En haar verdere afwezigheid/domheid was ook opvallend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Toen ze het groene scherm kreeg zei ze: Jezus christus.
Karin is veel te aanwezig voor een mol. Ze is gewoon een beetje dom IRLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Karin vroeg naar wie de penningmeester wou zijn, iets dat de mol natuurlijk wel zou willen weten.
Dat och jezus zei ze ook bij de laptop.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef BobW het volgende:
Na die fout van Karin over 15 mijl/kilometer zegt ze: "Och Jezus" en slaat haar hand voor de mond
Je vergeet de rugnummers uit de bus 3, 8 en 11quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef staticdata het volgende:
Zit nog steeds na te denken wat je met de getallen kan uit de bus.
de geit tien-tien & 80 mensen in de bus en de bus kan 15 mijl per uur.
jaartal 10-10-1580 kwam nog niets bijzonders uit
3 - 3 - 11quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je vergeet de rugnummers uit de bus 3, 8 en 11
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:53 schreef BobW het volgende:
Horace wil gelijk zijn kleuren/letters idee doorvoeren. Maar bij een E bijvoorbeeld moesten ze dan 5x een kleur doen. Als mol weet je dat er vuurwerk geschoten gaat worden en als er zoveel vuurwerk zou komen zou dat heel onoverzichtelijk zijn.
Jawel, de mol weet precies hoe alle spellen gaan, daarom kan hij van tevoren alles uitwerken, hoe hij bv een opdracht gaat mollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.
De mol weet volgens mij wel van tevoren wat de opdrachten zullen zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Is dat zo? Weet de mol van alles wat gaat komen? En weet hij dan ook hoe het spel precies gaat werken? Volgens mij niet hoor.
Ja de Mol weet alles, precies welke opdrachten er allemaal komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De mol weet volgens mij wel van tevoren wat de opdrachten zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |