Idd... Een snoepwinkel is er niks bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Kijk die snoeplade dan![]()
Als ik al snoep in huis heb is het 1 klein zakje
Ooh jazekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ik koop mijn nichtjes om met snoep. Maar dat mag, want ik ben grote nicht en geen mama.
Dat hoort zelfsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ik koop mijn nichtjes om met snoep. Maar dat mag, want ik ben grote nicht en geen mama.
ik heb t gelukkig nooit gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik ken dat ja, heb vroeger ook een poosje van dat krachtvoer gehad waar je van aan moest komen. Dat hielp toen niet eens. Het gaat erom waar je je goed bij voelt.
Fijn he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook. Kan irritant veel/vaak eten zonder aan te komen. Zoonlief is ook tenger trouwens, is gewoon onze bouw.
Mijn moeder was het gezeik om snoepjes zat. De hele dag door "mam, mogen we een snoepje?".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mocht vroeger bij mn opa en oma en bij mn oma altijd 1 snoepje voor onderweg als we weggingen. En bij mn oma mochten we met 1 gulden naar de snoepwinkel en dan snoepjes uitzoeken. Daar moesten we dan 2 weken mee doen ofso
Oh, vreselijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker en mijn zoon was 8 jaar lang gelukkig zonder snoep. Toen moest ik noodgedwongen bij mn moeder gaan wonen en die had direct al een zak snoep voor het kind gekocht om hem te troosten
Oh, dat kan ik ook wel. Ik ben vooral gek op hartig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier al 3 weken 1 doosje bonbons in de kast. Is nog niet eens open gemaakt
Ik kreeg altijd fruit als ik wat lekkers wildequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fijn he.
[..]
Mijn moeder was het gezeik om snoepjes zat. De hele dag door "mam, mogen we een snoepje?".
Dus toen is ze overgestapt op minimarsjes enzo en mochten we er 1 per dag.
De tactiek "mag ik wat lekkers want ik heb honger" werkte ook niet. Dan zei ze "dan pak je toch een boterham?"
Ik had met de Kerst bonbons gekregen maar dat doosje staat nog bij m'n ouders anders is het in een uur leegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier al 3 weken 1 doosje bonbons in de kast. Is nog niet eens open gemaakt
Wat doe je daar dan mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, vreselijk.
Zo had mijn zoon laatst een woede-uitbarsting in de supermarkt. Ging nergens over, dus ik laat 'm lekker gaan. Duwt het kassavrouwtje hem een zak snoep in zijn handen om m stil te krijgen.![]()
Echt, WTF??!
Nou, ik word niet echt gelukkig van een blehrend kind, dus ik kan me de reactie van de kassiere wel voorstellen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, vreselijk.
Zo had mijn zoon laatst een woede-uitbarsting in de supermarkt. Ging nergens over, dus ik laat 'm lekker gaan. Duwt het kassavrouwtje hem een zak snoep in zijn handen om m stil te krijgen.![]()
Echt, WTF??!
Ik zou NOOIT snoep geven aan een kind zonder dat je dat aan de moeder gevraagd hebt. En als kassiere is je taak om gewoon je smoel te houden als er een blerend kind voorbij komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik word niet echt gelukkig van een blehrend kind, dus ik kan me de reactie van de kassiere wel voorstellen eigenlijk
Ach, ik vind zoveel mensen wel eens vervelend. Ga ik ook niet met snoep gooien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik word niet echt gelukkig van een blehrend kind, dus ik kan me de reactie van de kassiere wel voorstellen eigenlijk
Als je er 20 op een dag hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zou doen. Ik zeg dat ik de reactie snap.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT snoep geven aan een kind zonder dat je dat aan de moeder gevraagd hebt. En als kassiere is je taak om gewoon je smoel te houden als er een blerend kind voorbij komt.
ik geef een kind echt nooit snoep omdat t bleert, moedig je t alleen maar mee aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het goedkeur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, ik vind zoveel mensen wel eens vervelend. Ga ik ook niet met snoep gooien.
Zie bovenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er 20 op een dag hebtMaar je moet niet zomaar snoep aan die kids geven, voor hetzelfde geld gaan ze er dood aan ofzo. Gewoon niet mee bemoeien.
*Zucht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik geef een kind echt nooit snoep omdat t bleert, moedig je t alleen maar mee aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |