quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet. Ik sport veel en pak in de zomer de fiets. Wandel elke dag een uur met de hond. Komt goed.
De mensen die ik ken, eten weer normaal, drinken gewoon bier en wijn, en zijn na 1,5 jaar nog steeds op streef![]()
En ik wil nooooit meer zo zijn. Tenzij ik een dikke buik krijg door een wondertje
Maar jullie zijn liefdie bezorgdheid
Ik wil nu nog 11,9 kilo erafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef omearos het volgende:
net te laatdan maar hier:
[..]heel knap
Ik wil er 15-20kg af, dan zit ik net op de bovengrens van gezond (BMI=25) dunner zou mij niet staan denk ik, ik zag er bij 15kg minder al supergoed uit
hoe lang ben je dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil nu nog 11,9 kilo eraf
Wat ik woog (55-58) wil ik niet meer
Dus 65 kilo is een mooi rond getal
Doe je er ook een dansje bij Dushi?quote:
Tuurlijk, voor jou altijd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je er ook een dansje bij Dushi?
Jij surft de Fok!kers af op een dagquote:
Je kent het concept van Facebook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij surft de Fok!kers af op een dag
Ik moest echt lachenquote:
Nee, ik had 'm gepost en al mijn FB'ers krijgen 'm dan te zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij surft de Fok!kers af op een dag
Nee vertel eens, je krijgt een mail met update dat Miauw een update heeft?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kent het concept van Facebook?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee vertel eens, je krijgt een mail met update dat Miauw een update heeft?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gepost en al mijn FB'ers krijgen 'm dan te zien.
Ik denk dat ik 1,71m benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:23 schreef omearos het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan?
Ik wil naar de 75-80kg bij 1,78m, zit nu op 95kg
Serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, kom er nu pas achter dat Noord-Korea niet uitgewerkt is in Google-maps
Ik wacht nog tot laterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces vergeet de prono niet
[VOH] The Voice Prono! #2
Wat, serieus dat ik er nu pas achter kom?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik moet echt wegblijven van sites met trivia![]()
Deze is voor jou Pisces![]()
Anatidaephobia is actually the fear that you are being watched by a duck.
Oja, die moet ik ook nog doen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces vergeet de prono niet
[VOH] The Voice Prono! #2
Die voorbereidingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog tot laterHeb hem vanochtend al in kladblok gezet
had je hem ook op je fb gezet? Hij is wel tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik had 'm gepost en al mijn FB'ers krijgen 'm dan te zien.
Facebook jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef omearos het volgende:
[..]
had je hem ook op je fb gezet? Hij is wel tof
Ik zit nog te dubben, wat doen de coaches.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die voorbereidingen.Ik moet ook eens aan zoiets doen. Misschien win ik dan wel.
Je kunt toch gewoon heel selectief zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen Facebook. Ik zie op tegen het pallet mensen dat me toe wil voegen.
Oh , dat zit er in dat kopjequote:
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon heel selectief zijn
Heb je wel een Haaifs?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen Facebook. Ik zie op tegen het pallet mensen dat me toe wil voegen.
Ik heb Bolussen van de AH gehaaldquote:
Veel plezier @ the borrelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ff langs huis en dan nieuwjaarsborrelen
Ja uiteraard zijn het niet de echte, maar ze zijn toch lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeeuwse zijn de echte![]()
Van de AH nog nooit op![]()
Smakelijk
Tjuusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ff langs huis en dan nieuwjaarsborrelen
Doen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken of ik zo nog ff op de fiets stap voor de Berlinerbollen die ik nog niet gehad heb deze winter, die kraam stond er gister nog, maar ja voor hoe lang
Vanavond danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja uiteraard zijn het niet de echte, maar ze zijn toch lekker![]()
Nee voor bij de koffie vanavond
Nee, -Vaduz- en ik hadden last van een stack overflow, of wat dat ook mocht betekenen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
Kunnen jullie zonder mij niet lapo-hunten ofzo?
Volgens mij heb ik wel eens twee flesjes gehaaldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net nog gekeken voor Strongbow in de winkel, dat wordt alleen verkocht per 6 zeker?
Dat heb ik ook af en toe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, -Vaduz- en ik hadden last van een stack overflow, of wat dat ook mocht betekenen.
Kun je je afkeur en teleurstelling niet zo openlijk laten blijken, daar kan ik niet mee omgaan
Ik was er niet, maar ik denk dat ze met veel liefde jouw plekje juist open lietenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef tombolafan het volgende:
Kunnen jullie zonder mij niet lapo-hunten ofzo?
Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens twee flesjes gehaald![]()
Maar weet je het zeker, appeldrank....
Komt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooi
Dat je snel weer beter bent
Lust je Amarula of Baileys Miauw?quote:
Die eerste ken ik niet, die tweede lust ik wel maar is niet mijn eerste keuze. Zo zwaar...net advocaatquote:
Dan klopt het weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, die tweede lust ik wel maar is niet mijn eerste keuze. Zo zwaar...net advocaat
Ken ik alleen van naam, waar smaakt dat naar?quote:
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten. De likeur kan puur worden gedronken (al dan niet met ijs) en in of bij de koffie/thee. Daarnaast zijn vele mixen bekend, bijvoorbeeld met vruchtensappen zoals jus d'orange of met melk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ken ik alleen van naam, waar smaakt dat naar?
Groetjes terug van het kuikentjequote:
Ja lambal ik wil van jou gewoon in 2 zinnen waarom het lekker is, dan haal ik het een keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten. De likeur kan puur worden gedronken (al dan niet met ijs) en in of bij de koffie/thee. Daarnaast zijn vele mixen bekend, bijvoorbeeld met vruchtensappen zoals jus d'orange of met melk.
In de koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lambal ik wil van jou gewoon in 2 zinnen waarom het lekker is, dan haal ik het een keer.
Oh.quote:
Hahaha uiteraardquote:
De pure smaak ken ik niet maar de mix vond ik erg lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten. De likeur kan puur worden gedronken (al dan niet met ijs) en in of bij de koffie/thee. Daarnaast zijn vele mixen bekend, bijvoorbeeld met vruchtensappen zoals jus d'orange of met melk.
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha uiteraard
[..]
De pure smaak ken ik niet maar de mix vond ik erg lekker
boo-fucking-hooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Begin dan eens gwn niet tegen mij te zeiken.
Nah tis wel wat anders hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pas
Fruit in m'n koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis wel wat anders hooren sowieso niet zo'n popi breezah-like drankje
Breezer Ananas, nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis wel wat anders hooren sowieso niet zo'n popi breezah-like drankje
Doe mij een toppertje, en een breezer ananasquote:
Die ken ik niet, dat lijkt me wel lekkersquote:
Dan doe ik voor jou een toet-toet-toeter op m'n waterscootertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pas
Nou, die topper ben ik zelf al heujquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
Wat een lekker huishoudelijk-viva-bloempje heb je als layout Grasquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker huishoudelijk-viva-bloempje heb je als layout Gras
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zoekopdrachtJammer dat je het voor de screenshot hebt gedaan though
Heh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Know your meme, ik moet denken aan knallers
Knallersquote:
Zoiets jaquote:
Das wel een schone ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Graseter het volgende:
PISKUS, ik heb trouwens ook een mooie achtergrond met wolkjes en gras.
[ afbeelding ]
msn, maar ik ben nou niet daar ingelogd dus hij slaapt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel een schone ja.
Waar is dat groene eendje voor?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zoekopdrachtJammer dat je het voor de screenshot hebt gedaan though
Dat denk jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
msn, maar ik ben nou niet daar ingelogd dus hij slaapt.
Is dat jochie er nog?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Pffff mag ik even een bakje ik moet kotsen
Nee ik kots nu op een ander jochiequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk was dat willekeurig, noem er 1 en ik kots eropquote:
Straks koffie, na het kotsenquote:
In je gatquote:
Men in general?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat willekeurig, noem er 1 en ik kots erop
Sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Kally het volgende:
Dat sowieso, alleen Kitty komt door de ballotage commitie bij mijquote:
Is het wat?quote:
Zijn die zusjes weg?quote:
GRRR GRRR WORTEL!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen Kitty komt door de ballotage commitie bij mij
In je neusgat jaquote:
Nou het was een paar weken stil en nu hoor ik weer gerommel en ik hoorde iemand zichzelf net voorstellen dat hij nieuw was blabla.quote:
Een Engelssprekende man. Zijn stem klonk ok maar verder is het vast nietsquote:
Ik denk het welquote:
Coolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het was een paar weken stil en nu hoor ik weer gerommel en ik hoorde iemand zichzelf net voorstellen dat hij nieuw was blabla.
[..]
Een Engelssprekende man. Zijn stem klonk ok maar verder is het vast niets
[..]
Ik denk het wel![]()
Die ene heeft die ander vast vermoord
Alleen jij, ik bind er wel 1 voorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik zou het uitzoeken en er een boek over schrijven, lekkere thriller
Jaquote:
Ik zeg toch net dat alleen Kitty voldoetquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dan neuq ik jou wel! (niet eens in je aarsje.. die is voor de wortel! )
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe ik mijn zusje voerde aan het toilet
Nee MI bedoelt ze want dat typte zequote:
Hmm, neuqen in de keuqen !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nu de keuken in, ze moeten straks ook weer naar hun papa
Kookze!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga nu de keuken in, ze moeten straks ook weer naar hun papa
Je moet niet denkenquote:
If you wish to require more information about the Kally/PatriQue-strap-on-situation, please leave a message after the beep.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
If you wish to require more information about the Kally/PatriQue-strap-on-situation, please leave a message after the beep.
Nee
HIHAHO!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
If you wish to require more information about the Kally/PatriQue-strap-on-situation, please leave a message after the beep.
Nee
Oeeh maar wel lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef omearos het volgende:
ik heb nasi gemaakt![]()
mijn keuken ziet er nu uit alsof er iets ontploft is![]()
zo maar eens opruimen
Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef omearos het volgende:
ik heb nasi gemaakt![]()
zo maar eens opruimen
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef omearos het volgende:
ik heb nasi gemaakt![]()
zo maar eens opruimen
Sambal bij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, in plaats van de accesorize heb ik de snackmuur leeg geplunderd.
Ook lekkersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, in plaats van de accesorize heb ik de snackmuur leeg geplunderd.
Ik ben een paar winkels in geweest, maar ik had er gewoon geen zin in, erg uniek voor mij doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog verder leuke dingen gekocht Bellabips?
welke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een paar winkels in geweest, maar ik had er gewoon geen zin in, erg uniek voor mij doen.Ik heb nog wel een Duitse arthouse gekocht, lekker obscuur.
Nee, krijg ik de rooie rets van.quote:
Das Weisse Band, moet ontiegelijk mooi zijn.quote:
niet gezien, maar wel vaak voorbij zien komen bij lijstjes met tipsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Das Weisse Band, moet ontiegelijk mooi zijn.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:18 schreef omearos het volgende:
[..]
niet gezien, maar wel vaak voorbij zien komen bij lijstjes met tipsik ben gek op filmhuis
terwijl 1 van mijn favorieten toch uit Hollywood komt: Gattacaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook.Ga ook altijd meteen naar die kant toe, zitten echt pareltjes tussen soms, en een keer wat anders dan Hollywood.
Gattaca, met Jude Law toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef omearos het volgende:
[..]
terwijl 1 van mijn favorieten toch uit Hollywood komt: Gattaca
Sommige zijn echt zo mooi! En zelfs zonder snelle camerabeelden en harde muziek een geweldige sfeer neerzetten. Heb wel eens na een film gehad dat iedereen stond van wauw, indrukwekkend, geen woorden voor. Iedereen zat met drinken te staren van: tja, wat moet je hiervan zeggenweet helaas niet meer welke dat was
binnenkort maar weer eens naar het filmhuis, eens neuzen wat ze draaien.
Heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Das Weisse Band, moet ontiegelijk mooi zijn.
En Atonement wil ik ook nog zien. Alleen niet zulke goede verhalen over gehoord....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gattaca, met Jude Law toch.Heb hem nooit gezien, maar wel veel over gehoord.
Soms kan een film even heel je wereld op de kop zetten, en het is helemaal mooi als dat met meerdere mensen tegelijk gebeurt! Ik heb dat ook wel eens gehad, bij Atonement, dat ik echt een paar dagen goed ''ziek'' was van alles wat er in die film gebeurde, ongelofelijk dat zoiets zo'n indruk kan maken.
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Atonement wil ik ook nog zien. Alleen niet zulke goede verhalen over gehoord....
Oja, dat is voor veel mensen vaak een reden om een film niet leuk te vinden. Ik ga 'm lenen van het internetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.
atonement heb ik nog niet gezien. Inception wel, had wel wat weg van eXistence.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.
Jongetje geloof ikquote:
Weer een jeugddroom aan diggelen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weer een jeugddroom aan diggelen?
Omg dat plaatje is zo waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk zag 'm net zoenen met een chick-hert
![]()
Oh mijn jeugd...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk zag 'm net zoenen met een chick-hert
![]()
Oh mijn jeugd...
[ afbeelding ]
Ja erg hè, wel mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg dat plaatje is zo waar.Al heb ik ook een heel wat dingen uit die eerste mogen meemaken.
Nee man.... Londen isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n verdwaler. Ik herinner me alleen een keer in Londen op de middelbare school. Kutdorp is dat.
Ik vind London ook echt geweldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man.... Londen is
Ik ging ook op de middelbare school naar Londen. Later ging ik met vriendinnen, en ik de weg kon ik nog overal vinden... zelfs de weg naar mijn gastgezin kon ik nog vinden
Ik wil dit jaar weer naar Londen.... kleding kopenquote:
Mwah op zich valt dat ook wel meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook wel hoor.Maar dan niet het echte centrum.
Ow hoiiii, bied zich aan als medereizigerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar weer naar Londen.... kleding kopen
Nu pas ik in de kleding van die goedkope shops in Londen
Door de sneeuw?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef omearos het volgende:
ik zou in december naar London, maar ging niet doorwil er nog steeds graag naartoe
Doordat Drizzt ziek wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door de sneeuw?
Ik hou de aanbiedingen maar goed in de gaten....
Vooral die van British AirwaysHeerlijke maatschappij
Op erger wordende voetklachten na wel goed. Druk werkweekje gehad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah op zich valt dat ook wel mee
Hoe is het trouwens?
Echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow hoiiii, bied zich aan als medereiziger
O ja goed planquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
EchtLijkt me echt gezellig! Kunnen we Stuart ook bezoeken
En Rob gelijk blij..... die haat Londen
Nog steeds?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op erger wordende voetklachten na wel goed. Druk werkweekje gehad.
voetklachten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat dezelfde voetklacht als paar maandjes geleden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het is weer mis... Dinsdag richting ziekenhuis naar de specialisten die m'n dossier kennen. Ik PM je een keer Ome, is niet met paar zinnen te vertellen. Nu geen zin in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat dezelfde voetklacht als paar maandjes geleden?
gedverderriequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het is weer mis... Dinsdag richting ziekenhuis naar de specialisten die m'n dossier kennen.
Jeetjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het is weer mis... Dinsdag richting ziekenhuis naar de specialisten die m'n dossier kennen.
Stuart is baasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
EchtLijkt me echt gezellig! Kunnen we Stuart ook bezoeken
En Rob gelijk blij..... die haat Londen
Sterkte Dushka, wat kutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het is weer mis... Dinsdag richting ziekenhuis naar de specialisten die m'n dossier kennen. Ik PM je een keer Ome, is niet met paar zinnen te vertellen. Nu geen zin in.
Bij vlagen best wel, ik loop zo min mogelijk. (op darten na, gooi ik er wel een pil in) En dank je wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte Dushka, wat kut![]()
Heb je veel pijn?
Dat wordt niet hardlopen op de meetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het is niet anders. Komt vast wel weer goed.Het went.
Sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het is weer mis... Dinsdag richting ziekenhuis naar de specialisten die m'n dossier kennen. Ik PM je een keer Ome, is niet met paar zinnen te vertellen. Nu geen zin in.
Nee die is episch, ik heb er ook een paar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, ik kom niet meer bij. Ik zal wel weer lichtjaren achter lopen maar ik moet zo lachen om 'Cereal Guy'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die is episch, ik heb er ook een paar.Al die memes zijn hilarisch
[ afbeelding ]
Ja! En we doen het zelf ook wel eens, ik ook altijd (quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
op de een of andere manier zie en hoor ik het gewoon. Zo'n gefrustreed mannetje dat alleen maar voor de tv zit en sugar hoops eet
intussen schreeuwend naar de t.v.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! En we doen het zelf ook wel eens, ik ook altijd () bij Dora, zit ik 's morgens te schreeuwen naar de tv.
Succes dinsdag en sterkte!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij vlagen best wel, ik loop zo min mogelijk. (op darten na, gooi ik er wel een pil in) En dank je wel!
Hier nog een linkje, met allerlei van die dingen, soms lig ik echt te huilen gewoon.quote:
Specs Dushka!quote:
Die humor is gewoon te simpelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier nog een linkje, met allerlei van die dingen, soms lig ik echt te huilen gewoon.
http://fuckyeahthefuuuucomics.tumblr.com/
Hans Wie?quote:
Hopen dat ie wel een broodkruimelspoor heeft achtergelaten.quote:
Oh ja, hij ligt natuurlijk gewoon een grietje te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hopen dat ie wel een broodkruimelspoor heeft achtergelaten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, hij ligt natuurlijk gewoon een grietje te doen
Incest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
5 dagen lang?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het goed is dan is dat haalbaar hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
Omea heeft net seks gehad zo te zien
Die heeft toch al een meisje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
PGR is bereid het hele land rond te rijden hoorMaakt niet uit hoe laat
Nee joh die is toch keihard gefriendzoned. Maar we gingen t niet meer over PGR's mokkels hebbenquote:
Oh ja... En ik dacht dat hij het er zelf niet meer over wilde hebben, hebben we hier voorschriften voor de onderwerpen dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh die is toch keihard gefriendzoned. Maar we gingen t niet meer over PGR's mokkels hebben
Daar kom je nu achter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja... En ik dacht dat hij het er zelf niet meer over wilde hebben, hebben we hier voorschriften voor de onderwerpen dan?
Ik doe aan recht op vrije meningsuiting, dus ik hou me er niet aanquote:
Nee, ik ook niet, maar je blijft altijd wat tegenliggers houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe aan recht op vrije meningsuiting, dus ik hou me er niet aan
Ow, desnoods praat ik in mezelf over dingen die niet genoemd mogen worden... Zo zeg ik ook zonder te blozen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar je blijft altijd wat tegenliggers houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, desnoods praat ik in mezelf over dingen die niet genoemd mogen worden... Zo zeg ik ook zonder te blozen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Living on the edgequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
Wiens naam?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Hoe durf je zijn naam ijdel te gebruiken.
!
De Heer van het Duisterquote:
Ja, shame on you!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
steeds beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OmearosHoe is het met jou? Hoe voel je je
Miauwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar aan sommige mensen stel ik eisen
Hoi Tombellequote:
Ja hoor, gelukkig welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi Tombelle![]()
Hoe was je middag verder eigenlijk? Weer wat rustiger?
Dit weekend nog een beetje zieken met z'n allenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef omearos het volgende:
[..]
nog even en we kunnen de ziekenboeg hier weer opdoeken
Ll kan goed ziekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit weekend nog een beetje zieken met z'n allen
en maandag allemaal gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit weekend nog een beetje zieken met z'n allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |