dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik toch niet ruiken?
Dat ge-emmer hier ook altijd.
Heb je nu ook bloed in je ogen gekregen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeej, naar t toilet rennen tijdens een meeting en terugkomen met rode ogen roept toch vraagtekens op.
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond dat zitje achterin best leuk..
Is er geen mogelijkheid tot eventuele uitbouw?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
En groter, en betere locatie. En en en....huur...
Enige echte nadeel is dat er maar 2 slaapkamers inzitten. Dat vind ik maar niks.
Ja, huur is een nadeel misschien. Maar echt, ik vind 't een geweldig huis, ondanks dat er geen tuin is. Ik zou het wel weten eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
En groter, en betere locatie. En en en....huur...
Enige echte nadeel is dat er maar 2 slaapkamers inzitten. Dat vind ik maar niks.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
Mensen die woensdagavond mailen dat ze niet naar het feestje van zaterdag kunnen komen omdat ze ziek zijn. Woensdagavond!
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt, kan ik nog begrijpen. Heb ook een hekel aan kinderfeestjes.
Ik heb gewoon ene hekel aan alle mensen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen
Die wc onder dat schuine dakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Kreator het volgende:
Hm.
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-83296221-javastraat-85/
In mijn prijsklasse. Vrijstaand. Min of meer. Apart. Best mooie inrichting, ruimte voor verbetering. Maar ook genoeg ruimte in het budget. En op 300 meter van mijn huidige huis. Beetje klein alleen.
Sorry, ik zal voortaan aan iedereen die hier post vragen wat zijn haar ozo zielige en oninteressante levensverhaal is zodat ik dit soort schandalige fouten nooit meer zal maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nietmaar ik vond het een beetje n snelle aanname om te roepen dat iedereen maar altijd overdrijft, that's all
Ze woont bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen
Paar weken terug kind was echt aan het etteren. Ik zo en nu naar je kamer voor ik je een ongenadige klap op je kont geef!!quote:
Ja daar moest ik ook al om lachen. Wat een plek voor een wc.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wc onder dat schuine dak![]()
En verder ziet het er idd wel oke uit en kan je er wel wat leuks voor maken.
En te klein? Tja dat is idd hoe het oogt als je erin staat.
Het eerste wat ik zou doen, is de haard weer openmakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook al om lachen. Wat een plek voor een wc.![]()
![]()
.
Ik denk dat ik er maar eens een kijkje ga nemen, want dit is het eerste huis dat ik tegenkom dat me bevalt. Reed er toevallig langs. Zitten wel ontzettend hoerige drempels in die straat..
overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan aan iedereen die hier post vragen wat zijn haar ozo zielige en oninteressante levensverhaal is zodat ik dit soort schandalige fouten nooit meer zal maken.
Maar dat zitje in de tuin is ideaal!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
Ja daar moest ik ook al om lachen. Wat een plek voor een wc.![]()
![]()
.
Ik denk dat ik er maar eens een kijkje ga nemen, want dit is het eerste huis dat ik tegenkom dat me bevalt. Reed er toevallig langs. Zitten wel ontzettend hoerige drempels in die straat..
Ja sorry hoor, maar dit soort kul, daar heb ik echt geen boodschap aan.quote:
kunnen we dat samen lerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En een kind van 5 dat nog niet zindelijk is. Succes!
Ze had er toch maar 1 of 2 posts over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit soort kul, daar heb ik echt geen boodschap aan.
sommige onderwerpen vragen nou eenmaal om wat meer nuance, en dit is er een van. Maar ach, als jij vind van niet, be my guest en stoot vooral lekker mensen voor het hoofdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan aan iedereen die hier post vragen wat zijn haar ozo zielige en oninteressante levensverhaal is zodat ik dit soort schandalige fouten nooit meer zal maken.
Ja, wat een homo's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zou doen, is de haard weer openmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |