quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja wel, ik ga anderhalve week of zo.
En wellicht wordt het één draak, aangezien één van de moeders (die enigszins labiel is) nu 'eist' dat we alleen haar kind terugvragen omdat het andere kind grof in de mond zou zijn. Ja daahaag. Dat kind ging daar juist hartstikke goed in, in drie weken al. Niet schelden als je boos bent, maar iets gewoon vragen aan een vriendinnetje etc. Die dondersteen laat ik niet vallen zeg.
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ik heb te lang in de no nonsense journalistiek gewerkt denk ik. Hoe durven ze je een beoordeling te geven op basis van tests. Ik snap dat jij in jouw sector wel mee mķet doen aan die dingen, maar ik zou er gewoon voor omscholen, echt waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.
Bij EY kwam ik uit op een 5 op een schaal van 9. Die berekening is ook nog eens vaag, gebaseerd op een normale verdeling met de factoren bla bla bla. Je moest minimaal een 5 halen om door te mogen en dan mag je op gesprek. Het zal wel ik maak ze en dan zien we wel weer verder.
Ja. Nou ja, het verbaast ons niet helemaal. Die moeder wlde ook liefst elke dag contact en had haar broertje met vage redenen bij een ander gezin weggesleept. Het leek erop dat die moeder niet echt zonder haar kinderen kon.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ja
[..]Dat zou echt wel jammer zijn voor die meid
Voor beiden trouwens
Volgens mij hebben ze best lol gehad samen.
Mulisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Dat zijn PwC, KPMG, E&Y en ????
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etcquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk niet eens willen werkenIk kende iemand die de test 2x mocht doen (ze zei dat ze hem de eerste keer niet goed had gemaakt vanwege een vitaminedeficiëntie) en toen ze eenmaal aan het werk was had ze amper iets te doen omdat de plaats waar ze gedetacheerd was van alles niet op orde had waardoor zij niet kon werken. Die verveelde zich dus rot! Heel veel blah blah en het werk stelde niet zoveel voor (aldus haar).
We gaan het wellicht meemakenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef PdeHoog het volgende:
Toen ik bij PwC begon was dat hele drama van die assessments er nog nietOf ik begon gewoon in een te lage schaal
Maar ik ben het met Dude eens. Al die testen
En wat zegt het nou over jou?
En daarnaast: vanuit je studie-oogpunt snap ik dat je bij de Big Four wilt werken, maar geloof me als ik zeg dat het lang niet meer zo leuk is als vroegerIk heb bij PwC echt leuke opdrachten gedaan, maar toen kwam dat verplichte scheiden van advies en audit met alle regeltjes en zo. En de crisis. Alles staat onder druk. Met name de tarieven.
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Deloittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Aha.quote:
Nee, Wim Kan.quote:
Toilette en Douchequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:24 schreef golfer het volgende:
De grote vier?
Ik hoop het serieus voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal er doorheen en als je aan de slag kan dan is het leuk en afwisselend werk. Bij veel verschillende bedrijven binnen kijken etc.
[..]
We gaan het wellicht meemaken
Ik twijfelde nog welke categorie ik zou kiezen.quote:
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb het maar gedaan, incluus een Pietverdriet TT
[CUL SC] Waar de ballen wel brood hebben en zuur maar niet komt
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe...je begreep niet dat dit gewoon al de SC was?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hee, ik ben blont, het blauwe ogen en ben het vrouwtje, wat denk je?
De expertsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-brand-moerdijk.html
Het eerste gezeik begint alweer hoorAl die zogenaamde experts komen hun mening verkondigen voor er uberhaupt een officieel onderzoek is geweest
Zo werkt het dus ook met afvallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Budget vaststellen, spaarrekening openen, 1x storten en iedere maand een vaste overschrijving en klaar ben je
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen makenquote:
Maar.... maar....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen maken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet je een no nonsens afvalboek voor mannen en niet-zweverige vrouwen maken
Basis is er alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Basis is er al
Mijn open source afvalplan.
Het Pietverdriet afvalplan, deel 3
Dan ook niet zeuren over buikjes, 't is het een of het ander hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Ik ga gewoon gezond eten en nonsens laten staan en als ik persé wel nonsens wil eten, da eet ik het wel. Ha.
Dat is ook mijn plan. Met sporten erbij hoop ik dan toch af te vallen. Maar, ik heb nu al 3 dagen die lekkere koekjes in m'n hoofd die ik zag liggen in de super...Toch moet ik ze maar laten liggen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Ik ga gewoon gezond eten en nonsens laten staan en als ik persé wel nonsens wil eten, da eet ik het wel. Ha.
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:03 schreef freecell het volgende:
Ik dieet niet meer.
Ben er zat van.
Precies wat het Hackers Diet icm CUL SC zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplan
Gewoon goed en gezond eten, minder snoepen en snacken en wat meer bewegen.
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Precies wat het Hackers Diet icm CUL SC zegtEn ik heb er al 20 kg mee afgehaald
Dat doe ik ook, maar kijk nu wel een tijdje naar hoeveel ik eigenlijk binnenkrijg. Want ik merk dus dat ik snel te weinig ga eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das precies wat ik bedoel met het afhaalvalplan
Gewoon goed en gezond eten, minder snoepen en snacken en wat meer bewegen.
P telt z'n calorieën, dus die *kan* niet te weinig eten en als hij dat al een dagje doet dan ziet hij dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!
SLANK en Dieetclub zijn voor mij een no-goquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, vergeet de slankies ook niet. Er zitten wat figuren tussen die veel te weinig eten, maar over het algemeen wordt daar precies hetzelfde gezegd!
Zijn ze daar eindelijk na ervaring wijs geworden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me mensen herinneren met 1 schaaltje magere yoghurt als ontbijt, 1 crackertje met tomaat als lunch en dan als avondeten een salade met een mini kipfilet en vooral geen koolhydraten.
^^ dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar kijk nu wel een tijdje naar hoeveel ik eigenlijk binnenkrijg. Want ik merk dus dat ik snel te weinig ga eten.
die zitten tegenwoordig in de dieetclub. Hoe kun je jezelf kapot maken..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn ze daar eindelijk na ervaring wijs geworden?
Ik kan me mensen herinneren met 1 schaaltje magere yoghurt als ontbijt, 1 crackertje met tomaat als lunch en dan als avondeten een salade met een mini kipfilet en vooral geen koolhydraten.
Dat is niet gezond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
die zitten tegenwoordig in de dieetclub. Hoe kun je jezelf kapot maken..
Nee hoor, de meeste mensen in slank gaan gezond met hun eten om...
Misschien wat voor mijn moeder danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komen
En dat sowieso. Maar het gaat vaak niet om gezondheid hč, het gaat om dat ideaalbeeld en die mooie strakke spijkerbroek. Of bikini.quote:
Sommige mensen interpreteren dat wel als 'gezond'. Daarom kan het geen kwaad dat beter kwantitatief te onderbouwen.quote:
Dat vind ik niet erg. Ik heb zelf ook absoluut geen ongezond overgewicht, maar er mag wel 5-8 kilo vanaf. Gewoon, om wat van dat buikje en die bovenbenen kwijt te zijn, en wat strakker in het vel te zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat sowieso. Maar het gaat vaak niet om gezondheid hč, het gaat om dat ideaalbeeld en die mooie strakke spijkerbroek. Of bikini.
Jouw buikjefoto op Facebook was lieevvvvvvquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat vind ik niet erg. Ik heb zelf ook absoluut geen ongezond overgewicht, maar er mag wel 5-8 kilo vanaf. Gewoon, om wat van dat buikje en die bovenbenen kwijt te zijn, en wat strakker in het vel te zitten.
welk buikjefoto?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw buikjefoto op Facebook was lieevvvvvv
Jaaa!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef LieLie het volgende:
Het verbaast me wel dat ik nu dus bijna moeite moet doen om genoeg te etenDus wel goed om dat eens in de gaten te krijgen en een soort standaard aan te leren.
Da's idd wel waar. Ik kan best twee familiezakken chips naar binnen werken, maar 10 watermeloenen gaat wat moeilijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa!Als je gezond eet is het bijna onmogelijk om veel te veel kcal binnen te krijgen
oh die ja. Daar heb ik mezelf heel snel vanaf getagged. bah.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene waar je bij je stand op een congres ofzo staat
klopt, ik moet ook moeite doen om genoeg te eten. als je veel groenten enzo eet eet je wel veel maar t tikt niet aan op de kcal teller, of je moet er een roomsaus over doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaa!Als je gezond eet is het bijna onmogelijk om veel te veel kcal binnen te krijgen
Het wordt nog wat als ik op gewicht wil blijven, dan moet ik meer gaan etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En met die bril erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh die ja. Daar heb ik mezelf heel snel vanaf getagged. bah.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gewoon etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat is ook mijn plan. Met sporten erbij hoop ik dan toch af te vallen. Maar, ik heb nu al 3 dagen die lekkere koekjes in m'n hoofd die ik zag liggen in de super...Toch moet ik ze maar laten liggen...
Och, tweederde is er nog steeds afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Crashdiëten zijn de beste methode om snel aan te komen
Oi, dat zijn echt vervelende dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef DarkElf het volgende:
heb trouwens vannacht verkeerd op mijn schouder gelegen ofzo, heb toch een zere plek bovenop mijn schouder! en hij kraakt erg als ik hem naar achter of voor beweeg
Weg-gepilatesedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn spierpijn van fitness is verdwenen door pilates!
lekker is dat he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn spierpijn van fitness is verdwenen door pilates!
linkje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die ene waar je bij je stand op een congres ofzo staat
Voer eens een week alles in in de eetmeter, want als je aan het crashen bent dan val je absoluut af, alleen komt alles later dubbel zo hard terug en dat zou jammer zijn. Daarbij ben ik geen fan van koolhydraatarme diëten, maar goed, als dat echt bij iemand past en het werkt is dat natuurlijk prima.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ontbijt is hetzelfde + een klein sneetje brood met alleen boter
lunch is een vol bord gemengde salade met herrie en kipfilet
en savonds niet veel koolhydraten, vlees/vis en groente![]()
Ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wonderlijk ook, want tijdens pilates deed het echt wel pijn
ken ik niet dus ik geloof je maar gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat ruik ik lekker vandaag
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Damn wat ruik ik lekker vandaag
Op zich ben ik het fundamenteel eens met je, maar ik ben zelf wel fan van koolhydraten iets verminderen, omdat ik van vet en eiwitten langer een verzadigd gevoel krijg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voer eens een week alles in in de eetmeter, want als je aan het crashen bent dan val je absoluut af, alleen komt alles later dubbel zo hard terug en dat zou jammer zijn. Daarbij ben ik geen fan van koolhydraatarme diëten, maar goed, als dat echt bij iemand past en het werkt is dat natuurlijk prima.
Afvallen is niets meer of minder dan minder kcal innemen. Maar als je dan koolhydraatarm brood eet waar meer kcal in zitten dan in normaal brood dan ben je mijns inziens niet goed snik
Laat je Steer toch wat opsturen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....
En nu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
speaking of which...ik heb beide flesjes parfum die ik veel draag bij m'n ouders laten staan....
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Laat je Steer toch wat opsturen.
Als goedmakertje voor het link plaatsen
Nou, met 6 volkorenboterhammen overdag kan ik geen bah meer zeggen en heb pas weer trek zo tegen de volgende maaltijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
Op zich ben ik het fundamenteel eens met je, maar ik ben zelf wel fan van koolhydraten iets verminderen, omdat ik van vet en eiwitten langer een verzadigd gevoel krijg.
Maar uiteraard voor je energiehuishouding: het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid energie die je binnenkrijgt, en als iemand het met veel koolhydraten het goed kan doen moet 'ie vooral zo door blijven gaan.![]()
hey, ik ben serieus. Ik baal van die foto. Oncharmant, stom en dom. Geen linkjes verspreiden, aub.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uit
Valt wel mee toch? 450 kcal zijn dat ongeveer denk ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, met 6 volkorenboterhammen overdag kan ik geen bah meer zeggen en heb pas weer trek zo tegen de volgende maaltijd
Ik had dit veel eerder moeten doen, maar dacht steeds: oeh, 6 boterhammen....veel kcal, eng!!
geen vriendjes met trutje op facebookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was al naar Facebook gegaan, trut ziet er echt lieeevvvv uit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hey, ik ben serieus. Ik baal van die foto. Oncharmant, stom en dom. Geen linkjes verspreiden, aub.
Eigen schuld, dikke buikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen vriendjes met trutje op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |