Groetjes terug van het kuikentjequote:
Ja lambal ik wil van jou gewoon in 2 zinnen waarom het lekker is, dan haal ik het een keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten. De likeur kan puur worden gedronken (al dan niet met ijs) en in of bij de koffie/thee. Daarnaast zijn vele mixen bekend, bijvoorbeeld met vruchtensappen zoals jus d'orange of met melk.
In de koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lambal ik wil van jou gewoon in 2 zinnen waarom het lekker is, dan haal ik het een keer.
Oh.quote:
Hahaha uiteraardquote:
De pure smaak ken ik niet maar de mix vond ik erg lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten. De likeur kan puur worden gedronken (al dan niet met ijs) en in of bij de koffie/thee. Daarnaast zijn vele mixen bekend, bijvoorbeeld met vruchtensappen zoals jus d'orange of met melk.
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha uiteraard
[..]
De pure smaak ken ik niet maar de mix vond ik erg lekker
boo-fucking-hooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Begin dan eens gwn niet tegen mij te zeiken.
Nah tis wel wat anders hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pas
Fruit in m'n koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis wel wat anders hooren sowieso niet zo'n popi breezah-like drankje
Breezer Ananas, nog steeds lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah tis wel wat anders hooren sowieso niet zo'n popi breezah-like drankje
Doe mij een toppertje, en een breezer ananasquote:
Die ken ik niet, dat lijkt me wel lekkersquote:
Dan doe ik voor jou een toet-toet-toeter op m'n waterscootertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er meteen een Safari gevoel bij als ik naar die kleur kijk, ik denk dat ik pas
Nou, die topper ben ik zelf al heujquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
Wat een lekker huishoudelijk-viva-bloempje heb je als layout Grasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |