ik vind je een beetje fel reageren, maar ik weet eigenlijk ook wel tegen wie ik dat nu zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit soort kul, daar heb ik echt geen boodschap aan.
Ik reageer idd hard en snel omdat ik daar gewoon slecht tegen kan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze had er toch maar 1 of 2 posts over?
Dit keer reageerde je wel heel snel en hard gelijk
(maakt mij verder niet uit, maar viel mij ook op)
Pardon?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En een kind van 5 dat nog niet zindelijk is. Succes!
gaan we weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommige onderwerpen vragen nou eenmaal om wat meer nuance, en dit is er een van. Maar ach, als jij vind van niet, be my guest en stoot vooral lekker mensen voor het hoofd
Het is een leuk huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, wat een homo's..
Ik denk dat ik maar es ff ga rondbellen.
Ik had er niets mee te maken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Dat is wel met meer onderwerpen zo en nuance is hier regelmatig ver te zoeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sommige onderwerpen vragen nou eenmaal om wat meer nuance, en dit is er een van. Maar ach, als jij vind van niet, be my guest en stoot vooral lekker mensen voor het hoofd
Mag ik dat even nuanceren .........quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaan we weer.
Als je nuance wil moet je NIET NIET NIET op FOK! komen, klaar.
het is ijdele hoop, ik weet hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaan we weer.
Als je nuance wil moet je NIET NIET NIET op FOK! komen, klaar.
Dan flikker je maar op naar het magrietforum, bigdrummerwoman.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
MOET JIJ NIET WEG? OF EEN TAS INPAKKEN OFZO?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is ijdele hoop, ik weet hetmaar er moet ergens toch nog wel wat moois en positiefs zijn in deze wereld
Niet op Fokquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is ijdele hoop, ik weet hetmaar er moet ergens toch nog wel wat moois en positiefs zijn in deze wereld
Nee dat zeg ik ook zeker niet.quote:
Doe dan niet alsof het iets nieuws is dat dingen hier bot gezegd worden. Ik had het anders gevonden als ik wél van je situatie had geweten, maar dat was niet het geval.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Haha nee, het kind is verder wel ontwikkeld hoor, hij poept 'gewoon' in zijn broek. Elke fucking dag..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook zeker niet.![]()
Ik ben alleen verbaasd dat het kan. En ik heb nu een beeld voor van een 5 jarige in rompertje met speen in zn mond, een knuffel die in die 5 jaar niet is gewassen in zn armen en een luier om die overvol zit.
Maar het is zo makkelijk op deze manier
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Terwijl het simpel is. Zie je een huis waar je verliefd op wordt? Doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk. 2 miljard beslissingen, gevoelskwesties, keuzes.
Daar heb je inpak pieten negers voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
MOET JIJ NIET WEG? OF EEN TAS INPAKKEN OFZO?
Heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, het kind is verder wel ontwikkeld hoor, hij poept 'gewoon' in zijn broek. Elke fucking dag..
Net als je liefdesleven: bij twijfel niet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl het simpel is. Zie je een huis waar je verliefd op wordt? Doen.
Zo niet? dan niet.
3x?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee, het kind is verder wel ontwikkeld hoor, hij poept 'gewoon' in zijn broek. Elke fucking dag..
Of alleen voor de seks.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Net als je liefdesleven: bij twijfel niet doen.
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk. 2 miljard beslissingen, gevoelskwesties, keuzes.
dus huren kan welquote:
quote:
ja ik ookquote:
Nu het daar toch over gaat: ik begreep dat je een nieuwe vlam hebt, LDG?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dit is nou de 2de keer in 1 dag dat er opeens iemand klaagt hier dat "men niet zo aardig doet" terwijl dat jegens een ander gewoon moet kunnen en dus ook gebeurt door de klagers. Pot, ketel.
Ik bemoei me echt nergens mee qua inhoud, maar zoals mensen tegen RZ deden was ook niet echt genuanceerd bijv. Ook dat maakt me niet uit, maar ga dan niet 10 min later klagen dat er op JOU niet genuanceerd gereageerd wordt.
Ik ben impulsaankoper. Kan maandenlang zweverig nadenken en dan ineens beslissen. Maar ik weet gewoon niet of het het goede moment is om te gaan verhuizen, om zoveel redenen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef Kluts het volgende:
Terwijl het simpel is. Zie je een huis waar je verliefd op wordt? Doen.
Zo niet? dan niet.
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookkan dan al helemaal dromen over hoe ik het zou inrichten, wat ik met de tuin zou doen enzo
Hihiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookkan dan al helemaal dromen over hoe ik het zou inrichten, wat ik met de tuin zou doen enzo
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu het daar toch over gaat: ik begreep dat je een nieuwe vlam hebt, LDG?
Ja, maar dat zijn dingen die pas komen als je het gekocht hebt. Een keuze gemaakt hebt.quote:
Vooral de keuze van welk huis, op welke plek, met welke eisen/wensen. En of ik daar gelukkig kan worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar dat zijn dingen die pas komen als je het gekocht hebt. Een keuze gemaakt hebt.
Ik kan me voorstellen dat het papierwerk en al het gedoe wel iets is waar je tegenop kan zien.
Klinkt kinderachtig, maar een pro's en cons lijstje opschrijven kan dan best wel helpen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben impulsaankoper. Kan maandenlang zweverig nadenken en dan ineens beslissen. Maar ik weet gewoon niet of het het goede moment is om te gaan verhuizen, om zoveel redenen.
ik ben sowieso nog al een dromerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Dat doe ik stiekem ook al nu. Geen idee wanneer of waar ik een huisje zal krijgen en geen geld om het in te richten zoals ik zou willen.
Maar dat dagdromen he
Weet je... de huizenmarkt is dusdanig slecht dat ik zelf denk dat dit huis nog wel een tijdje te koop zal blijven. Vraag anders Evert, die heeft er verstand van zou je denken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben impulsaankoper. Kan maandenlang zweverig nadenken en dan ineens beslissen. Maar ik weet gewoon niet of het het goede moment is om te gaan verhuizen, om zoveel redenen.
Evert ten Napel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je... de huizenmarkt is dusdanig slecht dat ik zelf denk dat dit huis nog wel een tijdje te koop zal blijven. Vraag anders Evert, die heeft er verstand van zou je denken.
Evert moet nog niet teveel weten, omdat hij mijn huurbaas is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
Weet je... de huizenmarkt is dusdanig slecht dat ik zelf denk dat dit huis nog wel een tijdje te koop zal blijven. Vraag anders Evert, die heeft er verstand van zou je denken.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee mijne ook niet... die vroegen alleen als ik na n uur nog zat te janken op mn kamer "kun je nu weer gewoon leuk doen"en dan was het blij masker opzetten en gaan
en die hypotheek waar je 30 jaar aan vast zit, om maar iets te noemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dingen die pas komen als je het gekocht hebt. Een keuze gemaakt hebt.
Ik kan me voorstellen dat het papierwerk en al het gedoe wel iets is waar je tegenop kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |