Dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
maar geef je een dot gas in een bocht met sneeuw dan moet er iets gebeuren.
zeker met zijn rwd
Die zijn er welquote:
Welk programma is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Dat programma over te dikke kinderen. Hilarisch.
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
KFC.
Echt niet te vreten. Maar ik hou dan ook niet van vlees met bot, dus de helft van het assortiment valt af.
Waarom is die zo slecht dan? Dat is de enige waar ik nog wel eens bij in de buurt ben namelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)quote:
En sport wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Dan ga ik wel naar de Mac. KFC zuigt en dat heeft niks met de locatie van die KFC te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Oh, dat ken ik... Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ongeveer.
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatie
Welke vriendelijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Ik kom er nooit en mis er niks aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Rokersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.
blijft mooi op 1 lijn toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het gaat over dikke kinderen en ondertussen een discussie over de Mac en KFC erdoorheen
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is die zo slecht dan? Dat is de enige waar ik nog wel eens bij in de buurt ben namelijk.
Klinkt als hetzelfde personeel als bij de Mac ernaast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...
de patat is niet goed gebakken en de bakjes half vol....
eten is gewoon koud soms...
als ik alleen de purmerendse KFC zou kennen zou ik er niet meer heen gaan.
Mooi dan zoek ik wel een andere KFC om een keer heen te gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt als hetzelfde personeel als bij de Mac ernaast.
Is dat niet overal zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Klaarquote:
Hier zat uberhaupt geen Mac in de buurt. Ben er op m'n 12e ofzo voor het eerst geweest in Beuningenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
Toen ik klein was gingen wij dus echt NOOIT naar de Mac. De McDrive vonden mijn ouders niks, en mijn moeder vond eten bij de Mac in Apeldoorn vergelijkbaar met eten in een etalage daar.(van die grote ramen, echt op de kijk).
Ik was altijd jaloers op mijn beste vriendinnetje die elke zondag met haar pa ging en ook altijd al dat speelgoed wat je bij je happy meal kreeg had.
Inmiddels al last van zenuwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
In elk geval de grote tas. Nog wat opladers erbij proppen en op Schiphol wat tijdschriften en het is klaar
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
In elk geval de grote tas. Nog wat opladers erbij proppen en op Schiphol wat tijdschriften en het is klaar
Ik zal je missenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo?
Hoor dezelfde verhalen over McDonalds en BK
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.
Zoals altijd 20kg geloof ik. Daar kom ik denk ik nog niet eens aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoeveel mag je eigenlijk meenemen?
Ja maar dan sta je gewoon 20 minuten in de kou te wachten bij de McDrivequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om als je door de McDrive rijdt, als je alles hebt gehad na 2 minuten teruggaan en zeggen dat je de helft niet gekregen hebt. Gratis voedsel.quote:
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals altijd 20kg geloof ik. Daar kom ik denk ik nog niet eens aan.
Allemaal zomerspul. De helft van het gewicht is toiletspullen en pillen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om als je door de McDrive rijdt, als je alles hebt gehad na 2 minuten teruggaan en zeggen dat je de helft niet gekregen hebt. Gratis voedsel.
Je moet het uitbuiten he, de achterlijkheid van de Macmedewerker.
Gelukkig is er Fok!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah jezelf bezig houden en je komt een heel eind.
Zo konden we bij de Mac in Apeldoorn zuid altijd met 6 man eten terwijl 3 man gingen halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om als je door de McDrive rijdt, als je alles hebt gehad na 2 minuten teruggaan en zeggen dat je de helft niet gekregen hebt. Gratis voedsel.
Je moet het uitbuiten he, de achterlijkheid van de Macmedewerker.
Daar heeft mijn zusje nog een bijbaantje gehad. Restaurant de 2 gouden bogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo konden we bij de Mac in Apeldoorn zuid altijd met 6 man eten terwijl 3 man gingen halenuiteindelijk hebben ze door ons t bonnetjes systeem ingevoerd daar
Ja, hij lust het enorm graag. Die moeder.quote:
waar ik meestal heen ga (vlakbij de zaak) is het bijna altijd goed en "vers"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo?
Hoor dezelfde verhalen over McDonalds en BK
quote:Een triest moment, je hyves account wordt verwijderd...hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Wanneer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heeft mijn zusje nog een bijbaantje gehad. Restaurant de 2 gouden bogen.
Toen mijn zusje er werkte helemaal veel gratis voer gegeten daar.
Damnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hij lust het enorm graag. Die moeder.
Jaartje of 10 geloof ik.
Ik heb de afgelopen twee dagen ook serieus 100 films voor vrienden en mijn nichtjes klaar gezet (digitaal), gebrand, etcquote:
Nee, mijn zusje is 20, dus dat was pakweg 3 jaar terug.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer?Ergens tussen 2001 en 2005?
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
waar ik meestal heen ga (vlakbij de zaak) is het bijna altijd goed en "vers"
Wat me opvalt is dat al die kinderen niet ontbijten.quote:
Oke, dan heeft ze onze lunchpauzes niet meegemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje is 20, dus dat was pakweg 3 jaar terug.
Daarom mijn reactie ook... Hoe kun je nou niet ontbijtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat al die kinderen niet ontbijten.
Je laat je blaag toch niet naar school gaan zonder ontbijt?
Ouders zijn heel dom met voedsel. (Zegt zij die vanavond naar de Mac gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit kan in nederland, incl alberto kop. zetten ze er nog niet niet bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus zeg, gooi ik mn hyves account weg krijg ik dit in beeld
[..]
stelletje huilies
Ik heb van m'n 14e tot m'n 25 ook niet echt ontbetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie ook... Hoe kun je nou niet ontbijtenIk heb altijd trek als ik wakker word 's ochtends.
Oh, toevallig, McDonalds
Oh, dat begrijp ik wel, ik wilde ook nooit ontbijten en doe dat nu ook nooit. Maar als kind moet dat gewoon, klaar. Ik zou mijn kind niet zo de deur uit laten gaan. VInd het echt mishandeling als je je kind zo dik laat worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mijn reactie ook... Hoe kun je nou niet ontbijtenIk heb altijd trek als ik wakker word 's ochtends.
Oh, toevallig, McDonalds
Mijn zoon heeft echt moeite met opstarten zonder ontbijtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een keertje op een verjaardag naar de Mac is wel wat anders dan dagelijks 150 suikerklontjes in je eten consumerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders zijn heel dom met voedsel. (Zegt zij die vanavond naar de Mac gaat.) Maar goed, ouders om me heen gooien hun kinderen dood met pakjes drinken boordevol suikers en brood met chocopasta vanaf 7 maanden oud.. geen wonder dat we steeds meer dikke kinderen krijgen.
Jij bent geen kind en niet in de groei.quote:
Ik eet een wit bolletje met hagelslag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ouders zijn heel dom met voedsel. (Zegt zij die vanavond naar de Mac gaat.) Maar goed, ouders om me heen gooien hun kinderen dood met pakjes drinken boordevol suikers en brood met chocopasta vanaf 7 maanden oud.. geen wonder dat we steeds meer dikke kinderen krijgen.
Ik trek dat niet eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toevallig, McDonalds
Waarom? Ontbijt is zo'n beetje 't belangrijkste eetmoment van de dag. Alles weer op gang brengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik wel, ik wilde ook nooit ontbijten en doe dat nu ook nooit. Maar als kind moet dat gewoon, klaar. Ik zou mijn kind niet zo de deur uit laten gaan. VInd het echt mishandeling als je je kind zo dik laat worden.
dat kwartje viel later pas, zie editquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent geen kind en niet in de groei.
Ja, dat zie je ook bij dat programma. Die mensen hebben geen idee dat het niet goed is je kind de hele week cola te geven en 5 uur per dag te laten gamen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geleerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ontbijt is zo'n beetje 't belangrijkste eetmoment van de dag. Alles weer op gang brengen
Maar, die Rico (??) is ook wel erg zegHoe oud is hij?
Ik krijg echt niks weg 's ochtendsvroeg. Maar als ik aan het werk ben krijg ik rond 9 uur dan wel trek en smeer ik 2 knackerbroodjes ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ontbijt is zo'n beetje 't belangrijkste eetmoment van de dag. Alles weer op gang brengen
Maar, die Rico (??) is ook wel erg zegHoe oud is hij?
Je kunt beter niet overslaan, je kan beter 6 keer per dag kleine porties eten. Dan verbrandt je meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geleerd![]()
Oh en al die dozen die afwillen vallen en dan maar t ontbijt overslaan probeer ik altijd uit te leggen dat ze dan beter t avond eten kunnen overslaan
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt beter niet overslaan, je kan beter 6 keer per dag kleine porties eten. Dan verbrandt je meer.
Heeft een dubbele buikomvang van mij. Ruim.quote:
afschieten die oudersquote:
op kantoor eet ik pas met de lunch, maar dan heb ik ook echt goede trek. op de garage trek ik dat niet zo lang...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg echt niks weg 's ochtendsvroeg. Maar als ik aan het werk ben krijg ik rond 9 uur dan wel trek en smeer ik 2 knackerbroodjes ofzo.
Zelfs ik pas daar twee keer inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft een dubbele buikomvang van mij. Ruim.
Ik ben sowieso pas savonds echt op gang aan het komen met eten. Overdag eet ik bijna niks, 's avonds vreet ik me het schompes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat sowiesohoe vaker/regelmatiger je eet, hoe minder je lichaam opslaat
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso pas savonds echt op gang aan het komen met eten. Overdag eet ik bijna niks, 's avonds vreet ik me het schompes.
Heel verstandig dat ze heeft geleerd van haar eigen fouten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zie je ook bij dat programma. Die mensen hebben geen idee dat het niet goed is je kind de hele week cola te geven en 5 uur per dag te laten gamen.
En dan zo'n 150 kilo wegende moeder die zegt: Tja, ik zie hem wel eindigen met hart en vaatziekten.
Ik heb een tante die, zoals mijn vader zegt, zo dik is dat ze bijna alleen op een pallet past. Maar haar kinderen zijn mijn postuur. Zij zei altijd: Dat ik zo dik ben geworden, daar kan ik weinig meer aan doen, maar dat wil ik nooit voor mijn kinderen.
Ik kreeg als kind ook altijd van die crackertjes. Vind ze nu nog lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel verstandig dat ze heeft geleerd van haar eigen fouten.
Ik heb de eerste twee jaar van mijn zoon zijn leven op élke verjaardag, élk feestje discussies gehad over waarom hij "niets mocht hebben van mij". Mijn kind van twee zat volkomen gelukkig en relaxed aan droge crackertjes, terwijl de rest liep te stuiteren van de zogenaamde 'kinderkoekjes' barstensvol slechte voedingsstoffen.
En niet dat ik nou zo'n perfecte moeder ben, maar hoe weinig ouders weten over wat ze hun kinderen geven verbaast me telkens weer. Dat hoort ook bij 'voor je kind zorgen', dat je weet wat je ze geeft en in hoeverre dat goed danwel slecht voor ze is.
Ik kwam niet meer bij om die uitspraakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zie je ook bij dat programma. Die mensen hebben geen idee dat het niet goed is je kind de hele week cola te geven en 5 uur per dag te laten gamen.
En dan zo'n 150 kilo wegende moeder die zegt: Tja, ik zie hem wel eindigen met hart en vaatziekten.
Ik heb een tante die, zoals mijn vader zegt, zo dik is dat ze bijna alleen op een pallet past. Maar haar kinderen zijn mijn postuur. Zij zei altijd: Dat ik zo dik ben geworden, daar kan ik weinig meer aan doen, maar dat wil ik nooit voor mijn kinderen.
Witbrood is lang niet altijd zo slecht als ze willen doen voorkomen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Ik kreeg wel altijd witbrood als kind. Maar ik hou gewoon echt niet van brood en witbrood was het enige wat ik dan nog wel wilde eten. Dus mijn moeder had dan zoiets van "dan dat maar ipv helemaal niet." We kregen ook gewoon 1 snoepje per dag enzo.
Ja! Die crackersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Heel verstandig dat ze heeft geleerd van haar eigen fouten.
Ik heb de eerste twee jaar van mijn zoon zijn leven op élke verjaardag, élk feestje discussies gehad over waarom hij "niets mocht hebben van mij". Mijn kind van twee zat volkomen gelukkig en relaxed aan droge crackertjes, terwijl de rest liep te stuiteren van de zogenaamde 'kinderkoekjes' barstensvol slechte voedingsstoffen.
En niet dat ik nou zo'n perfecte moeder ben, maar hoe weinig ouders weten over wat ze hun kinderen geven verbaast me telkens weer. Dat hoort ook bij 'voor je kind zorgen', dat je weet wat je ze geeft en in hoeverre dat goed danwel slecht voor ze is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |