Die reacties waren al geplaatst voor of tijdens jouw uitleg, hoef je niet te zuchtenquote:
Ik heb liever een krijsend kind naast me in de rij waarvan ik zie dat die moeder zich niet laat chanteren en het dus uit laat huilen, dan dat ik naast zo'n verwend rotblaag sta die krijst, die een moeder heeft die gaat "onderhandelen".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zou doen. Ik zeg dat ik de reactie snap.
Ik heb echt een schijt hekel aan schreeuwende kinderenMaar ik heb sowieso slechte ervaringen met moeders en kinderen in de winkel
Overigens NIET alle moeders en kinderen he, zo erg is het nog niet
Ik kreeg van m'n pa een pak op m'n broek en was stilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb liever een krijsend kind naast me in de rij waarvan ik zie dat die moeder zich niet laat chanteren en het dus uit laat huilen, dan dat ik naast zo'n verwend rotblaag sta die krijst, die een moeder heeft die gaat "onderhandelen".
Ik kan me niet eens herinneren dat ik het in mijn hoofd haalde om te gaan schreeuwen. En ik vind dat je een kind best een pak voor de broek mag geven dan ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg van m'n pa een pak op m'n broek en was stilMaar dat mag tegenwoordig niet meer, ik weet het.
Ik heb er ook wel begrip voor. Maar het maakt mijn hekel aan schreeuwende kinderen niet minder
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb liever een krijsend kind naast me in de rij waarvan ik zie dat die moeder zich niet laat chanteren en het dus uit laat huilen, dan dat ik naast zo'n verwend rotblaag sta die krijst, die een moeder heeft die gaat "onderhandelen".
Ik ook hoor. Ik denk dat veel kinderen daar gewoon bij gebaat zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik het in mijn hoofd haalde om te gaan schreeuwen. En ik vind dat je een kind best een pak voor de broek mag geven dan ook.
Ik denk dat er andere manieren zijn om je kind te disciplineren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik denk dat veel kinderen daar gewoon bij gebaat zijn.
Maar het mag niet.
Ik ken vrouwen die echt veel vaker dan mannen gaan. Of ken ik weer de uitzonderingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Over dat schijten.. mannen doen dat gewoon 2/3x vaker op een dag dan vrouwen.
Niks met spastische darmen te maken, maar gewoon verschil man/vrouw
Ik zou het zelf niet doen, want ik heb mijn agressie denk ik niet genoeg onder controle en zou bang zijn dat ik een keer doorsla als ik echt kwaad zou zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik denk dat veel kinderen daar gewoon bij gebaat zijn.
Maar het mag niet.
Stroomstoten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere manieren zijn om je kind te disciplineren.
Eh. Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Wat valium in de warme melk voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stroomstoten.
Met het juiste voltage zie je het ook niet.
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik ben sowieso niet snel fysiek. Maar ik hoef er ook niet over na te denken, ik wil toch geen kleddertjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet doen, want ik heb mijn agressie denk ik niet genoeg onder controle en zou bang zijn dat ik een keer doorsla als ik echt kwaad zou zijn.
Maar ik vind het overdreven om te denken dat je kinderen niet eens meer een tik op de billen mag geven.
vrouwen poepen niet, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die echt veel vaker dan mannen gaan. Of ken ik weer de uitzonderingen?
Uit welk biologie boek heb jij dat geleerd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt zelfs gewoon kinder valium.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valium in de warme melk voor het slapen gaan.
eigen waarnemingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit welk biologie boek heb jij dat geleerd?
eminemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat valium in de warme melk voor het slapen gaan.
Allicht. Al heb ik ook vaak genoeg slaag gehad. Niks aan overgehouden hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere manieren zijn om je kind te disciplineren.
Ik ben ook niet snel fysiek, maar ik ken mezelf en als ik echt kwaad ben, weet ik niet zeker of ik de grens kan bewaren tussen een corrigerende tik of een lel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou doen. Ik ben sowieso niet snel fysiek. Maar ik hoef er ook niet over na te denken, ik wil toch geen kleddertjes.
Drie keer schijten op een dag is echt niet gezondquote:
Het siert je dat je dat van zelf weetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet snel fysiek, maar ik ken mezelf en als ik echt kwaad ben, weet ik niet zeker of ik de grens kan bewaren tussen een corrigerende tik of een lel.
Ik ben allang blij dat ik de laatste tijd één keer per dag gaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drie keer schijten op een dag is echt niet gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |