Dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
maar geef je een dot gas in een bocht met sneeuw dan moet er iets gebeuren.
zeker met zijn rwd
Die zijn er welquote:
Welk programma is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Dat programma over te dikke kinderen. Hilarisch.
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
KFC.
Echt niet te vreten. Maar ik hou dan ook niet van vlees met bot, dus de helft van het assortiment valt af.
Waarom is die zo slecht dan? Dat is de enige waar ik nog wel eens bij in de buurt ben namelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)quote:
En sport wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Dan ga ik wel naar de Mac. KFC zuigt en dat heeft niks met de locatie van die KFC te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Oh, dat ken ik... Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ongeveer.
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatie
Welke vriendelijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Ik kom er nooit en mis er niks aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Rokersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |