaad. Wel vreemd, want ze heeft altijd voor Christelijke omroepen gewerkt, en christenen gebruiken de naam van Jezus nooit ijdel of als krachtterm.
Nee, als het fout was zou het perfect zijn voor de mol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
Horace: Zelf zou ik niet kiezen om geen antwoord te geven
Horace zegt: "Zelf zou ik nu kiezen om geen antwoord te geven."quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
Horace: Zelf zou ik niet kiezen om geen antwoord te geven
Yep.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Ooi86 het volgende:
Als dat zo is, is ze de stomste mol evar.
Je kunt als Mol beter zorgen dat er minder vrijstellingen of jokers in het spel blijven, dus wel eerder gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:12 schreef Maartel het volgende:
Ik zou denken dat de mol bij de mandjes graag liever later zou gaan.. kandidaten ervoor zwichten toch wel voor vrijstellingen, dus uiteindelijk blijft t geld als laatste over en dan is t voor de mol makkelijk om het te laten liggen.
Santa Ana is geen plaats, maar een vulkaan. Het is ook de vulkaan die als achtergrondafbeelding staat op het officiële forum van WIDM: http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/97.aspxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Even alles overdreven als hint ziende:
- Op het kaartje van El Salvador staat ook de plaats Santa Ana
Dat wist ze toen nog niet, toen Pieter Jan dat voorstel aan Pepijn in de groep gooide,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Bramaldo11 het volgende:
Karin deed gelijk haar arm om Soundos heen toen dat groene scherm kwam. Maar waarom? Dat scherm was voor de hele groep bedoelt, niet voor Soundos.
--> Want Pieter-Jan zegt ook: 'Eén van jullie moet Pepijn bedanken' --> Niet per se Soundos.
Art heeft als enige nu 5 jokers in bezit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Je kunt als Mol beter zorgen dat er minder vrijstellingen of jokers in het spel blijven, dus wel eerder gaan.
Bovendien valt het toch extra op als je als Mol een klein bedrag pakt, wanneer iedereen weet dat er hoge bedragen liggen?!
Eens. Toch vind ik het raar dat juist Karin de Groot dergelijke uitspraken doet. Ik kom zelf uit een nogal Christelijk gezin, het is ondenkbaar dat je dan "Jezus" of "Jezus Christus" zegt. Eerder wordt het dan "shit" of iets andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Het lijkt mij ontzettend stug dat een omroep uitroepen die wij meestal gebruiken in vloeken of bij heel veel emotie, gebruikt als hint. Ik ben het er mee eens dat het opmerkelijk is dat het een paar keer zo in beeld kwam, maar ik vind het raar als dat écht zo is.
Het is handig om als eerste te gaan. Kun je misschien nog hier of daar een joker achterover drukken. Dat kan niet als iemand al beschreven heeft wat er allemaal in de mandjes zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Je kunt als Mol beter zorgen dat er minder vrijstellingen of jokers in het spel blijven, dus wel eerder gaan.
Bovendien valt het toch extra op als je als Mol een klein bedrag pakt, wanneer iedereen weet dat er hoge bedragen liggen?!
Anna pakte een vrijstelling voor aflevering 5, die lag in het eerste mandje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is handig om als eerste te gaan. Kun je misschien nog hier of daar een joker achterover drukken. Dat kan niet als iemand al beschreven heeft wat er allemaal in de mandjes zit.
Ja, maar wie zegt dat zij als mol zich aan de regels heeft gehouden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Anna pakte een vrijstelling voor aflevering 5, die lag in het eerste mandje.
Maar daarom denk ik ook niet dat zij de mol isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat zij als mol zich aan de regels heeft gehouden?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef Bayswater het volgende:
Aangezien de Mol zich altijd op de vlakte houdt zet ik in op Jan.
-Reageerde vrij nuchter op het groene scherm als enelaatste, een matig acteur immers
Scherp! Thnx! Topo is niet mijn beste kant... Blijkt maar weer eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Santa Ana is geen plaats, maar een vulkaan. Het is ook de vulkaan die als achtergrondafbeelding staat op het officiële forum van WIDM: http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/97.aspx
Overigens nog een hint naar Art: In het Museo de Arte (MARTE... ME ART?) is een expositie onder de naam "Dreams and Nightmares" Ook enkele standbeelden uit die expo komen snel voorbij:
[ afbeelding ]
Art Rooijakkers was presentator van het programma: De Spaanse droom.
Ja, en als ze de Mol is heeft ze hier en daar misschien ook nog wel een joker meegenomen, dat komt dan toch niet in beeld. En dat kan alleen nummer 1 maar doen zonder op te vallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
Anna pakte een vrijstelling voor aflevering 5, die lag in het eerste mandje.
Het lijkt me niet, dat Anna van de jokers heeft gejatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, en als ze de Mol is heeft ze hier en daar misschien ook nog wel een joker meegenomen, dat komt dan toch niet in beeld. En dat kan alleen nummer 1 maar doen zonder op te vallen.
@ 2) Professor Barabas zit in Suske en Wiske.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef amaranta het volgende:
Ik zit weer terug te kijken met mijn man die het niet gezien had gisteren.
1. De groene slippers, waarvan eerder werd gezegd dat ze van Art zouden zijn, zijn van Jan.
2. Bij het vuurwerk zegt Anna. Allemaal knopjes, leek wel een apparaat van professor Barrabas. Volgens mij zit die ook in Kuifje.
3. Wisten de zenders op welke volgorde zij moesten zenden? Of gewoon lukraak drukken? Want dan is het onmogelijk om die namen op de juiste volgorde te krijgen. En dus pure gok van enveloppe.
Dat had gekund, want het laatste mandje was immers leegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef Dave het volgende:
Is er eigenlijk gezegd bij de mandjes-opdracht dat je de inhoud niet mocht omwisselen? Ik heb alleen begrepen dat ze niet terug mochten lopen, maar je zou dan wel de inhoud van mandje 1 kunnen pakken, en als mandje 2 beter is, de inhoud van mandje 1 daar indoen, en dan verder gaan met de inhoud van mandje 2. Etcetera.
Iets wat ik me zomaar afvroeg, ik zoek er verder niets achter. ;-)
Ohja, Suske en Wiske. My bad, ik wist dat het uit ene strip kwam.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
@ 2) Professor Barabas zit in Suske en Wiske.
@ 3) Dat wisten ze volgens mij niet nee.
Dat vind ik ook raar.. het is eigenlijk maar een kansloze opdracht als je het zo bekijkt. Niemand - behalve de Mol - wist van het vuurwerk en niemand wist dat men om beurten dat vuurwerk moest afsteken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
@3 dus hoe kon die opdracht dan in hemelsnaam ooit slagen???
Dus, de mol hoefde hier niet eens te mollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar.. het is eigenlijk maar een kansloze opdracht als je het zo bekijkt. Niemand - behalve de Mol - wist van het vuurwerk en niemand wist dat men om beurten dat vuurwerk moest afsteken.
Horace heet met zijn tweede naam Joshua:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef amaranta het volgende:
Barabbas (Aramees: Bar-abbâ, "zoon van de vader") is een persoon uit het Nieuwe Testament,
quote:Question
Is Jesus called Joshua anywhere in the Bible?
Answer
The answer is yes and no. Or, if you prefer, sort of. That is, in the New Testament Jesus is the English translation of the Greek name Iesous when Iesous refers to the Savior. Joshua is a common English translation of Iesous when Iesous refers to someone other than the Savior (Luke 3:29; Acts 7:45; Heb. 4:8). This use of Joshua is a stylistic substitution, probably intended in most translations to prevent confusion between the Savior and the others.
More commonly, Joshua is found in the Old Testament as the English translation of the Hebrew name Yehoshua. In the Septuagint, which is the Greek translation of the Hebrew Old Testament, Yehoshua is translated as Iesous. In Aramaic, the language Jesus probably spoke most often, the name is translated Yeshua.
So, Yehosuah, Iesous, Yeshua, Joshua and Jesus are all essentially the same name. Jesus is usually preferred in the New Testament because it is a transliteration of the Greek Iesous. Some people prefer Yehoshua or Joshua because they believe that it is the true root name prior to its translation into Aramaic and/or Greek. Others prefer Yeshua because they believe that is what Jesus was actually called by those who knew him.
quote:we zagen een auto NISSAN herbreeuws voor november elfde maand 10:10 10 november, 3 en 3 leeftijd Jezus 33 Jezus op shirt van Cohen en Jezus op de spiegel in de bus. Hoe duidelijk wil je het hebben. Muziek op radio 2 John met Imagine John verwijzing naar John(johannes) 10:10-11 Imagine of Image potret jezus op spiegel.
10:10 verse 11
10 The thief (de MOL) comes only to steal and kill and destroy; I have come that they may have life, and have it to the full. 11I am the good shepherd. The good shepherd lays down his life for the sheep. John 10:10-11
Het ligt mij er veel te dik bovenop zelfs...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Verder had Horace eerst een Peace, Love, Doves shirt aan en toen een Jesus shirt. Het is wel toevallig allemaal
Daarom, het lijkt meer, dat de redactie ons in die richting wil sturen. Maar als het in aflevering 1 al zo duidelijk zou zijn, zou de lol er meteen ook al af zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Kan me toch nog steeds niet voorstellen dat de mol in de eerste aflevering al zo duidelijk zou zijn.... Dat zou toch wel een flinke anti-climax zijn..
Ik ben Spaans, die zijn heeeeel eeeeerg gelovig ;-)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Echt waar, de pret begint pas na de aflevering zie ik nu!
Grappig dat we elke keer bij Kuifje en Jezus uitkomen. Een Spaanse tolk hebben we al, nu nog een Kuifje-expert en een gelovige, haha
Haha lees je wel eens Kuifje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben Spaans, die zijn heeeeel eeeeerg gelovig ;-)
volgens mij was dit het beste systeem..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dat de vuurwerk proef onmogelijk was lag aan de kandidaten zelf, als ze een ander systeem hadden bedacht kon het wellicht wel
Dat vervangen van wat je gepakt had bij de wandeling is denk ik van zelf sprekend verboden, je mag maar één keer iets pakken en daar valt wisselen ook onder. Ik snap ook niet hoe iemand dit relateert aan het laatste mandje, dat leeg was. Waarom zou je je beloning achter laten in een leeg mandje en met niks verder gaan? Het lege mandje was waarschijnlijk voor nieuwsgierige mensen die de gok wouden wagen om het laatste mandje te zien. Dat Anna direct verteld dat dit mandje leeg was konden de producers ook niet van te voren weten.
Busy gaat natuurlijk over de bus. Wie was ook al weer de tweede die we in de bus zagen (too).quote:Service is too busy
Waarom kijkt onze redactrice Miryanna alweer het beeld uit? Waarom staat Pepijn met zo'n gesloten houding in beeld? Jan is de enige met een (zwarte) zonnebril? Er valt zoveel anders uit de foto te halen, het is gewoon de zoveelste afleiding. > Is toch Hanna die het beeld uitkijkt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ol-aflevering-1.html
Voor hints en theorieën, zie pagina 2
Je hebt gelijk, dankje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
Waarom kijkt onze redactrice Miryanna alweer het beeld uit? Waarom staat Pepijn met zo'n gesloten houding in beeld? Jan is de enige met een (zwarte) zonnebril? Er valt zoveel anders uit de foto te halen, het is gewoon de zoveelste afleiding. > Is toch Hanna die het beeld uitkijkt?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef MrManiak het volgende:
Ben er uit. Als nietradioluisteraar had ik nooit van de Roodshow gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Op het officiële WIDM forum, is een nieuw board geopend door de mods: Alles over de Roodshow. Er staan (nog) 0 berichten op dat board.
Alles over de Roodshow?![]()
http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/112.aspx
vond ik zo mooi in die serie met yvon jaspers.. zag je haar zo door dat dorp stormen op zoek naar een bepaalde naam ofzo... en later bij de onthulling zag je haar met alll die namen zo op de foto gaan enzo. Echt grappig vond ik dat toenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef BobW het volgende:
Leuke special MrManiak, ook leuk dat mijn screencap gebruikt is, hehe
Als er nou gewoon maar één hint te vinden was in deze aflevering, dan werd het een stuk gemakkelijker. Maar nu is er voor zowat elke kandidaat wel iets te verzinnen en dat is natuurlijk ook het doel van Wie is de Mol?. Ze knippen en plakken het zo dat iedereen een beetje verdacht is en ze gaan echt niet gelijk de hoofdhint vol in de eerste aflevering zetten...
Elke avond voor het slapengaan 1 hoofdstuk. En daarna altijd nog 1 psalm.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha lees je wel eens Kuifje?
Super geschreven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef MrManiak het volgende:
Ik denk té ver gezochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef MrManiak het volgende:
Ben ik wel benieuwd: Wat denken jullie van de groepsfoto-theorie? Te ver gezocht?
Die vind ik echt nergens over gaan. Echt te ver gezocht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef MrManiak het volgende:
Ben ik wel benieuwd: Wat denken jullie van de groepsfoto-theorie? Te ver gezocht?
Niet, maar ik vond het wel opvallend dat in elf seizoenen de Mol op twee plaatsen nooit heeft gestaan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk té ver gezochtWaarom zou de mol op de zelfde positie moeten staan als één van de andere 10 mollen?
Karin geeft gelukkig zelf al toe dat ze onhandig genoeg isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_record__.html?p=8,3
Daar staat een filmpje waar Pepijn zegt wie de mol is. Iemand die goed is in liplezen en kan achterhalen wie Pepijn noemt?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_record__.html?p=8,3
Daar staat een filmpje waar Pepijn zegt wie de mol is. Iemand die goed is in liplezen en kan achterhalen wie Pepijn noemt?
Sake (Japanse drank)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Dos37 het volgende:
Wat betekende dat Chinese teken op het shirt van Art bij de laatste foto?
Het is ergquote:
Inderdaad, het probleem is verder ook dat ze er in de slotaflevering niet echt meer op ingaan imo. Het wordt een beetje afgedaan met enkele minuten aan hints en that's it, terwijl er toch zeker meer moet zijn denk ik dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen hoor, al die theorieën, maar is het niet al een paar seizoen karig gesteld met de hints in de uitzendingen? Kan me namelijk niet herinneren dat er nog bijster veel vergezochte dingen ingestopt worden.
Nou dat zal wel niet, dan zouden ze het toch wel laten zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, het probleem is verder ook dat ze er in de slotaflevering niet echt meer op ingaan imo. Het wordt een beetje afgedaan met enkele minuten aan hints en that's it, terwijl er toch zeker meer moet zijn denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |