Dat valt dus vies tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
maar geef je een dot gas in een bocht met sneeuw dan moet er iets gebeuren.
zeker met zijn rwd
Die zijn er welquote:
Welk programma is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Dat programma over te dikke kinderen. Hilarisch.
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
KFC.
Echt niet te vreten. Maar ik hou dan ook niet van vlees met bot, dus de helft van het assortiment valt af.
Waarom is die zo slecht dan? Dat is de enige waar ik nog wel eens bij in de buurt ben namelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)quote:
En sport wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Dan ga ik wel naar de Mac. KFC zuigt en dat heeft niks met de locatie van die KFC te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
alle burgers kan je gewoon nemen dus, net als de strips, wraps en de nuggets.
en elke KFC is ook weer anders, die in purmerend is ook absoluut geen goede KFC.
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op RTL4. Help! Mijn kind is te dik! (Maar ondertussen snap ik als ouder niet dat ik mijn blaag al jaren stelselmatig mishandel door het alleen vette troep te geven.)
Ongeveer.
Oh, dat ken ik... Echt belachelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ongeveer.
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gaan ze eerder dood. Win-win situatie
Welke vriendelijkheid?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Ik kom er nooit en mis er niks aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef L-E het volgende:
McDonalds, KFC, Burger King, het is voor mij allemaal hetzelfde. Het is nauwelijks voedsel te noemen, maar soms heb ik vreselijk zin in vies eten. En de vriendelijkheid bij de Mac alleen al is een reden om er regelmatig te komen.![]()
Rokersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat dat aan gezondheidszorg kost? Meer dan een roker.
blijft mooi op 1 lijn toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het gaat over dikke kinderen en ondertussen een discussie over de Mac en KFC erdoorheen
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is die zo slecht dan? Dat is de enige waar ik nog wel eens bij in de buurt ben namelijk.
Klinkt als hetzelfde personeel als bij de Mac ernaast.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...
de patat is niet goed gebakken en de bakjes half vol....
eten is gewoon koud soms...
als ik alleen de purmerendse KFC zou kennen zou ik er niet meer heen gaan.
Mooi dan zoek ik wel een andere KFC om een keer heen te gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ze geven verkeerd eten, vergeten dingen als sla en tomaat op de burgers.. en het lijkt alsof ze zelf het deeg erop flikkeren want die is erg dik en slap...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt als hetzelfde personeel als bij de Mac ernaast.
Is dat niet overal zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Klaarquote:
Hier zat uberhaupt geen Mac in de buurt. Ben er op m'n 12e ofzo voor het eerst geweest in Beuningenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
Toen ik klein was gingen wij dus echt NOOIT naar de Mac. De McDrive vonden mijn ouders niks, en mijn moeder vond eten bij de Mac in Apeldoorn vergelijkbaar met eten in een etalage daar.(van die grote ramen, echt op de kijk).
Ik was altijd jaloers op mijn beste vriendinnetje die elke zondag met haar pa ging en ook altijd al dat speelgoed wat je bij je happy meal kreeg had.
Inmiddels al last van zenuwen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
In elk geval de grote tas. Nog wat opladers erbij proppen en op Schiphol wat tijdschriften en het is klaar
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
In elk geval de grote tas. Nog wat opladers erbij proppen en op Schiphol wat tijdschriften en het is klaar
Ik zal je missenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klaar
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet overal zo?
Hoor dezelfde verhalen over McDonalds en BK
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.
Zoals altijd 20kg geloof ik. Daar kom ik denk ik nog niet eens aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoeveel mag je eigenlijk meenemen?
Ja maar dan sta je gewoon 20 minuten in de kou te wachten bij de McDrivequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij de Mac is de truc om geen augurk oid op je hamburger te willen, want dan moeten ze m apart maken en heb je kans dat ie nog warm is dan.
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om als je door de McDrive rijdt, als je alles hebt gehad na 2 minuten teruggaan en zeggen dat je de helft niet gekregen hebt. Gratis voedsel.quote:
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoals altijd 20kg geloof ik. Daar kom ik denk ik nog niet eens aan.
Allemaal zomerspul. De helft van het gewicht is toiletspullen en pillen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om als je door de McDrive rijdt, als je alles hebt gehad na 2 minuten teruggaan en zeggen dat je de helft niet gekregen hebt. Gratis voedsel.
Je moet het uitbuiten he, de achterlijkheid van de Macmedewerker.
Gelukkig is er Fok!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah jezelf bezig houden en je komt een heel eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |