Ja ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:18 schreef omearos het volgende:
[..]
niet gezien, maar wel vaak voorbij zien komen bij lijstjes met tipsik ben gek op filmhuis
terwijl 1 van mijn favorieten toch uit Hollywood komt: Gattacaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook.Ga ook altijd meteen naar die kant toe, zitten echt pareltjes tussen soms, en een keer wat anders dan Hollywood.
Gattaca, met Jude Law toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:24 schreef omearos het volgende:
[..]
terwijl 1 van mijn favorieten toch uit Hollywood komt: Gattaca
Sommige zijn echt zo mooi! En zelfs zonder snelle camerabeelden en harde muziek een geweldige sfeer neerzetten. Heb wel eens na een film gehad dat iedereen stond van wauw, indrukwekkend, geen woorden voor. Iedereen zat met drinken te staren van: tja, wat moet je hiervan zeggenweet helaas niet meer welke dat was
binnenkort maar weer eens naar het filmhuis, eens neuzen wat ze draaien.
Heb ik ook nog liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Das Weisse Band, moet ontiegelijk mooi zijn.
En Atonement wil ik ook nog zien. Alleen niet zulke goede verhalen over gehoord....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gattaca, met Jude Law toch.Heb hem nooit gezien, maar wel veel over gehoord.
Soms kan een film even heel je wereld op de kop zetten, en het is helemaal mooi als dat met meerdere mensen tegelijk gebeurt! Ik heb dat ook wel eens gehad, bij Atonement, dat ik echt een paar dagen goed ''ziek'' was van alles wat er in die film gebeurde, ongelofelijk dat zoiets zo'n indruk kan maken.
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En Atonement wil ik ook nog zien. Alleen niet zulke goede verhalen over gehoord....
Oja, dat is voor veel mensen vaak een reden om een film niet leuk te vinden. Ik ga 'm lenen van het internetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.
atonement heb ik nog niet gezien. Inception wel, had wel wat weg van eXistence.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Het is een nogal onconventioneel verhaal, alles wordt op een aparte manier uitgelegd en veel mensen kunnen dat niet bijhouden. Net zoals met Inception. Ik denk dat als je er voor gaat zitten dat het wel moet lukken. De film heeft ook een heel ongelukkig einde, misschien steekt dat ook mensen.
Jongetje geloof ikquote:
Weer een jeugddroom aan diggelen?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weer een jeugddroom aan diggelen?
Omg dat plaatje is zo waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk zag 'm net zoenen met een chick-hert
![]()
Oh mijn jeugd...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaIk zag 'm net zoenen met een chick-hert
![]()
Oh mijn jeugd...
[ afbeelding ]
Ja erg hè, wel mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg dat plaatje is zo waar.Al heb ik ook een heel wat dingen uit die eerste mogen meemaken.
Nee man.... Londen isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo'n verdwaler. Ik herinner me alleen een keer in Londen op de middelbare school. Kutdorp is dat.
Ik vind London ook echt geweldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man.... Londen is
Ik ging ook op de middelbare school naar Londen. Later ging ik met vriendinnen, en ik de weg kon ik nog overal vinden... zelfs de weg naar mijn gastgezin kon ik nog vinden
Ik wil dit jaar weer naar Londen.... kleding kopenquote:
Mwah op zich valt dat ook wel meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook wel hoor.Maar dan niet het echte centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |