Ik ging eerst ook eens in de 2/3 dagen en ik mankeerde verder niks. M'n moeder precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar je ontlasting best veel zegt over je gezondheid, zou ik niet durven zeggen dat het hier dan om gezonde mensen gaat.
Nou kom op zeg, nu komt het een beetje over alsof jullie echt gruwelijk gebukt gingen onder een paar tikken. Dat was vroeger gewoon doodnormaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee mijne ook niet... die vroegen alleen als ik na n uur nog zat te janken op mn kamer "kun je nu weer gewoon leuk doen"en dan was het blij masker opzetten en gaan
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa heeft me nooit geslagen. Hij zei ook altijd dat als hij zo kwaad zou zijn dat het zover zou komen, hij me in een rolstoel zou slaan en het dus daarom maar helemaal niet deed.
Hij heeft wel 1 keer met opgeheven hand voor me gestaan, maar dat was toen ik doodleuk thuiskwam na 48 uur onbereikbaar te zijn geweest en de politie de halve recreatieplas bij ons in de buurt al wilde gaan dreggen.
je was erbij he, ik wist het welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, nu komt het een beetje over alsof jullie echt gruwelijk gebukt gingen onder een paar tikken. Dat was vroeger gewoon doodnormaal.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar poepende mensen ?
Ik neem m'n moeder ook niks kwalijk hoor, ik had het verdiendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, nu komt het een beetje over alsof jullie echt gruwelijk gebukt gingen onder een paar tikken. Dat was vroeger gewoon doodnormaal.
Ik zeg alleen maar dat op basis van de post, ik vind dat je overdrijft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je was erbij he, ik wist het wel
Heerlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Jij kijkt graag naar poepende mensen ?
Ik ook niet. Toen was het normaal en ik ben er echt niet slechter van geworden hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem m'n moeder ook niks kwalijk hoor, ik had het verdiend
tot die ene dag, toen kreeg ik een pak op mijn broek van mams en begon te lachen.... het werkte niet meerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toen was het normaal en ik ben er echt niet slechter van geworden hoor.
Mijn ouders hebben andere dingen gedaan die ik ze meer kwalijk neem dan.
Ik had ook zo'n soort moment, maar dan toen ik een jaar of 15 was, ma me een lel wilde geven, maar zich toen bedacht dat ik groter was dan zij inmiddels.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
tot die ene dag, toen kreeg ik een pak op mijn broek van mams en begon te lachen.... het werkte niet meer
meer staat er idd niet.. maar t was er wel.. helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat op basis van de post, ik vind dat je overdrijft.
Meer info staat er niet in je post.
Het ligt gvd echt aan de naam hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
tot die ene dag, toen kreeg ik een pak op mijn broek van mams en begon te lachen.... het werkte niet meer
Mooi optrekje, valt veel licht naar binnen lijkt het ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
Hm.
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-83296221-javastraat-85/
In mijn prijsklasse. Vrijstaand. Min of meer. Apart. Best mooie inrichting, ruimte voor verbetering. Maar ook genoeg ruimte in het budget. En op 300 meter van mijn huidige huis. Beetje klein alleen.
Leuk huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
Hm.
In mijn prijsklasse. Vrijstaand. Min of meer. Apart. Best mooie inrichting, ruimte voor verbetering. Maar ook genoeg ruimte in het budget. En op 300 meter van mijn huidige huis. Beetje klein alleen.
Ja, dat kan ik toch niet ruiken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meer staat er idd niet.. maar t was er wel.. helaas
Is jouw fout ook niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik toch niet ruiken?
Dat ge-emmer hier ook altijd.
die tuinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
Hm.
ik zal ongeveer 12 geweest zijn toenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt gvd echt aan de naam he
En groter, en betere locatie. En en en....huur..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Al vind ik je huidige huis eigenlijk veul toffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |