Dit is TRU he, dat vergeet je af en toe. Dan denk je dat je op ONZ zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, nog mooier nu, doe even alsof ze een zinnige opmerking maakte ofzo
Quote er eens 1, als je wilt. Want ik heb nog geen zinnige opmerking gezien. Behalve dat ze het niet kan bewijzen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is TRU he, dat vergeet je af en toe. Dan denk je dat je op ONZ zit.
En ik vind dat Boca Raton goeie bijdrages levert aan dit topic, dat ze af en toe geirriteerd raakt, tja, hoe zou dat nu komen he?
Leuk dat je daarnaar vraagt !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is TRU he, dat vergeet je af en toe. Dan denk je dat je op ONZ zit.
En ik vind dat Boca Raton goeie bijdrages levert aan dit topic, dat ze af en toe geirriteerd raakt, tja, hoe zou dat nu komen he?
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je zit hier feitelijk voor TS het paranormale als reëele mogelijkheid te beschrijven terwijl hij daar waarschijnlijk gewoon opgelicht wordt. Er is geen enkele reden om niet eerst naar de dokter te gaan. Al is het maar voor de zekerheid. Of is de dokter ook een boze geest die TS kapot wil maken door hem op een vals medisch traject te gooien?
Oh noes, stel je voor dat je dan kinderachtige opmerkingen zou gaan plaatsen !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze vind ik geestig![]()
Nu stop ik even met de discussie want ik ga nu melig worden
Je zinnigste bijdrage van vandaag, keep it upquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat een soort psychische Duitse broek?
Je hebt gelijk. De indruk die je wekte kwam op mij anders over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen.
Ben er juist vóór dat men een dokter raadpleegt.
Nogmaals, lees eens terug, want dat doe je tamelijk selectief merk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spoor jij de andere kant dan ook eens aan om gewoon zich normaal te gedragen.
Je bent hier krampachtig aan het proberen beide kanten het woord te kunnen geven op een gelijk niveau, maar dat kan helemaal niet. Er is een berg bewijs voor het rationele kamp, maar geen enkel bewijs voor het paranormale kamp.
Lekker makkelijk op deze manier. Ik kan ook vanalles roepen en daarbij zeggen dat ik het niet kan bewijzen, maar voel/weet, maar dat maakt het nog niet de waarheid, of uberhaupt zinnig.
Boca_Raton heeft in dit hele topic nog geen enkel argument gegeven, enkel met onderbuikgevoelens en simplistische denkwegen aan de stoelpoten van zinnige argumenten zitten zagen, maar de 2 mods hier zitten krampachtig een discussie hoog te houden die niet eens zou bestaan. Wat een treurigheid.
Objectiviteit is een streven in discussie's, niet gelijkwaardigheid van ongelijkwaardige partijen.
En zo is het maar net, ze gebruiken de religie-kaart, 'wij geloven dus het bestaat'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je zit hier feitelijk voor TS het paranormale als reëele mogelijkheid te beschrijven terwijl hij daar waarschijnlijk gewoon opgelicht wordt. Er is geen enkele reden om niet eerst naar de dokter te gaan. Al is het maar voor de zekerheid. Of is de dokter ook een boze geest die TS kapot wil maken door hem op een vals medisch traject te gooien?
Klopt, terwijl mijn toekomstige ouders weer eens aan de milkshakes en hamburgers zaten en ondertussen bezig waren met bedenken wat ze die avond zouden gaan doen, zei mijn vader tegen mijn moeder:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
En jij bent zeker ook niet geboren maar 'bedacht'.
Voor aanmerkingen op de moderatie hebben we een fb. Spui daar je klachten over mij maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De indruk die je wekte kwam op mij anders over.
Wel blijf ik erbij dat je krampachtig een discussie in de lucht probeert te houden.
spelling is voor gay's een Htje teveel zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Mijn oordeel is dat je een spelfout maakt!
mijn god JONGE.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef _Led_ het volgende:
Zoals eerder gezegd, is het dan onmogelijk dat een geest bijvoorbeeld klopgeluiden maakt, schilderijen laat vallen, kaarsen uitblaast of auto's niet laat starten ? Ben jij alwetend om dat te kunnen zeggen ?
Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat de symptomen die de TS opnoemt minder met saliezwaaiers te maken hebben dan met doktoren, maar dan vraag jij me vast ook wie ik ben om dat zo stellig te kunnen zeggen.
Is het niet verstandiger om eerst de rationele weg via de dokter te bewandelen ?
Als dat niet helpt kun je altijd nog zo'n saliezwaaiende huisvrouw steunen met zwart geld bovenop haar uitkering in de hoop dat het helpt.
Zo loop je minder risico dat je onterecht denkt met geesten te maken te hebben.
Ik vind 't gewoon zo vreemd dat er blijkbaar mensen zijn die denken : "Ah, een probleem ! Laten we eerst een irrationele verklaring verzinnen, als dat niet werkt kunnen we het later altijd nog eens met logica proberen !".
Och, ik wijs je er even op. Een foutje mag best hoor. Maar met mate, anders krijg je zo'n Tokkie-imago he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
spelling is voor gay's een Htje teveel zeg
En daar heb je dus het hele probleem bij de staart.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef opastokvis het volgende:
[..]
mijn god JONGE.
je ben écht aan het zuigen.
Ik weet niet of het onmogelijk is. Ik sluit het niet uit ofzo.
Maar je haalt er iets bij wat er totaal niet mee te maken heeft.
Waar lees jij iets over een auto?
Verder, als je leest zie je dat ik aanraad om naar een huisarts te gaan. Ik zie daar een grote kans in het oplossen van het probleem.
Als TS daar moeite mee heeft en eerst een andere (veel snellere) weg wil bewandelen en dan waarschijnlijk met dezelfde klachten blijft zitten, dan is het voor hem/haar (ben ik even kwijt) makkelijker om alsnog de stap naar de huisarts te maken.
Met salie zwaaien duurt korter als een dikke wachtlijst voor de neuroloog en als TS zo overgehaald kan worden, hetzij zo. Het is niet mijn leven.
Het is zelfs mogelijk om je huis te laten reinigen en tegelijkertijd een afspraak bij de huisarts te maken.
Dan speel je het helemaal op zeker.
Iedereen gelukkig.
verspil verder je zuigkruit maar niet op mij, ik lees wel vaker mee in TRU, je wilt altijd linksom of rechtsom je gelijk halen.
Ik ben overigens bang dat de ts niet meer terug komt.![]()
In mijn post waarin ik een vergelijking maak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef opastokvis het volgende:
[..]
mijn god JONGE.
je ben écht aan het zuigen.
Ik weet niet of het onmogelijk is. Ik sluit het niet uit ofzo.
Maar je haalt er iets bij wat er totaal niet mee te maken heeft.
Waar lees jij iets over een auto?
Ik zeg toch ook nergens wat de TS moet doen ?quote:Met salie zwaaien duurt korter als een dikke wachtlijst voor de neuroloog en als TS zo overgehaald kan worden, hetzij zo. Het is niet mijn leven.
Het is zelfs mogelijk om je huis te laten reinigen en tegelijkertijd een afspraak bij de huisarts te maken.
Dan speel je het helemaal op zeker.
Iedereen gelukkig.
Als je "je gelijk halen" bedoelt als "je bent in tru altijd bezig op basis van argumenten terwijl anderen gewoon op de man spelen en kinderachtig bezig zijn", ja, dan wel.quote:verspil verder je zuigkruit maar niet op mij, ik lees wel vaker mee in TRU, je wilt altijd linksom of rechtsom je gelijk halen.
Dat vind ik altijd een beetje onzin om te zeggen, want zo plaats je TS eigenlijk al direct in een slachtofferrol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
TS kijkt wel lekker uit om nog terug te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |