en dan opeens je lul in beeld doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Waaghals het volgende:
je voordoen als iemand anders en kijken of ze met je wil sexcammen
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef maxzim513 het volgende:
Ik zit ergens mee, wat moet ik met deze situatie?
Het verhaal:
Ik was laatst ingelogd op het facebook profiel van mn vriendin en toen ik bij haar priveberichten keek zag ik daar berichten staan van n vage gast. Ik die berichten dus gelezen, bleken dat nogal oversekste berichten te zijn (onder andere over ons "seksleven"..) en dingen zoals dat ze zichzelf aan het vingeren was enzo, het ging zelfs zover dat ik er duidelijk uit kon afleiden dat ze webcamseks had gehad met hem.
Ik heb haar dat dus gevraagd (niet gezegd dat k op haar facebook had gekeken), ze zei dat ze soms wel eens contact met hem had, maar dat dat niet verder ging dan "hoe gaat het". Toen ik haar vroeg of ze dat dan niet door kon sturen zei ze dat t al verwijderd was. Net even nagekeken en dat was inderdaad het geval.
Wat moet ik nou met deze situatie aan?
Tips, tips, tips, alstublieft!!
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.
Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
dat was serieus ;pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor..
tijdens onze relatie (k kwam er gisteren achter, laatste bericht had ze eergisteren gekregen)..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef sherezade het volgende:
wanneer heeft dit moeten plaats vinden? was dit voor jullie relatie of tijdens??
ik ga haar eens testen via n ander profiel ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef sherezade het volgende:
dan zou ik ermee kappen, gaat echt te ver...
of log in onder een andere naam en test haar uit....ik zou dat proberen
hoelang zijn jullie samen??
wat een vies wijf dan....wat is de insteek daarvan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ken een meid die een vriend heeft en toch gaat ze soms naakt voor de webcam
Wat een gelul zeg. Je hebt gewoon uit pure nieuwsgierigheid in haar inbox gekeken en nu ben je iets tegengekomen wat je niet echt aan durft te kaarten, want dan komt ze erachter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.
Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
Jezus! Opbellen, uitkafferen en in de goot smijten met die slons.! Zij heeft geeneens eigenwaarde voor haar eigen lichaam. Walgelijk..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef maxzim513 het volgende:
gvd, er bestaat helaas ook nog zoiets als fcking netlog.
Daar dus net op gekeken, dat blijkt n hele romance te zijn tussen die 2.. fcking jaar van mn leven verkloot + iedere keer geld voor treinkaartjes van maastricht naar eindhoven + kerstcadeaus + verjaardagscadeaus + persoonlijke dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld...
hoe bedoel je een hele romance? wat heb je gevonden? nasty pics of berichten??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:20 schreef maxzim513 het volgende:
gvd, er bestaat helaas ook nog zoiets als fcking netlog.
Daar dus net op gekeken, dat blijkt n hele romance te zijn tussen die 2.. fcking jaar van mn leven verkloot + iedere keer geld voor treinkaartjes van maastricht naar eindhoven + kerstcadeaus + verjaardagscadeaus + persoonlijke dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld...
van die slijmberichten (die ik trouwens ook kreeg en waarvan ik dacht dat ze het echte meendequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
hoe bedoel je een hele romance? wat heb je gevonden? nasty pics of berichten??
ik woon in maastrichtquote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Je hebt gewoon uit pure nieuwsgierigheid in haar inbox gekeken en nu ben je iets tegengekomen wat je niet echt aan durft te kaarten, want dan komt ze erachter.
Buiten dat, dump die griet.
ah laat maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
van die slijmberichten (die ik trouwens ook kreeg en waarvan ik dacht dat ze het echte meendeveel te veel berichten gevonden
[..]
ik woon in maastricht
ze eet dus van 2 walletjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
van die slijmberichten (die ik trouwens ook kreeg en waarvan ik dacht dat ze het echte meendeveel te veel berichten gevonden
[..]
ik woon in maastricht
Hij zit helemaal niet fout wegens kijken. Zijn vermoedens om besluiten te gaan kijken waren terecht, anders was hij er wellicht nooit achter gekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Jij zit fout wegens kijken, zij zit fout wegens chatten met die jongen. In dit geval maakt twee keer fout geen goed.
Een mogelijkheid blijft dat je er over kan praten met haar maar dan moet je ook eerlijk opbiechten wat jij hebt gedaan. Maar ik denk dat dumpen en verder gaan beter werkt, blijft om vragen om meer moeilijkheden anders.
Dus dat!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Laurensius het volgende:
Weet je hoe je echt wraak kan nemen op haar?!
Post die hele romance hier op Fok! dat zal haar leren!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:29 schreef Laurensius het volgende:
Weet je hoe je echt wraak kan nemen op haar?!
Post die hele romance hier op Fok! dat zal haar leren!
Hij had nog geen vermoedens, want hij ging kijken uit "nieuwschierigheid" zei diequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Hij zit helemaal niet fout wegens kijken. Zijn vermoedens om besluiten te gaan kijken waren terecht, anders was hij er wellicht nooit achter gekomen.
Nee, dat vind ik je actie goedpraten omdat je toevallig wat gevonden hebt. Of je nou wel of niets vind, het blijft een gebrek aan vertrouwen. Je kan er altijd perongeluk bij uitkomen, klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:30 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Hij zit helemaal niet fout wegens kijken. Zijn vermoedens om besluiten te gaan kijken waren terecht, anders was hij er wellicht nooit achter gekomen.
k klikte op berichten, en t was meteen het 2e bericht (onder wat ik haar had gestuurd)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik je actie goedpraten omdat je toevallig wat gevonden hebt. Of je nou wel of niets vind, het blijft een gebrek aan vertrouwen. Je kan er altijd perongeluk bij uitkomen, klopt.
Maar het doorspitten van een hele berichtgeschiedenis uit "vertrouwen" vind ik wel fout.
Een gebrek aan vertrouwen die terecht blijkt. Het maakt in deze situatie sowieso niet meer uit, doordat de fouten totaal niet tegen elkaar opwegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik je actie goedpraten omdat je toevallig wat gevonden hebt. Of je nou wel of niets vind, het blijft een gebrek aan vertrouwen. Je kan er altijd perongeluk bij uitkomen, klopt.
Maar het doorspitten van een hele berichtgeschiedenis uit "vertrouwen" vind ik wel fout.
Dit is wat anders dan de situatie die ik schetste maar toch je had vermoedens. Wel een kut manier om erachter te komen zeg. Ga je haar er mee confronteren of wil je er mee stoppen? Doodzwijgen lijkt mij niet echt een optie...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
k klikte op berichten, en t was meteen het 2e bericht (onder wat ik haar had gestuurd)
dus het is niet zo dat ik bergen berichtgeschiedenis heb doorgespit
& ja, ik had vermoedens. maar dat praat het natuurlijk niet goed.
Het is compleet irellevant of het wel of niet terrecht is, je hebt een relatie, je vertrouwt elkaar. En als je elkaar niet vertrouwt is het dus ook geen goede relatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Een gebrek aan vertrouwen die terecht blijkt. Het maakt in deze situatie sowieso niet meer uit, doordat de fouten totaal niet tegen elkaar opwegen.
Ik woon in maastricht, zij in turnhout (half uurtje vanaf eindhoven rijden & de grens naar belgie over) .. dus ik zie niet of ze achter de computer zit of niet. Verder hebben wij altijd contact via facebook (beide internet op de telefoon en smsen is zo ongelofelijk duur). Dus wat dat betreft moest ik wel blindelings op haar vertrouwen. En ik dacht dat ik haar wel kon vertrouwen, niet dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit is wat anders dan de situatie die ik schetste maar toch je had vermoedens. Wel een kut manier om erachter te komen zeg. Ga je haar er mee confronteren of wil je er mee stoppen? Doodzwijgen lijkt mij niet echt een optie...
Heb je eens met haar ervoer gepraat dat ze dingen doet waardoor je haar minder vertrouwt? Ik bedoel ze zal dan toch wel uren achter de PC zitten en zo / de relatie zal wat minder soepel lopen dan eerst?
[..]
Het is compleet irellevant of het wel of niet terrecht is, je hebt een relatie, je vertrouwt elkaar. En als je elkaar niet vertrouwt is het dus ook geen goede relatie.
Misschien ben ik dan gewoon zo een sukkel in dit gebied, maar tijdens een relatie als ik vermoedens heb dan praat ik er gewoon over. Als je je vriendin minder vertrouwt, dan komt dit door haar gedrag / je eigen onzekerheid en dit naar mijn mening gewoon bespreekbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |