en dan opeens je lul in beeld doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Waaghals het volgende:
je voordoen als iemand anders en kijken of ze met je wil sexcammen
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef maxzim513 het volgende:
Ik zit ergens mee, wat moet ik met deze situatie?
Het verhaal:
Ik was laatst ingelogd op het facebook profiel van mn vriendin en toen ik bij haar priveberichten keek zag ik daar berichten staan van n vage gast. Ik die berichten dus gelezen, bleken dat nogal oversekste berichten te zijn (onder andere over ons "seksleven"..) en dingen zoals dat ze zichzelf aan het vingeren was enzo, het ging zelfs zover dat ik er duidelijk uit kon afleiden dat ze webcamseks had gehad met hem.
Ik heb haar dat dus gevraagd (niet gezegd dat k op haar facebook had gekeken), ze zei dat ze soms wel eens contact met hem had, maar dat dat niet verder ging dan "hoe gaat het". Toen ik haar vroeg of ze dat dan niet door kon sturen zei ze dat t al verwijderd was. Net even nagekeken en dat was inderdaad het geval.
Wat moet ik nou met deze situatie aan?
Tips, tips, tips, alstublieft!!
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Als je haar al niet vertrouwd (en dat doe je niet, anders ga je niet in haar zooi rondneuzen), moet je gewoon kappen met je relatie..
Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.
Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:56 schreef Laurensius het volgende:
[..]
dat was serieus ;pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hoeft voor mij geen excuus te verzinnen hoor..
tijdens onze relatie (k kwam er gisteren achter, laatste bericht had ze eergisteren gekregen)..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef sherezade het volgende:
wanneer heeft dit moeten plaats vinden? was dit voor jullie relatie of tijdens??
ik ga haar eens testen via n ander profiel ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef sherezade het volgende:
dan zou ik ermee kappen, gaat echt te ver...
of log in onder een andere naam en test haar uit....ik zou dat proberen
hoelang zijn jullie samen??
wat een vies wijf dan....wat is de insteek daarvan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ken een meid die een vriend heeft en toch gaat ze soms naakt voor de webcam
Wat een gelul zeg. Je hebt gewoon uit pure nieuwsgierigheid in haar inbox gekeken en nu ben je iets tegengekomen wat je niet echt aan durft te kaarten, want dan komt ze erachter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef maxzim513 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op haar fb om iets liefs erop te zetten, maar toen dacht ik (puur uit nieuwsgierigheid) laat ik eens kijken wat daar staat. Geen goed idee dus.
Maar ik ben er nog niet over uit, en om zo verder te gaan lijkt me ook niet echt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |