abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90975059
Ik zit ergens mee, wat moet ik met deze situatie?
Het verhaal:

Ik was laatst ingelogd op het facebook profiel van mn vriendin en toen ik bij haar priveberichten keek zag ik daar berichten staan van n vage gast. Ik die berichten dus gelezen, bleken dat nogal oversekste berichten te zijn (onder andere over ons "seksleven"..) en dingen zoals dat ze zichzelf aan het vingeren was enzo, het ging zelfs zover dat ik er duidelijk uit kon afleiden dat ze webcamseks had gehad met hem.
Ik heb haar dat dus gevraagd (niet gezegd dat k op haar facebook had gekeken), ze zei dat ze soms wel eens contact met hem had, maar dat dat niet verder ging dan "hoe gaat het". Toen ik haar vroeg of ze dat dan niet door kon sturen zei ze dat t al verwijderd was. Net even nagekeken en dat was inderdaad het geval.
Wat moet ik nou met deze situatie aan?

Tips, tips, tips, alstublieft!!
I love cookies and milk ^^
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:54:53 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90975137
je voordoen als iemand anders en kijken of ze met je wil sexcammen c_/
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:55:39 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90975163
ik had onder haar account een dreigmailtje gestuurd naar die gast en em geblokked
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:55:46 #4
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90975168
lozen die doos, ze liegt kakhard in je gezicht man.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:55:59 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_90975181
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Waaghals het volgende:
je voordoen als iemand anders en kijken of ze met je wil sexcammen c_/
en dan opeens je lul in beeld doen _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_90975211
PM d'r emailadres maar even, dan zal ik 'es kijken of ze een showtje wil geven ;)

Weet niet wat je zou moeten doen. Tja, in de gaten houden - maar met wantrouwen wordt je relatie er ook niet beter op.
pi_90975214
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef maxzim513 het volgende:
Ik zit ergens mee, wat moet ik met deze situatie?
Het verhaal:

Ik was laatst ingelogd op het facebook profiel van mn vriendin en toen ik bij haar priveberichten keek zag ik daar berichten staan van n vage gast. Ik die berichten dus gelezen, bleken dat nogal oversekste berichten te zijn (onder andere over ons "seksleven"..) en dingen zoals dat ze zichzelf aan het vingeren was enzo, het ging zelfs zover dat ik er duidelijk uit kon afleiden dat ze webcamseks had gehad met hem.
Ik heb haar dat dus gevraagd (niet gezegd dat k op haar facebook had gekeken), ze zei dat ze soms wel eens contact met hem had, maar dat dat niet verder ging dan "hoe gaat het". Toen ik haar vroeg of ze dat dan niet door kon sturen zei ze dat t al verwijderd was. Net even nagekeken en dat was inderdaad het geval.
Wat moet ik nou met deze situatie aan?

Tips, tips, tips, alstublieft!!
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_90975314
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:

[..]

Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid ;) ) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.

Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
pi_90975334
l
quote:

[..]

Precies
pi_90975348
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid ;) ) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.

Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor.. ;)
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_90975352
Zo'n vriendin zou ik niet willen
pi_90975369
quote:

[..]

dat

hou er trouwens wel rekening mee dat het ook nog best kan dat die gast niet spoort en alles zich gewoon in zn hoofd afspeelt. of niet. ken ook. weet jij veel, je was er niet bij he
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90975450
wanneer heeft dit moeten plaats vinden? was dit voor jullie relatie of tijdens??
pi_90975458
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Laurensius het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor.. ;)
dat was serieus ;p
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:03:12 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90975477
Goed gedaan facebook!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_90975495
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef sherezade het volgende:
wanneer heeft dit moeten plaats vinden? was dit voor jullie relatie of tijdens??
tijdens onze relatie (k kwam er gisteren achter, laatste bericht had ze eergisteren gekregen)..
pi_90975577
Hij heeft alleen maar de webcam ondergespoten i.p.v. je vriendin.
Ik hoop dat dat een troost is.

Facial book zeg maar.
pi_90975595
dan zou ik ermee kappen, gaat echt te ver...

of log in onder een andere naam en test haar uit....ik zou dat proberen

hoelang zijn jullie samen??
pi_90975663
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef sherezade het volgende:
dan zou ik ermee kappen, gaat echt te ver...

of log in onder een andere naam en test haar uit....ik zou dat proberen

hoelang zijn jullie samen??
ik ga haar eens testen via n ander profiel ..
nu bijna n jaar, dus dan komt het nogal hard aan. Ik weet helaas niet hoe lang dit al bezig is ..
pi_90975708
ja doe dat eens en laat het ons weten :7
pi_90975726
Ik ken een meid die een vriend heeft en toch gaat ze soms naakt voor de webcam _O-
rice rice baby tututututedudududum
pi_90975885
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ken een meid die een vriend heeft en toch gaat ze soms naakt voor de webcam _O-
wat een vies wijf dan....wat is de insteek daarvan?
komt ze niet aan haar trekken bij haar vriend? of is het de spanning?

ik begrijp het namelijk niet, ik zou echt niet met mijn blote flamoeska voor de webcam gaan
pi_90975925
Uitmaken.
pi_90976078
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg. Je hebt gewoon uit pure nieuwsgierigheid in haar inbox gekeken en nu ben je iets tegengekomen wat je niet echt aan durft te kaarten, want dan komt ze erachter.

Buiten dat, dump die griet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:18:41 #25
323084 disturbedmind
Socially awkward
pi_90976113
Het was weer lekker :')
Acts awkward in social situations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: