Jullie kunnen opscheppen wat je wil, maar mijn vader werkt bij de McDonaldsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En mijn vader heeft veel grotere spierballen dan jouw vader, dus mijn vader kan jouw vader helemaal in elkaar slaan!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel weer zo'n vrijdag waarbij alles mee zit ja
Mijn vader heet Danny en heeft een forumquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jullie kunnen opscheppen wat je wil, maar mijn vader werkt bij de McDonalds
Was dat m verder dan voor de vrijdag Led?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef _Led_ het volgende:
Zo, weer een discussie gewonnen.
...even +1 schrijven in m'n boekje...
Slotje !
Nou nee, als mensen een ander in zn waarde kan houden niet. Ik zou het gewoon een proberen te openen en te zien wat er gebeurt maar andere geluiden dan je eigen moet je wel verwachten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef MeGusta het volgende:
Goed topic!
Dat is ook precies de reden waarom ik hier geen topics open, je wordt toch alleen maar afgezeken, voor gek verklaard en of voor ongeschoold afgeschilderd..
Jammer jammer...
maar op andere delen van het forum zou je best wel gewaardeerd worden denk ik hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou, dit is wel weer zo'n vrijdag waarbij alles mee zit ja
Jaa tuurlijk maar daar sta ik ook voor open.. maar gewoon, weet niet, iets zegt me dat ik het maar beter niet kan doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou nee, als mensen een ander in zn waarde kan houden niet. Ik zou het gewoon een proberen te openen en te zien wat er gebeurt maar andere geluiden dan je eigen moet je wel verwachten.
Als je de wetenschap helemaal buiten wilt sluiten, kan je er beter een gesloten forum van maken en alleen de mensen toelaten die dezelfde mening als jij hebben. Dan heb je een kleine besloten groep die het allemaal met elkaar eens zijn. Maar dan moet je het risico erbij nemen dat TRU gaat doodbloeden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:12 schreef Bastard het volgende:
Eenzijdig modden? Het is hier TRU.. dat betekent dat we voor de paranormale fenomenen staan. Als je wetenschap wilt en bewijs, dan ga je ergens anders heen. Als je soep wilt maken ga je naar CUL, als je wil ONZin verkopen ga je naar ONZ. Dus rot even op met eenzijdig modden
Noem jij TRU nu een beroerd forum?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef opastokvis het volgende:
alleen je post op een beroerde plaats
Met dank aan Led en JPquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk maar daar sta ik ook voor open.. maar gewoon, weet niet, iets zegt me dat ik het maar beter niet kan doen.
Kom op zeg! Op die manier wordt er tenminste wat eelt op je ziel gekweekt! Hup, posten al je paranormale ervaringen en overtuigingen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef MeGusta het volgende:
Goed topic!
Dat is ook precies de reden waarom ik hier geen topics open, je wordt toch alleen maar afgezeken, voor gek verklaard en of voor ongeschoold afgeschilderd..
Jammer jammer...
Want het is niet waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Tut tut! We gaan het nu toch niet op de man af spelen, Lavenderr?
ssst niet zo hard, straks horen ze het.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Noem jij TRU nu een beroerd forum?
aan de andere kant, het is 'maar' je internetpersonage wat afgezeken wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef MeGusta het volgende:
Goed topic!
Jammer jammer...
En zo zullen er ook believers zijn die TRU aantrekkelijk vinden, juist omdat er ook mensen zijn die ook de rationele kant belichten en dat er soms grapjes gemaakt worden.quote:
TRU!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En zo zullen er ook believers zijn die TRU aantrekkelijk vinden, juist omdat er ook mensen zijn die ook de rationele kant belichten en dat er soms grapjes gemaakt worden.
Ik denk dat Kroketvulling zo iemand is. Ik denk dat zij er hier geen hol aan zou vinden als iedereen maar 'ja en amen' post en compleet meegaat in het verhaal van de TS.
Ik vind Kroketvulling trouwens sowieso tof.
Helemaal off-topic, maar ik lees elke keer i.p.v Lavenderr Landverraderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU!!
Soms is the keyword.
Als je je daar nu eens een beetje aan zou houden zou het al een stuk schelen, zouden er geen topics voortijdig gesloten hoeven worden. Zoas vanmiddag wéér eens gebeurd is. Zonde vind ik het.
Nou die letters zitten er wel allemaal inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Helemaal off-topic, maar ik lees elke keer i.p.v Lavenderr Landverrader
Volgens mij heb ik daar maar 1 grapje gemaakt, na een op-de-vrouw-opmerking van Boca_Raton. Om dan mij de schuld te gaan geven dat er daarom maar een compleet topic gesloten gaat worden, vind ik vrij overdrevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
TRU!!
Soms is the keyword.
Als je je daar nu eens een beetje aan zou houden zou het al een stuk schelen, zouden er geen topics voortijdig gesloten hoeven worden. Zoas vanmiddag wéér eens gebeurd is. Zonde vind ik het.
Nee, dat is waar, jij bent zo onschuldig als een pasgeboren lammetje dat dartelt in de weiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar maar 1 grapje gemaakt, na een op-de-vrouw-opmerking van Boca_Raton. Om dan mij de schuld te gaan geven dat er daarom maar een compleet topic gesloten gaat worden, vind ik vrij overdreven.
En ik ga me natuurlijk niet verantwoorden voor de grapjes en opmerkingen die andere mensen gemaakt hebben.
Ik zie dat je deze zin van mij:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, dat is waar, jij bent zo onschuldig als een pasgeboren lammetje dat dartelt in de wei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |