quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja wel, ik ga anderhalve week of zo.
En wellicht wordt het één draak, aangezien één van de moeders (die enigszins labiel is) nu 'eist' dat we alleen haar kind terugvragen omdat het andere kind grof in de mond zou zijn. Ja daahaag. Dat kind ging daar juist hartstikke goed in, in drie weken al. Niet schelden als je boos bent, maar iets gewoon vragen aan een vriendinnetje etc. Die dondersteen laat ik niet vallen zeg.
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ik heb te lang in de no nonsense journalistiek gewerkt denk ik. Hoe durven ze je een beoordeling te geven op basis van tests. Ik snap dat jij in jouw sector wel mee mķet doen aan die dingen, maar ik zou er gewoon voor omscholen, echt waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ja. Nou ja, het verbaast ons niet helemaal. Die moeder wlde ook liefst elke dag contact en had haar broertje met vage redenen bij een ander gezin weggesleept. Het leek erop dat die moeder niet echt zonder haar kinderen kon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja
[..]Dat zou echt wel jammer zijn voor die meid
Voor beiden trouwens
Volgens mij hebben ze best lol gehad samen.
Mulisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Dat zijn PwC, KPMG, E&Y en ????
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenIk kende iemand die de test 2x mocht doen (ze zei dat ze hem de eerste keer niet goed had gemaakt vanwege een vitaminedeficiëntie) en toen ze eenmaal aan het werk was had ze amper iets te doen omdat de plaats waar ze gedetacheerd was van alles niet op orde had waardoor zij niet kon werken. Die verveelde zich dus rot! Heel veel blah blah en het werk stelde niet zoveel voor (aldus haar).
We gaan het wellicht meemakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik bij PwC begon was dat hele drama van die assessments er nog nietOf ik begon gewoon in een te lage schaal
Maar ik ben het met Dude eens. Al die testen
En wat zegt het nou over jou?
En daarnaast: vanuit je studie-oogpunt snap ik dat je bij de Big Four wilt werken, maar geloof me als ik zeg dat het lang niet meer zo leuk is als vroegerIk heb bij PwC echt leuke opdrachten gedaan, maar toen kwam dat verplichte scheiden van advies en audit met alle regeltjes en zo. En de crisis. Alles staat onder druk. Met name de tarieven.
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Aha.quote:
Nee, Wim Kan.quote:
Toilette en Douchequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Ik hoop het serieus voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etc.
[..]
We gaan het wellicht meemaken
Ik twijfelde nog welke categorie ik zou kiezen.quote:
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het maar gedaan, incluus een Pietverdriet TT
[CUL SC] Waar de ballen wel brood hebben en zuur maar niet komt
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?
De expertsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-brand-moerdijk.html
Het eerste gezeik begint alweer hoorAl die zogenaamde experts komen hun mening verkondigen voor er uberhaupt een officieel onderzoek is geweest
Zo werkt het dus ook met afvallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Budget vaststellen, spaarrekening openen, 1x storten en iedere maand een vaste overschrijving en klaar ben je
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen makenquote:
Maar.... maar....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen maken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen maken
Basis is er alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Basis is er al
Mijn open source afvalplan.
Het Pietverdriet afvalplan, deel 3
Dan ook niet zeuren over buikjes, 't is het een of het ander hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Ik ga gewoon gezond eten en nonsens laten staan en als ik persé wel nonsens wil eten, da eet ik het wel. Ha.
Dat is ook mijn plan. Met sporten erbij hoop ik dan toch af te vallen. Maar, ik heb nu al 3 dagen die lekkere koekjes in m'n hoofd die ik zag liggen in de super...Toch moet ik ze maar laten liggen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Ik ga gewoon gezond eten en nonsens laten staan en als ik persé wel nonsens wil eten, da eet ik het wel. Ha.
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Precies wat het Hackers Diet icm CUL SC zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplan
Gewoon goed en gezond eten, minder snoepen en snacken en wat meer bewegen.
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Precies wat het Hackers Diet icm CUL SC zegtEn ik heb er al 20 kg mee afgehaald
Dat doe ik ook, maar kijk nu wel een tijdje naar hoeveel ik eigenlijk binnenkrijg. Want ik merk dus dat ik snel te weinig ga eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplan
Gewoon goed en gezond eten, minder snoepen en snacken en wat meer bewegen.
P telt z'n calorieën, dus die *kan* niet te weinig eten en als hij dat al een dagje doet dan ziet hij dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!
SLANK en Dieetclub zijn voor mij een no-goquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!
Zijn ze daar eindelijk na ervaring wijs geworden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me mensen herinneren met 1 schaaltje magere yoghurt als ontbijt, 1 crackertje met tomaat als lunch en dan als avondeten een salade met een mini kipfilet en vooral geen koolhydraten.
^^ dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar kijk nu wel een tijdje naar hoeveel ik eigenlijk binnenkrijg. Want ik merk dus dat ik snel te weinig ga eten.
die zitten tegenwoordig in de dieetclub. Hoe kun je jezelf kapot maken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze daar eindelijk na ervaring wijs geworden?
Ik kan me mensen herinneren met 1 schaaltje magere yoghurt als ontbijt, 1 crackertje met tomaat als lunch en dan als avondeten een salade met een mini kipfilet en vooral geen koolhydraten.
Dat is niet gezond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
die zitten tegenwoordig in de dieetclub. Hoe kun je jezelf kapot maken..
Nee hoor, de meeste mensen in slank gaan gezond met hun eten om...
Misschien wat voor mijn moeder danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komen
En dat sowieso. Maar het gaat vaak niet om gezondheid hč, het gaat om dat ideaalbeeld en die mooie strakke spijkerbroek. Of bikini.quote:
Sommige mensen interpreteren dat wel als 'gezond'. Daarom kan het geen kwaad dat beter kwantitatief te onderbouwen.quote:
Dat vind ik niet erg. Ik heb zelf ook absoluut geen ongezond overgewicht, maar er mag wel 5-8 kilo vanaf. Gewoon, om wat van dat buikje en die bovenbenen kwijt te zijn, en wat strakker in het vel te zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat sowieso. Maar het gaat vaak niet om gezondheid hč, het gaat om dat ideaalbeeld en die mooie strakke spijkerbroek. Of bikini.
Jouw buikjefoto op Facebook was lieevvvvvvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Ik heb zelf ook absoluut geen ongezond overgewicht, maar er mag wel 5-8 kilo vanaf. Gewoon, om wat van dat buikje en die bovenbenen kwijt te zijn, en wat strakker in het vel te zitten.
welk buikjefoto?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw buikjefoto op Facebook was lieevvvvvv
Jaaa!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef LieLie het volgende:
Het verbaast me wel dat ik nu dus bijna moeite moet doen om genoeg te etenDus wel goed om dat eens in de gaten te krijgen en een soort standaard aan te leren.
Da's idd wel waar. Ik kan best twee familiezakken chips naar binnen werken, maar 10 watermeloenen gaat wat moeilijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa!Als je gezond eet is het bijna onmogelijk om veel te veel kcal binnen te krijgen
oh die ja. Daar heb ik mezelf heel snel vanaf getagged. bah.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene waar je bij je stand op een congres ofzo staat
klopt, ik moet ook moeite doen om genoeg te eten. als je veel groenten enzo eet eet je wel veel maar t tikt niet aan op de kcal teller, of je moet er een roomsaus over doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa!Als je gezond eet is het bijna onmogelijk om veel te veel kcal binnen te krijgen
Het wordt nog wat als ik op gewicht wil blijven, dan moet ik meer gaan etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met die bril erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh die ja. Daar heb ik mezelf heel snel vanaf getagged. bah.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gewoon etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan. Met sporten erbij hoop ik dan toch af te vallen. Maar, ik heb nu al 3 dagen die lekkere koekjes in m'n hoofd die ik zag liggen in de super...Toch moet ik ze maar laten liggen...
Och, tweederde is er nog steeds afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komen
Oi, dat zijn echt vervelende dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef DarkElf het volgende:
heb trouwens vannacht verkeerd op mijn schouder gelegen ofzo, heb toch een zere plek bovenop mijn schouder! en hij kraakt erg als ik hem naar achter of voor beweeg
Weg-gepilatesedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn spierpijn van fitness is verdwenen door pilates!
lekker is dat he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn spierpijn van fitness is verdwenen door pilates!
linkje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene waar je bij je stand op een congres ofzo staat
Voer eens een week alles in in de eetmeter, want als je aan het crashen bent dan val je absoluut af, alleen komt alles later dubbel zo hard terug en dat zou jammer zijn. Daarbij ben ik geen fan van koolhydraatarme diëten, maar goed, als dat echt bij iemand past en het werkt is dat natuurlijk prima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ontbijt is hetzelfde + een klein sneetje brood met alleen boter
lunch is een vol bord gemengde salade met herrie en kipfilet
en savonds niet veel koolhydraten, vlees/vis en groente![]()
Ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wonderlijk ook, want tijdens pilates deed het echt wel pijn
ken ik niet dus ik geloof je maar gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat ruik ik lekker vandaag
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat ruik ik lekker vandaag
Op zich ben ik het fundamenteel eens met je, maar ik ben zelf wel fan van koolhydraten iets verminderen, omdat ik van vet en eiwitten langer een verzadigd gevoel krijg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voer eens een week alles in in de eetmeter, want als je aan het crashen bent dan val je absoluut af, alleen komt alles later dubbel zo hard terug en dat zou jammer zijn. Daarbij ben ik geen fan van koolhydraatarme diëten, maar goed, als dat echt bij iemand past en het werkt is dat natuurlijk prima.
Afvallen is niets meer of minder dan minder kcal innemen. Maar als je dan koolhydraatarm brood eet waar meer kcal in zitten dan in normaal brood dan ben je mijns inziens niet goed snik
Laat je Steer toch wat opsturen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....
En nu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat je Steer toch wat opsturen.
Als goedmakertje voor het link plaatsen
Nou, met 6 volkorenboterhammen overdag kan ik geen bah meer zeggen en heb pas weer trek zo tegen de volgende maaltijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich ben ik het fundamenteel eens met je, maar ik ben zelf wel fan van koolhydraten iets verminderen, omdat ik van vet en eiwitten langer een verzadigd gevoel krijg.
Maar uiteraard voor je energiehuishouding: het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid energie die je binnenkrijgt, en als iemand het met veel koolhydraten het goed kan doen moet 'ie vooral zo door blijven gaan.![]()
hey, ik ben serieus. Ik baal van die foto. Oncharmant, stom en dom. Geen linkjes verspreiden, aub.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uit
Valt wel mee toch? 450 kcal zijn dat ongeveer denk ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, met 6 volkorenboterhammen overdag kan ik geen bah meer zeggen en heb pas weer trek zo tegen de volgende maaltijd
Ik had dit veel eerder moeten doen, maar dacht steeds: oeh, 6 boterhammen....veel kcal, eng!!
geen vriendjes met trutje op facebookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, ik ben serieus. Ik baal van die foto. Oncharmant, stom en dom. Geen linkjes verspreiden, aub.
Eigen schuld, dikke buikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen vriendjes met trutje op facebook
Hij was toch psychipsychomanagerhuisarts?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hoi dietersweer terug en gegeten. Tis nog niet de laatste keer, moet nog 5x bij psycho en onbekend aantal keer naar psychi. Wat fijn dat ik t nu gewoon zeg ipv dokter
Je merkt idd wel dat als je het patroon, wat je dan ook eet tijdens afvallen, veranderd dat je dan weer gewichtsverschil merktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Voer eens een week alles in in de eetmeter, want als je aan het crashen bent dan val je absoluut af, alleen komt alles later dubbel zo hard terug en dat zou jammer zijn. Daarbij ben ik geen fan van koolhydraatarme diëten, maar goed, als dat echt bij iemand past en het werkt is dat natuurlijk prima.
Afvallen is niets meer of minder dan minder kcal innemen. Maar als je dan koolhydraatarm brood eet waar meer kcal in zitten dan in normaal brood dan ben je mijns inziens niet goed snik
heb je de mighty eagle al aangeschaft? ik probeer hem nog te negerenquote:
als je ene hele tijd netjes eet en dan eens flink uit de band springt doet dat ook vaak je stofwisseling goed en daalt het weer een beetje, je gewicht. Grappig vind ik dat altijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je merkt idd wel dat als je het patroon, wat je dan ook eet tijdens afvallen, veranderd dat je dan weer gewichtsverschil merkt
Ik had m'n iPhone geupdate en toen crashte hij en toen moest ik alles opnieuw installeren en nu moet ik opnieuw beginnen bij de normale Angry Birdsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb je de mighty eagle al aangeschaft? ik probeer hem nog te negeren
owhquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had m'n iPhone geupdate en toen crashte hij en toen moest ik alles opnieuw installeren en nu moet ik opnieuw beginnen bij de normale Angry Birds
Je hebt angry birds ook voor Android. Daar is het zelfs gratis..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat het maar goed is dat ik geen iPhone heb
ech niequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was toch psychipsychomanagerhuisarts?
Je mag het gewoon zeggen hoor, we hadden het toch allang door
lekker duidelijke postquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef LieLie het volgende:
Jeeezus, als ik zo'n oma had liep ik weg
Oh en die andere knakker is dan Psychipsychozorgmanager dan toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ech niehuisarts = huisarts
Uhuquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Je merkt idd wel dat als je het patroon, wat je dan ook eet tijdens afvallen, veranderd dat je dan weer gewichtsverschil merkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is dat je nootjes uit een katapult schiet op varkens maar dan zonder de nootjes en met boze vogeltjesquote:
psychi is ook directeur en chirurg. Hij is werkgever van psychoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en die andere knakker is dan Psychipsychozorgmanager dan toch?
[..]
Uhu
En zogenaamd Lielietjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef LieLie het volgende:
Ik had al gepost dat ik een volle bus zit met irritante kinderen en een nog vervelendere oma
Hoe zag zijn sociaal leven er uit tijdens zijn studies?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
psychi is ook directeur en chirurg. Hij is werkgever van psycho
Okee, dus je hebt: huisarts, psycho en de psychidirecteururg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
psychi is ook directeur en chirurg. Hij is werkgever van psycho
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Friendship request naar DH gestuurd
Wat een leuke naam heeft je vriendin
Mensen lettertesten laten afnemen terwijl hij opdracht gaf om ze open te snijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zag zijn sociaal leven er uit tijdens zijn studies?
Angry Birdsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Je hebt angry birds ook voor Android. Daar is het zelfs gratis..
Je hebt het gelukkig niet voor mijn 25 euro media markt nokia...Dat scheelt!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]Desondanks wordt het gebruik van een dietiste hard uitgelachen in SLANK en bij de Dieetclub want die houden vast aan de richtlijnen van het voedingsscentrumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hallo, een diëtiste heeft 4 jaar lang op HBO niveau over voeding gestudeerd, een basisarts heeft 2 uur college over voeding gehad en een internist heeft zich er iets (!) meer in verdiept, maar zeker geen 4 jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
Desondanks wordt het gebruik van een dietiste hard uitgelachen in SLANK en bij de Dieetclub want die houden vast aan de richtlijnen van het voedingsscentrum
Dat vond ik ook ja, maar toen ik bij de Dieetclub een keer aangaf wat de dietiste opgaf als hetgeen ik zou moeten eten, werd ik uitgelachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hallo, een diëtiste heeft 4 jaar lang op HBO niveau over voeding gestudeerd, een basisarts heeft 2 uur college over voeding gehad en een internist heeft zich er iets (!) meer in verdiept, maar zeker geen 4 jaar
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hallo, een diëtiste heeft 4 jaar lang op HBO niveau over voeding gestudeerd, een basisarts heeft 2 uur college over voeding gehad en een internist heeft zich er iets (!) meer in verdiept, maar zeker geen 4 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rorschach test met het bloed van opengereten lichamenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen lettertesten laten afnemen terwijl hij opdracht gaf om ze open te snijden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rorschach testen met het bloed van opengereten lichamen.
slank en dieetclub zitten echt kilometers verschil tussen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vond ik ook ja, maar toen ik bij de Dieetclub een keer aangaf wat de dietiste opgaf als hetgeen ik zou moeten eten, werd ik uitgelachenkan ook zijn dat ik het me verkeerd herinner, maar dietistes weten het allemaal niet hoor volgens slank en dieetclub
Dat was het algemene gevoel zeg maar
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef Den_Haag het volgende:
Dat klopt, maar ik heb er meer vertrouwen in dan in artsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
en toen wou ik nog meer typen, maar ik was vergeten wat, want ik zit te genieten van een heerlijke Ribollita oid soep..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
slank en dieetclub zitten echt kilometers verschil tussen.
Die eerste groep zie ik als vrouwen die graag mooi willen zijn en die tweede groep heeft psychologische issues met eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat ik er van gezien heb hoeft van mij niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die eerste groep zie ik als vrouwen die graag mooi willen zijn en die tweede groep heeft psychologische issues met eten.
Zo, lekker kort door de bocht
De enige mensen die de wijsheid in pacht hebben zijn de afvallers zelf toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
Dat vond ik ook ja, maar toen ik bij de Dieetclub een keer aangaf wat de dietiste opgaf als hetgeen ik zou moeten eten, werd ik uitgelachenkan ook zijn dat ik het me verkeerd herinner, maar dietistes weten het allemaal niet hoor volgens slank en dieetclub
Dat was het algemene gevoel zeg maar
![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toen wou ik nog meer typen, maar ik was vergeten wat, want ik zit te genieten van een heerlijke Ribollita oid soep..
Nee hoor. Steer is onze afvalgodquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De enige mensen die de wijsheid in pacht hebben zijn de afvallers zelf toch?
Kort door de bocht is vaak wel zo handigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die eerste groep zie ik als vrouwen die graag mooi willen zijn en die tweede groep heeft psychologische issues met eten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die groep heeft het al helemaal vaak misquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:54 schreef Bluezz het volgende:
De enige mensen die de wijsheid in pacht hebben zijn de afvallers zelf toch?
geen idee maar hij is in ieder geval tegen mij heel relaxt en gaat graag reizen. Hij is vaak op vakantie of voor zn werk naar 'meetings' (laatste keer in San Fransisco).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe zag zijn sociaal leven er uit tijdens zijn studies?
ik vind alle mensen die lekker blijven eten en koken en niet zo bezig zijn met lijstjes en tabelletjes afvalgodenquote:
Ik weet niet in welke categorie die valt op Fokquote:
Mij dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind alle mensen die lekker blijven eten en koken en niet zo bezig zijn met lijstjes en tabelletjes afvalgoden
Coldfeet is mijn afvalgodinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:58 schreef DarkElf het volgende:
ik vind alle mensen die lekker blijven eten en koken en niet zo bezig zijn met lijstjes en tabelletjes afvalgoden
helemaal goed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, dus je hebt: huisarts, psycho en de psychidirecteururg.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat laatste was een grapje, hence the
Niet zo heel gekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zag het, ben benieuwd. heb dat nooit gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lekker hard en meeblerrenHeerlijk bij klotehumeuren
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
mooi toch als dat voor jou zo werkt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:06 schreef Duderella het volgende:
Ik val niet af als ik "lekker" blijf eten. Ja drie ons per maand. Nou doei! Daar heb ik allemaal geen geduld voor. Als ik een nieuwe keuken wil, spaar ik ook niet één euro per maand, omdat ik wel lekker veel kleren wil blijven kopen!
Ik kan met voldoende sporten, eten als een os én op gewicht blijven. Mooi. Dat ga ik dus weer doen zodra ik op het gewenste gewicht zit. Tot die tijd nu eenmaal wat offers brengen en afvallen op een behoorlijk tempo.
wat een onzin, imho dan he?quote:Ik heb echt geen zin in jaren bezig zijn met dat zogenaamde 'lekkere eten', terwijl dat gewoon een ander woord is voor minder vreten maar er almaar uitermate vrolijk over doen.
Even kort deur den bocht hč?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mooi toch als dat voor jou zo werkt?
[..]
wat een onzin, imho dan he?![]()
quote:
echt waar?quote:
ook niet voor iedereenquote:
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt waar?dat vind ik nou niets voor jou.
Je bent altijd zo genuanceerd en nadenkend!
Dit gewoon eten is voor mij absoluut niet gewoon andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:15 schreef Duderella het volgende:
Ja, inderdaad.
Dit is een nuance op de teneur dat je het maar niet over 'diëten' en 'lijnen' mag hebben, terwijl zo ongeveer iedereen dat hier doet. Nee we 'eten' allemaal 'gewoon lekker'. En 'verantwoord'. En al die dommerds maar lijnen! Kijk ons eens even lekker gewoon gebleven - in die trant.
Ik krijg er jeuk van als dingen niet transparant zijn.
Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef DarkElf het volgende:
Voor mij is het psychologisch verschil. lijnen klinkt naar en krijg ik een weerzin van. Verantwoord eten is een keuze die je maakt voor je levenswijze en niet voor even en is voor mij iets wat makkelijker klinkt en is![]()
Foei! Nou ben je gelijk weer een kilo aangekomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Zo en nou heb ik een chocolaatje gegeten
Ligt er aan hoe zwaar dat chocolaatje isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
Foei! Nou ben je gelijk weer een kilo aangekomen.
lekker groot stuk witte chocoladequote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe zwaar dat chocolaatje is
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:06 schreef Duderella het volgende:
Ik val niet af als ik "lekker" blijf eten. Ja drie ons per maand. Nou doei! Daar heb ik allemaal geen geduld voor. Als ik een nieuwe keuken wil, spaar ik ook niet één euro per maand, omdat ik wel lekker veel kleren wil blijven kopen!
Ik kan met voldoende sporten, eten als een os én op gewicht blijven. Mooi. Dat ga ik dus weer doen zodra ik op het gewenste gewicht zit. Tot die tijd nu eenmaal wat offers brengen en afvallen op een behoorlijk tempo.
Ik heb echt geen zin in jaren bezig zijn met dat zogenaamde 'lekkere eten', terwijl dat gewoon een ander woord is voor minder vreten maar er almaar uitermate vrolijk over doen.
soms vind ik je best onduidelijk in je mening en lijk je een beetje meewindenwaaierigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Tjak eraf, en bijhouden die hap. Klaar.
Iedereen die vet afvalt eet minder energie dan hij/zij verbrandt. KLAAR.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms vind ik je best onduidelijk in je mening en lijk je een beetje meewindenwaaierig
maar dat zal aan mij liggen
ah goed plan laat ik mijn grote kastanjechampignonnen zo ook eens klaarmaken. Dan hoeven ze idd alleen nog de oven in vanavondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
Voorbereiding voor de gevulde portobello's zijn gedaan. Straks alleen nog maar even de oven in mikken.
mmm receptje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
Voorbereiding voor de gevulde portobello's zijn gedaan. Straks alleen nog maar even de oven in mikken.
Vochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
advies: ga dansen. Per optreden gegarandeerd een kilo af, incl midnightsnack
http://www.smulweb.nl/108(...)hampignons-met-pestoquote:
Dansen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
advies: ga dansen. Per optreden gegarandeerd een kilo af, incl midnightsnack
Portobello met blauwschimmel, grillen, en dan bij een bloederige steak...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/108(...)hampignons-met-pesto
I.p.v. champignons heb ik dus portobello's gebruikt.
Ik mag met mijn lactose-intolerantie geen blauwschimmelkaas. Gelukkig maar, want ik vind dat ook niet lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Portobello met blauwschimmel, grillen, en dan bij een bloederige steak...
*gromtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Portobello met blauwschimmel, grillen, en dan bij een bloederige steak...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een boek! En hij zit redelijk goed.
Maar ik blijf boeken kopen stom vinden..
nou echt niet alleen dat. Je beweegt alles continuquote:
mm lekker! *opslaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/108(...)hampignons-met-pesto
I.p.v. champignons heb ik dus portobello's gebruikt.
Lieve schat, als je 1 kilo aan vet wil verbranden en verder niks doet aan je glycogeen of glucose voorraad (doet je lichaam sowieso wel), dan moet je zo'n 15 uur, non-stop achter elkaar dansen, zonder te eten, en alleen uit je vetreserves tappen wat fysiologisch onmogelijk is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou echt niet alleen dat. Je beweegt alles continu
Dat is ook geen gezicht . Dat gewiebel met alles.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
nou echt niet alleen dat. Je beweegt alles continu
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef DarkElf het volgende:
soms vind ik je best onduidelijk in je mening en lijk je een beetje meewindenwaaierig
maar dat zal aan mij liggen
En hoeveel vuilniszakken zijn er weg?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef DarkElf het volgende:
zo ik heb de koelkast eens opgeruimd, soms is dat echt nodig
nou eigenlijk valt het enorm mee. stonden wat oude potten met halve vulling, de vulling is weg maar de potten was ik af zodat ik in de zomer eindelijk eens genoeg heb voor als ik jam maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hoeveel vuilniszakken zijn er weg?
Ik moet binnenkort de vriezer ontdooien of zoHij zit vol met ijs heb ik het idee
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou eigenlijk valt het enorm mee. stonden wat oude potten met halve vulling, de vulling is weg maar de potten was ik af zodat ik in de zomer eindelijk eens genoeg heb voor als ik jam maak
tis echt lekker om zoals de laatste weken midden in de winter een pot zelfgemaakte jam open te makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker. Zelfgemaakte jam
Kon mijn oud-tante ook goed
En zelfgemaakte bessensap
![]()
Hoeveel kilo aardbeien verwerk je dan en hoeveel potten maak je daarvan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis echt lekker om zoals de laatste weken midden in de winter een pot zelfgemaakte jam open te makenheb nu aardbeien/gember , errug lekker
niet zoveelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel kilo aardbeien verwerk je dan en hoeveel potten maak je daarvan?
Ik wil ook een Makropas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
En daarna de Makro bezoekenDie hebben nogal wat spul in de aanbieding
smakelijk, wij vonden hem erg lekker! Hier staat vanavond kaasfondue op het menu...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef AnneX het volgende:
Ben nog aan het bijscrollen.
Wél even aan Jager laten weten dat de Ribollita op het vuur staat!
Heb ik ooit eens eerder gemaakt en toen heette die Servische Bonensoep !
Verstandigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Sarabi het volgende:
Hmm gaat over afvallen, toch maar niet teruglezen
Niet alleen broeken kopen is stomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:20 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een broek! En hij zit redelijk goed.
Maar ik blijf broeken kopen stom vinden..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verstandig
* Stereotomy veegt zweetpareltjes van voorhoofd af
Omdat ik daar zweetklieren heb zittenquote:
Klinkt logischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik daar zweetklieren heb zitten
Ga je naar je vriendje toe dit weekend? Was het trouwens nog gelukt met z'n baan? Wanneer gaan jullie nou samenwonen?![]()
Vind je het fijn om de macht te hebben als hij in de bijrijderstoel zit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Ja, ik ga dit weekend weer bij schoonouders zitten maar gelukkig zondagavond alweer naar zijn kamer in Leiden omdat hij maandagochtend heel vroeg rijexamen heeft
Dinsdag heeft ie contractbespreking dus dan weten we meer, maar klinkt al goed toch?
Samenwonen zo snel mogelijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef TAV74 het volgende:
OhHet is gelukt, Son komt thuis en Sam heeft echt helemaal zelf beide sloffen van boven gehaald
![]()
(normaal gaat het nog wel eens fout en komt hij met sokken beneden)
Sam de butlerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef TAV74 het volgende:
OhHet is gelukt, Son komt thuis en Sam heeft echt helemaal zelf beide sloffen van boven gehaald
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het fijn om de macht te hebben als hij in de bijrijderstoel zit?
Kan hij ook eens BOB zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Zo had ik het nog nooit bekeken
Maar na 3 jaar chauffeur spelen zal ik blij zijn als ie zijn rijbewijs heeft
Sowieso ook behoorlijk belangrijk voor zijn baan straks
quote:
Zoooo liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Ik heb 7 Armeense kinderen in de klas die kerst waren vieren vandaag en gister en 3 zieken (althans: 1 heeft woensdag bij gym haar pink gebrokenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef DarkElf het volgende:
waarom waren er zoveel niet dat sun? en wat lief van sam
Neem een goeie koeltas mee en ik kan je de 22e loslaten daar?quote:
Oh eh.. morgen gourmetten met de beursorganisatie met aansluitend een vergadering daar over en verder wil ik morgen ochtend 10km wandelen op de Holterberg.quote:
quote:
Gewoon iets meer water gebruiken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een blik Karvan Cevitam gekochtEens kijken of dat bevalt ipv Spa Appel
Ik zie wel dat het meer kcals per glas is
3-4x zoveel
cristal clear cranberryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een blik Karvan Cevitam gekochtEens kijken of dat bevalt ipv Spa Appel
Ik zie wel dat het meer kcals per glas is
3-4x zoveel
Kan je geen 2e kaart aanvragen op mijn naam?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
Neem een goeie koeltas mee en ik kan je de 22e loslaten daar?
Mwoah, zo slecht was het hier niet hoor.. beetje miezerig maar ik ben niet van suiker gemaakt hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed Sun! Als het tenminste niet zo'n slecht weer gaat worden als vandaag
quote:
En een derde op mijn naamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je geen 2e kaart aanvragen op mijn naam?
Ow okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mwoah, zo slecht was het hier niet hoor.. beetje miezerig maar ik ben niet van suiker gemaakt heEn ik heb een nieuwe jas
![]()
Die staat al op naam van mijn moederquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je geen 2e kaart aanvragen op mijn naam?
Zeurpiet, denk eens in kansen in plaats van in belemmeringenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die staat al op naam van mijn moederEn jouw naam lijkt echt niet op die van mijn ma
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Die staat al op naam van mijn moederEn jouw naam lijkt echt niet op die van mijn ma
Ja. Maar daar zitten waarschijnlijk zoetstoffen in? En ik wil die een beetje beperken. Daarnaast is dit ook goedkoper uiteindelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
cristal clear cranberry![]()
niet veel te zoet, wel lekker
![]()
en zit echt niets in
dat er uberhaupt smaak aan zit is wonderbaarlijk
Je bedoelt nu de kans dat we golfer in een rokje met een pruik op en een BH met nepvulling op de Makro zien inlopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeurpiet, denk eens in kansen in plaats van in belemmeringen
Wat zullen je huisgenoten je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ik kan niet meer gitaarspelen sinds ik m'n vingertop eraf heb gehakt![]()
Vast wel! Want die heb ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zullen je huisgenoten je dankbaar zijn
Moet wel lekker blijven hequote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1587427/6/50#90983699]vrijda
Gewoon iets meer water gebruiken?
Jupquote:
We komen in de buurtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt nu de kans dat we golfer in een rokje met een pruik op en een BH met nepvulling op de Makro zien inlopen![]()
Ah joh..nu kun je koken wat je wilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jup![]()
Al zou het af en toe ook wel fijn zijn.
Geen zin om te kokenquote:
Da's irritant ja. Niet kunnen koken met die vinger.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen zin om te kokenAlweer niet
Gaat ook zo lastig
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je bedoelt nu de kans dat we golfer in een rokje met een pruik op en een BH met nepvulling op de Makro zien inlopen![]()
Gelukkig hoef ik volgende week heel de week niet te koken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's irritant ja. Niet kunnen koken met die vinger.
Bofkontquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik volgende week heel de week niet te koken.
Ik drink het nooit dus weet niet tot hoever het lekker blijftquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je aan m'n avatar likken.
Ik ben ook neit van plan om hele kannen per dag te drinken hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik drink het nooit dus weet niet tot hoever het lekker blijft
Kcal uit drinken moet ik echt zoveel mogelijk vermijden want ik drink heel veel
Reservelijstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Stipjes heeft afgebeld![]()
Maar wel nieuwe afspraak aangeboden voor over 2 weekjes om te eten, lief.
Hm, twijfel. Reservelijst aanspreken dan maar? Of vroeg naar Maastricht terug?
Vroeg terug gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
omdat je zo klein bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik na 19:00 reis kan ik een Railrunnerkaartje van 2.50 EUR kopen.
http://www.random.org/coins/?num=1&cur=20-novelty.decision-makerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
MIsschien moet je toch eens aan een tienertoer denken als je vaker op en neer moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik na 19:00 reis kan ik een Railrunnerkaartje van 2.50 EUR kopen.
Aziatendiscriminatiekortingquote:
Dat vonden wij ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie zijn zo leuk
http://www.ns.nl/cs/Satel(...)nten?p=1160724828566
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |