Wij hebben ook alle tijd en het is een perfect oefenterrein met als bonus dat we Pakistan, Iran, Irak en India in de gaten kunnen houden.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Rambolin het volgende:
De Taliban heeft alle tijd, NAVO niet. Afghanistan zal weer in de handen van de pashtoenbevolking vallen.
Kijk maar eens naar de aflevering van Buitenhof, over een uurtje, want ik merk dat je die gemist hebtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef Pietje28 het volgende:
[..]
Klopt en geloof me die gasten worden niet bepaald gewaardeerd door de locale bevolking.
En ik merk dat jij een heleboel andere bronnen gemist hebtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de aflevering van Buitenhof, over een uurtje, want ik merk dat je die gemist hebt
http://www.tvgids.nl/programma/10414898/Buitenhof/
Je hebt die uitzending niet gezien, maar goedquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
En ik merk dat jij een heleboel andere bronnen gemist hebt![]()
Op zich wel een goede uitzending.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je hebt die uitzending niet gezien, maar goed
Er werd gezegd dat er zoveel burgers gedood worden, dat de bevolking de NAVO als bezetter en vijand is gaan zien, ofschoon dat in het begin niet zo was
Dat wilde ik net zeggen, 70% van de bevolking is tegen, en toch drukken ze het door, de ettersquote:Op maandag 10 januari 2011 01:06 schreef maniack28 het volgende:
wat een mongolen, meer heb ik er niet over te zeggen...
Ik ben meerdere malen van 2006 tot en met 2010 in Afghanistan geweest, aan mijn eigen ervaring hecht ik veel meer waarde dan aan de gekleurde media.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de aflevering van Buitenhof, over een uurtje, want ik merk dat je die gemist hebt
http://www.tvgids.nl/programma/10414898/Buitenhof/
Jij vond Brinkman sterk?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef michaelmoore het volgende:
op P en W is Berlijn die zal vertellen waarom dat nu weer moet
iets anders lost zeker niets op, wacht maar tot de eerste martelaar zich aanmeldt als vrijwilligerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:42 schreef waht het volgende:
[..]
Jij vond Brinkman sterk?
Het is hetzelfde kortzichtige riedeltje: Nederland kan en moet zich isoleren van de rest van de wereld en alle problemen zijn opgelost.
Lachen geeft meestal aan dat iemand onzeker is en niet op de hoogte van de gegeven materie.quote:
Ik vond ze beiden niet sterk, ik vond Groenhuisen ( of die ook heet pas sterk in deze discussie )quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:42 schreef waht het volgende:
[..]
Jij vond Brinkman sterk?
Het is hetzelfde kortzichtige riedeltje: Nederland kan en moet zich isoleren van de rest van de wereld en alle problemen zijn opgelost.
Charles Groenhuijsen denkt om zijn bronnen en recepties, die kan hij niet afvallen, zijn mening was erg gekleurd door zijn inkomstenbronnen, je kan van zo iemand geen objektieve eigen mening verwachten, die heeft hij wel, maar zal hij nooit zeggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:34 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vond ze beiden niet sterk, ik vond Groenhuisen ( of die ook heet pas sterk in deze discussie )
quote:Palin: "Don't retreat. Reload..." RT @ABC Palin's Now in 'Crosshairs' of Giffords Debate http://abcn.ws/fKMA4t
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |