heb helemaal niet op zitten letten bij WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
WIDM op Ned1 was weer erg goed en nu dus naar De Wilde Keuken op Ned2.
Want zoals Pee al zei: er is nooit iets goeds op de Publieke omroep.
WIDM stond op maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
kijk jij morgen The Voice voor me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Was wel passend eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef MopperPee het volgende:
OhIk ben nog ingelogged als MopperPee
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Die haal je toch uit de slootquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
Maar t antwoord op de vraag 'wat doe je met je oude koeien' stond al in de aankondigingen die ik van de week las. bummer.
Via internet wordt het centraal afgedrukt en verstuurd naar je gewenste filiaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Duderella het volgende:
Sun, misschien verschilt het per filiaal?
Hier is het telkens weer een teleurstelling. Het is nooit zoals ik het door de lens of op scherm zie.![]()
Vroegauh ging alles gewoon naar de Hema. Nooit problemen mee.
Nou volgens mij wordt het wel ergens centraal afgedrukt (ik doe het dus niet ter plekke bij een zuil he.. )quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Duderella het volgende:
Sun, misschien verschilt het per filiaal?
Hier is het telkens weer een teleurstelling. Het is nooit zoals ik het door de lens of op scherm zie.![]()
Vroegauh ging alles gewoon naar de Hema. Nooit problemen mee.
We moeten een P-channel oprichtenquote:
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Duderella het volgende:
Pee en sun, waar laten jullie je foto's afdrukken? Ik vind de Hema niks meer. Kleuren komen altijd dof terug. Kan ik nog gewoon naar een fotowinkel tegenwoordig?
De albums zijn er in ieder geval geweldig kan ik beamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensDoe gewoon een testsetje afdrukken daar. JE krijgt ze thuisgestuurd met factuur. Ideaal. Ik laat alles daar afdrukken.
Ok, ga ik even proberen, dank je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensDoe gewoon een testsetje afdrukken daar. JE krijgt ze thuisgestuurd met factuur. Ideaal. Ik laat alles daar afdrukken.
Die is sowieso goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nu wel het slechte programma te kijken
Wel lullig dat ik er veel in herken
Oh, lief!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voicemail op de huistelefoon: ik had mijn portemonnee verloren in de sportschool!
Maar de mevrouw aan de telefoon woont ook hier in het dorp en komt hem wel even brengen![]()
![]()
![]()
Pfoe, schrok me rot, moet morgenvroeg weer naar Groningen met mijn OV.
Het is een SCquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
wtf doet dit in:culinesse à gogo
het is een slow chat en we houden allemaal van eten en kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het is een slow chat en we houden allemaal van eten en koken
quote:
3keer?quote:
Getuige de reacties op MSN moet ik mijn post wat duidelijker specificerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik zit jullie hier te stangen heIk heb zelf echt niks met de publieke zenders. Helemaal niks. De commerco's zijn tegenwoordig net zo erg. En ik kijk nu helemaal niks
![]()
behalve dan Kings Of Pastry via Uitzending Gemist![]()
Thanksquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, lullig! Maar nu ben je mooi!
Hoi!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
[..]
3keer?
Oke oke, chef kok in het huis!
Ja hoorquote:
Moeilijk ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Het is ook moeilijk omdat ik het dus wel de schuld vind van de ouders, dus ook van mijn ouders
Maar ze bedoelde het vast goed
Dat klopt! En als goeie moeder ga je zitten piekeren over andere dingen. Dat doen alle goeie moeders die ik ken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep...
Ik weet in ieder geval hoe het niet moetvoor als ik zelf kinderen krijg
Dat Amsterdamse abattoir. Zwaar werk hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
prachtige beelden net van een abattoir waar ze koeien aan het uitbenen zijnhet was bijna een soort dans
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Ik ben moe, mis de zon en ga slapen.
Toedeledokie!
Google eens op Temple Grandin. Of ging het daarover?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
prachtige beelden net van een abattoir waar ze koeien aan het uitbenen zijnhet was bijna een soort dans
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Toedeledokie!
Trusten DE!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef DarkElf het volgende:
trusten dudeslaap lekker.
ik ga zo ook eens lekker mijn watermandje inKopje thee, boekje, en daarna lekker slapen.
You lucky bastardquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Contract getekend!!! Oh wat ga ik de komende 5 maanden weer mooi wonenen hij laat twee gitaren achter
Zondag verhuizen.
Mazzelpik die ik ben
Gitaren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Contract getekend!!! Oh wat ga ik de komende 5 maanden weer mooi wonenen hij laat twee gitaren achter
Zondag verhuizen.
Mazzelpik die ik ben
Glibber je al van je stoel af, krak?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gitaren!
* krakkemieke voorziet salsa orgies
Trusteh, schone slaapster!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Toedeledokie!
Zie je dat meer niet onder haar stoel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glibber je al van je stoel af, krak?
En ze zijn verre van taai en magerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Amsterdamse abattoir. Zwaar werk hoor.
En onze ouwe melkkoeien gaan dus naar Spanje en wij importeren Ierse ossen.
De Bluezz-variant: eerst even kort blancheren, dan roerbakken in balsamico-azijn met basterdsuiker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
GolferWat was jouw geheime recept voor spruiten?
Kijk, dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
De Bluezz-variant: eerst even kort blancheren, dan roerbakken in balsamico-azijn met basterdsuiker.
Ha! Je vertrouwt me niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
GolferWat was jouw geheime recept voor spruiten?
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kom ik in de stemming met een foto van De Kont in De Broek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz! Wil je ook niet De Kont in de Broek zien?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
@ sun :
[ afbeelding ]
Dit is mijn Album
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Slapen, morgen de wekker al voor half zeven![]()
Ik duik er achteraan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
9 uur is een hele mooie tijd vind ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond dit kontje ook neit slecht
Ik blijf dan nog ff een kwartiertje liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
Even mijzelf verwend met een paar grote zoetwatergamba's op de grilpan.
Weet je al waar dat oorbloeden vandaan komt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nou had om 17.15u en om 22u weer 3 kwartier enorme steek in mn maag. en nu misselijk. oja, mn oor bloedde ook weer..
genoeg geklaagd want dit blijft toch zo. alleen niet ziek worden want heel vol weekend en morgenavond clipopname
dus we blijven springen
ga nou gewoon een keer naar je huisarts met deze steeds terugkerttende klachten en laat je onderzoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nou had om 17.15u en om 22u weer 3 kwartier enorme steek in mn maag. en nu misselijk. oja, mn oor bloedde ook weer..
genoeg geklaagd want dit blijft toch zo. alleen niet ziek worden want heel vol weekend en morgenavond clipopname
nee gisteren gebeurde het ineens toen ik een bloedneus kreeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet je al waar dat oorbloeden vandaan komt?
al 2x geweest en 4x gebeld. stress zegt ze. ik moet rustig aan doen, me niet druk maken en dan gaat het vanzelf weer over (haha)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
ga nou gewoon een keer naar je huisarts met deze steeds terugkerttende klachten en laat je onderzoeken.
Heb je gebeld over je bloedoor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee gisteren gebeurde het ineens toen ik een bloedneus kreeg.
[..]
al 2x geweest en 4x gebeld. stress zegt ze. ik moet rustig aan doen, me niet druk maken en dan gaat het vanzelf weer over (haha)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij ga je niet door stress uit je oor bloeden, maar ik ben geen arts.
ja wil ik wel, weet alleen niet zo goed hoequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Sarabi het volgende:
Vind het best eng klinken FFT
Maar stress klinkt wel geloofwaardig, kan je proberen rustiger aan te doen?
*hugs*
vanmiddag tijdens spreekuur. waarschijnlijk toevallig een ader gesprongen (en ook toevallig tegelijkertijd bij mn neus) . misschien is het wel dezelfde? geen idee maar dat het ergens tussen zit ofzo en er aan 2 kanten bloed uit komt. vandaag had ik alleen oor. of komt dit ook door stress?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je gebeld over je bloedoor?
Morgen doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je tegen je huisarts verteld dat er bloed uit je oor komt?
Minder werken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja wil ik wel, weet alleen niet zo goed hoe
ik werk 4 dagen op kantoor en (deze periode) gem. 1 avond/nacht ergens in NL. eigenlijk dus 5 dagen, net als ieder ander. op mijn leeftijd hoor ik dat wel vol te houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Minder werken?
Vaak ben je ook hele weekenden bezig
Ik weet ook niet, ik ben verder iets te goed in niets doen
net als hoe je neus bloedt? en tis niet heftig. meeste blijft in mn oor zitten en dan wordt het later hard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me gelul!
Hoe komt het dan dat het zo bloedt?
De Wilde Keuken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe was dat programma over vlees?
Met mijn moeder naar Zuid-Frankrijk, net als elk jaar!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
en Krak; ik heb gemist waar je naartoe op vakantie wil/gaat?
Je klaagt niet, ik vraag!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
maar ik zou niet klagen en we hebben het weer over mij en das ook niet leuk.
dus hoe gaat het met jullie?hoe was dat programma over vlees?
Cote d'Azur of de andere kant (bij Lyon)? en doen jullie dan iedere keer zelfde acco aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met mijn moeder naar Zuid-Frankrijk, net als elk jaar!
Nee daar ging het niet over. De vraag was wat er met het vlees van onze afgedankte melkkoeien gebeurde en welk vlees wij nu eigenlijk eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
interessant ook? eten we nu fout vlees?
In de buurt van Orange,elke keer hetzelfde primitieve appartement wat zo heerlijk rustig is......quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cote d'Azur of de andere kant (bij Lyon)? en doen jullie dan iedere keer zelfde acco aan?
leuk en gezellig Krak! ik ben weer aan het kijken naar Hurghada haha
Daar gaat mijn schoonfamilie heenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben weer aan het kijken naar Hurghada haha
Stomme communicatie......quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar gaat mijn schoonfamilie heendaar waar wij niet voor uitgenodigd waren
welk hotel? toch niet Aquamarine of Titanic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar gaat mijn schoonfamilie heendaar waar wij niet voor uitgenodigd waren
hahaah ik moet gelijk denken aan die "woooo we're going to ibiza" en "kom van dat dak af" wat hij vreselijk uit de maat 'zong'quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
Hilbrand Nawijn blijft een domme clown.
Ja, daar ken ik hem niet van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
hahaah ik moet gelijk denken aan die "woooo we're going to ibiza" en "kom van dat dak af" wat hij vreselijk uit de maat 'zong'
ik heb een keer met em opgetreden. dat vond ik wel leuk om een politicus te begeleidenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik hem niet van.
Ik ken hem uit de politiek en nu dus van dat programma op Ned1: 5 jaar later.
Wat wil je doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef rijsttafel het volgende:
Vraagje mensen en het gaat niet over koken
Heeft iemand van jullie weleens vrijwilligerswerk gedaan? Het is nogal een algemene term, dat weet ikmaar ik bedoel natuurlijk niet "vrijwillig" stofzuigen of de afwas doen voor je man/vrouw.
![]()
Ik wil wel iets gaan doen maar het internet is een beetje wazig op dit gebied. Ik weet ook niet of je nog speciale diploma's ofzo nodig hebt, weet ik veelMeehelpen in een ziekenhuis bijvoorbeeld, er zitten hier wel een aantal die daar vast meer over weten.
Daar heb je vaak geen diploma's voor nodig. Ik heb ooit koffie rondgebracht in een bejaardentehuis. En ik ga straks bij de Roparun staan. Kan allemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef rijsttafel het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens vrijwilligerswerk gedaan? Het is nogal een algemene term, dat weet ikmaar ik bedoel natuurlijk niet "vrijwillig" stofzuigen of de afwas doen voor je man/vrouw.
![]()
Ik wil wel iets gaan doen maar het internet is een beetje wazig op dit gebied. Ik weet ook niet of je nog speciale diploma's ofzo nodig hebt, weet ik veelMeehelpen in een ziekenhuis bijvoorbeeld, er zitten hier wel een aantal die daar vast meer over weten.
Jij stond op die scooter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaah ik moet gelijk denken aan die "woooo we're going to ibiza" en "kom van dat dak af" wat hij vreselijk uit de maat 'zong'
Er zijn hele leuke vrijwilligerstaken in ziekenhuizen en verpleeghuizen dat ik weetquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef rijsttafel het volgende:
Soms heb je een verklaring van goed gedrag nodig, hoe heet dat ook alweer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:32 schreef rijsttafel het volgende:
Vraagje mensen en het gaat niet over koken
![]()
Geen idee. Maar een beetje contact met mensen in plaats van met appels en rozen zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat wil je doen?
Fruit schillen en bloemen in het water zetten?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je vaak geen diploma's voor nodig. Ik heb ooit koffie rondgebracht in een bejaardentehuis. En ik ga straks bij de Roparun staan. Kan allemaal
Vrijwilligers werken in het ziekenhuis bij ons in het transport bijv.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef rijsttafel het volgende:
Tjsa, wat doen vrijwilligers? Ik heb er weinig ervaring mee. Ja, collectes lopen dat heb ik wel een aantal keer gedaan, maar dan vonden mensen je meestal maar vervelenddus dat was 'm niet.
Als je in een ziekenhuis voor bloemen zorgt en fruit schilt, dan heb je vooral contact met mensen. Vind je dat fijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een beetje contact met mensen in plaats van met appels en rozen zou wel fijn zijn.![]()
Tjsa, wat doen vrijwilligers? Ik heb er weinig ervaring mee. Ja, collectes lopen dat heb ik wel een aantal keer gedaan, maar dan vonden mensen je meestal maar vervelenddus dat was 'm niet.
Dus ik kan in principe gewoon naar een ziekenhuis/zorgcentrum toegaan en daar gewoon vragen of ze nog hulp nodig hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zijn hele leuke vrijwilligerstaken in ziekenhuizen en verpleeghuizen dat ik weet
Er is altijd een coördinator aanwezig die al je vragen kan beantwoorden... en het leuke is dat ze je altijd met open armen ontvangen
Mijn wangedrag wordt gelukkig nooit door de autoriteiten opgemerkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soms heb je een verklaring van goed gedrag nodig, hoe heet dat ook alweer?
Heb al genoeg buddy's op facebook, dankjewel.quote:
JAAA SCHAKEN! dat zou geniaal zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vrijwilligers werken in het ziekenhuis bij ons in het transport bijv.
In verpleeghuizen kan je bijv. een bezoekvrijwilliger worden van demente oudjes, mijns inziens een erg goede besteding van je tijd : potje schaken, wandelingetje buiten, krant voorlezen etc.
Ja, dat kan je altijd vragen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus ik kan in principe gewoon naar een ziekenhuis/zorgcentrum toegaan en daar gewoon vragen of ze nog hulp nodig hebben?Dat zou wel het makkelijkst zijn.
[..]
Mijn wangedrag wordt gelukkig nooit door de autoriteiten opgemerkt.Dus dat komt dan wel goed.
Vragen staat inderdaad vrij! Okee, ik dacht misschien gaat het nog via een overkoepelende organisatie of wat. Maar ik zal dan als ik terug ben van vakantie eens ergens langslopen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat kan je altijd vragen!
Vraag dan eens bij een bejaardenhuis in jouw buurT!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb al genoeg buddy's op facebook, dankjewel.
[..]
JAAA SCHAKEN! dat zou geniaal zijnals iemand dat zou willen
. En een beetje lullen over de oorlog met een kopje thee.
ik: Hallo mevrouw, ik wil leren schaken. Ben ik aan het goede adres?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vraag dan eens bij een bejaardenhuis in jouw buurT!
Als je geen match krijgt, is er misschien een andere organisatie voor ouderen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Vragen staat inderdaad vrij! Okee, ik dacht misschien gaat het nog via een overkoepelende organisatie of wat. Maar ik zal dan als ik terug ben van vakantie eens ergens langslopen.
Zo kan ik hopelijk m'n zondagmiddag eens nuttig maken ipv bankhangen en fokken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry dit moet ff, thanks to DH
whahahhhah
Leuk, echt leuk. Ik zie jou wel in een huiskamer zitten en spelletjes doen met eenzame alzheimers.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vragen staat inderdaad vrij! Okee, ik dacht misschien gaat het nog via een overkoepelende organisatie of wat. Maar ik zal dan als ik terug ben van vakantie eens ergens langslopen.
Zo kan ik hopelijk m'n zondagmiddag eens nuttig maken ipv bankhangen en fokken
Da's niet eerlijk! Jij kan schaken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik: Hallo mevrouw, ik wil leren schaken. Ben ik aan het goede adres?
mevrouw: Uhhh![]()
ik: haha! Schaakmat.
Ik zie het nog niet helemaal voor mequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk, echt leuk. Ik zie jou wel in een huiskamer zitten en spelletjes doen met eenzame alzheimers.
En ja, bellen of langslopen in een instelling en vragen naar de Coördinator vrijwillgerswerk. Die zijn overigens meestal niet in het weekend aanwezig
Echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb toen we hier kwamen wonen bij t verzorgingstehuis geïnformeerd en daar werd me snibbig medegedeeld dat ze daar echt geen behoefte aan hadden hoor
Ja heel vriendelijk ja.quote:
Ook tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja heel vriendelijk ja.toen ben ik dus de Wereldwinkel gaan doen een jaar of vier
Ik heb geen lange post gezien......quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef DarkElf het volgende:
He men ik een hele lange post op mijn phone tikken wordt ie genegeerd!![]()
Heej ik kan ook bridgen haha. Nouja.. ik kón het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Jij kan schaken!
Ha! Ga maar bridgen! Daar is ook vraag naar. En bridge is ook beta.
Rube Goldberg. Dat waren die cartoons....quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heej ik kan ook bridgen haha. Nouja.. ik kón het.![]()
Ik heb zelfs een paar jaar een bridgetoernooi begeleid. Haha dat was tof. Dan gingen de mensen bridgen op meerdere locaties aan het strand en de duinen etc. Je moest de score ophalen. Een uur wachten. Score ophalen. Een uur wachten, score ophalen.Tussendemiddag een krantje uitdelen met de tussenstand.
Hoe ze het uithouden een hele dag bridge, ik weet het niet.. Maar het was wel grappig.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:55 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt weer lekkerleuk he dat uitpuzzelen wat t gaat worden?
Pythagora Suici!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Rube Goldberg. Dat waren die cartoons....
Die beweegt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pythagora Suici!!!![]()
![]()
![]()
http://www.dailymotion.co(...)be-goldberg-mach_fun
Waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:49 schreef DarkElf het volgende:
He men ik een hele lange post op mijn phone tikken wordt ie genegeerd!![]()
Trusten DE!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ga ook echt slapen nu.
Hij is niet zo heel lang maar op een phone tikken voelt lang.quote:
Word je echt melig van als je dat blijft kijkenquote:
Ik kan dat ook! Soort van!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Word je echt melig van als je dat blijft kijken
Goeie post & dat allemaal op een phonequote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb verschillend dingen gedaan als vrijwilliger
Ik heb kinderen begeleid op een weekend van een contactgroep nabestaanden van kankerpatiënten. Ik heb gewerkt bij de WSPA op het hoofdkantoor, administratieve functie en heb een paar jaar Wereldwinkel gedaan. En toevallig heb ik volgende week een oriënterend gesprek om weer ergens vrijwilligerswerk te gaan doen maar geen idee of dat wat wordt natuurlijk.
Voor alle dingen heb ik sollicitatiegesprekken gehad en trainingen. Weet niet waar je woont maar zoek eens een vrijwilligerscentrale op in de stad ( ik heb de WSPA via de centrale in Utrecht gevonden toen)
Tof! Ik zal eens kijken. Wordt vast wel wat. Bedankt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb verschillend dingen gedaan als vrijwilliger
Ik heb kinderen begeleid op een weekend van een contactgroep nabestaanden van kankerpatiënten. Ik heb gewerkt bij de WSPA op het hoofdkantoor, administratieve functie en heb een paar jaar Wereldwinkel gedaan. En toevallig heb ik volgende week een oriënterend gesprek om weer ergens vrijwilligerswerk te gaan doen maar geen idee of dat wat wordt natuurlijk.
Voor alle dingen heb ik sollicitatiegesprekken gehad en trainingen. Weet niet waar je woont maar zoek eens een vrijwilligerscentrale op in de stad ( ik heb de WSPA via de centrale in Utrecht gevonden toen)
Ach, de nacht is nog jong.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ben weer eens onverstandig geweest, te laat![]()
nu toch nog slapen
Wier is het, denk jij?quote:
Nog geen idee.quote:
Nou niet op dezelfde mol gaan zitten he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik ga voor Karin de Groot.
Zo dom en naïef kan niemand echt zijn, toch?
Alleen als ik lang moet zitten en me verveel. Leeswerk dat ik mee heb trekt niet erg en mijn mail is bijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Is het mode om onderweg te posten
dan ben ik weer ouderwets![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:11 schreef Bluezz het volgende:
Is het mode om onderweg te posten
dan ben ik weer ouderwets![]()
Yups zit ook wel wat in, hoe is het met je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen! Rijst, over je vrijwilligers ding, als ik jou was, zou ik naar een verzorgingshuis of (somatisch!!) verpleeghuis bij jou in de buurt bellen. Waarom geen PG-huis (met dementjes)? Omdat je jong bent, het moet voor jou ook wel leuk zijn. Met dementjes kan je vaak niet echt behoorlijk praten of schaken.
Bel een verzorgingshuis of verpleeghuis op en vraag of je de vrijwilligerscoördinator kunt spreken. Geef aan dat je er voor de cliënten wilt zijn, om leuke dingen met ze te doen. Anders krijg je misschien 'kapperdienst', mensen ophalen van een afdeling, naar de kapper brengen en weer teug naar de afdeling. Behoorlijk lame vind ik.
Het doel is natuurlijk dat Rijst ermee door gaat, en niet na twee keer zoiets heeft van *bah saai frustrerend*,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Bluezz het volgende:
Yups zit ook wel wat in, hoe is het met je?
Fijn, Lein!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het doel is natuurlijk dat Rijst ermee door gaat, en niet na twee keer zoiets heeft van *bah saai frustrerend*,
Ja goed, ik ben geloof ik beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verrassing, ik voel me nog steeds overreden![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:50 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Raar gedroomd,Heb je koorts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verrassing, ik voel me nog steeds overreden![]()
Nee hoorquote:
Ja, lach nietquote:
Gezienquote:
Ik ben zo snel johquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben zo snel joh![]()
En ik was vandaag eindelijk 129.5
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
Oh jee, dit is ZO van toepassing op het huidige project:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens was het gisteren allemaal een storm in een glas water. Ze waren tevreden.
Dus ze moeten gewoon leren om goede e-mails te schrijven.
in dit topic : Weekmenu's #6quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Den_Haag het volgende:
Dat geldt voor elk project
DE, waar staat dat menu
Klinkt goed DEquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:56 schreef DarkElf het volgende:
Voor vanavond ga ik denk ik gevulde champignons uit de oven met oa serranoham en knof en peterselie met wat kruiden maken en een groene asperge fritatta of een geitenkaas/spinaziebroodje. Dat beslis ik in de winkel wel.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb inmiddels weer genoeg inspiratie om het weekmenu van over twee weken ook te maken
Nou, die gevulde champignons van jouquote:
Helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef borisz het volgende:
Volgens mij weet P al wat hij op 7 januari 2012 gaat eten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef DarkElf het volgende:
*stuiter*
zat een beetje rond te neuzen voor leuke vakanties voor 2012, ja 2012 jaeen mens moet wensen hebben en dan zijn we we dus 10 jaar getrouwd , en kom echt hele toffe reizen naar de Noordkaap en Noorwegen enzo tegen! Wilden we altijd nog eens nog een keer naar toe..
gaat op de wishlist iig. en gisteren hadden we t er al over dat we dat volgend jaar willen, dus dat we dit jaar maar gaan sparen ervoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Gewoon doen als je het kan betalen
![]()
beter dan te stil toch?quote:
yep, tis nog ver weg, wie weet hoe het leven loopt maar plannen maken is wel tofquote:Elf lekker hoor, vakanties uit zoeken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef DarkElf het volgende:
beter dan te stil toch?
yep, tis nog ver weg, wie weet hoe het leven loopt maar plannen maken is wel tof
yes riep ik gisteren ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Budget vaststellen, spaarrekening openen, 1x storten en iedere maand een vaste overschrijving en klaar ben je
Ik ben ook al aan t sparen aangezien ik geen vakantiegeld krijg. Geen bestemming nog, misschien een korte vakantie dit jaar in België of Noord-Frankrijk oid. En dan lekker doorsparen en volgend jaar ver wegquote:
Fijn is dat he zulke plannen? Dit jaar gaan we dus ook wat rustiger aandoen. leuk al die etentjes bij sterrententen maar we kunnen dat ook minder doen en dat geld wat we uitsparen voor een vakantie gebruikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan t sparen aangezien ik geen vakantiegeld krijg. Geen bestemming nog, misschien een korte vakantie dit jaar in België of Noord-Frankrijk oid. En dan lekker doorsparen en volgend jaar ver weg
idd, en thuis kan je ook lekker kokenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Fijn is dat he zulke plannen? Dit jaar gaan we dus ook wat rustiger aandoen. leuk al die etnetjes bij sterrententen maar we kunnen dat ook minder doen en dat geld wat we uitsparen voor een vakantie gebruikenbeetje je prio's bijstellen
Oeh de champagne!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
idd, en thuis kan je ook lekker koken![]()
Wij gaan dit jaar mss een klein weekje naar de Vogezen of misschien naar de Champagne
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef DarkElf het volgende:
Fijn is dat he zulke plannen? Dit jaar gaan we dus ook wat rustiger aandoen. leuk al die etentjes bij sterrententen maar we kunnen dat ook minder doen en dat geld wat we uitsparen voor een vakantie gebruikenbeetje je prio's bijstellen
dacht ik alquote:
ja zulke uitgaven hakken erin he? Adverteren ze leuk met een bril vanaf 99 euro maar dan komt er nog van alles bij. Een montuur wat duurder is, dunne glazen, ontspiegeling, weet ik het allemaal... voor je het weet ben je 400 euro kwijt ofzo.quote:Er komt een dure bril aan.. (echt nodig, dat wel) dus dan maar weer even andere dingen op een laag pitje en zo breien we overal een mouw aan
Varifocaal, bijna -7 moet extra geslepen. 730 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
ja zulke uitgaven hakken erin he? Adverteren ze leuk met een bril vanaf 99 euro maar dan komt er nog van alles bij. Een montuur wat duurder is, dunne glazen, ontspiegeling, weet ik het allemaal... voor je het weet ben je 400 euro kwijt ofzo.
whoepsie, dure bril!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Varifocaal, bijna -7 moet extra geslepen. 730 euro
Ik krijg 100 van de winkel en 200 van de verzekering...
't zal butgettechnish gezien wel een Camping Municipale wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeh de champagne!
Leuke chambre d'hotes boeken, beetje champagne proeven enzomooie omgeving ..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:36 schreef DarkElf het volgende:
zo, de mr kwam even online op skype en werd meteen overvallen door een stuiterende vrouw die mooie plannen bedenkt
arme man
pfff lekker dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd door die slechte ogen/hoge cilinder.
ook heerlijk. ik vond de champagne echt een heerlijke plek, aardige mensen (voor Fransen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't zal butgettechnish gezien wel een Camping Municipale wordenmaar dan bijv. wel iedere dag een glas Grand Cru bij de tent
wanneer is de roparun?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van RoparunWelke maat kleding ik had
Grootste maat is XXL
Dat ga ik nog niet passen denk ik
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:55 schreef kaasplankje het volgende:
Je ogen zijn belangrijk Bluezz Wat is nou 700 E als 't om je prachtige kijkers gaat?
10-13 juni. Pinksteren iigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wanneer is de roparun?
die komt ook hierlangs geloof ik
slechte ogen doe je niets aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
maar verder ben ik helemaal gezond hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:04 schreef borisz het volgende:
Voor PwC mag ik de assessment maken![]()
De recruiter vond ik dat ik nog niet enthousiast genoeg was aan de telefoon.Dat zou bij een eventueel gesprek beter mogen
![]()
Heb ik ook wel eens vaker gehoord, maar door de telefoon kom ik altijd zo monotoom over en dan ben ik oprecht blij en komt dat niet over.
ja wat willen ze dan, dat je gillend van enthousiasme in de hoorn blért ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Het is een telefoongesprek
Moet je dan die gast door de telefoon heen trekken van enthousiasme. Soms snap ik het niet hoor
Nou, ik huur een chalet als het kan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:
leuk hoor kamperen met de fransjesdie Dude, helemaal een die hard kampeerster geworden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, ik huur een chalet als het kan.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, ik huur een chalet als het kan.![]()
rechts -6.75 en links -3.25quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
slechte ogen doe je niets aan
wat is je sterkte dan eigenlijk?
Ik zou wel naar Cornwall willen of zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Duderella het volgende:
Mogge! Heerlijk al die vakantieplannen. Oók de wijn bij de tent! Het gaat erom dat een vakantie je rust geeft, van het soort: tevreden glimlach om je mond. Waar je dat vindt maakt niet uit.
Ik zit naar de Cook-eilanden te loeren voor volgend jaar kerst. Van de zomer gaan we kamperen met de druiven. Op een Wadden-camping, denk ik.
Mijn zus gaat naar oa. Cornwall dit jaar met de kinderen. Hebben een huisje gehuurd. Heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou wel naar Cornwall willen of zo
Bij de grote vier zit het er standaard in ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Duderella het volgende:
Borisz, daarom heb ik zo'n hekel aan die hele assessment (schrijf je dat zo?)-cultuur van tegenwoordig. Het lijkt wel een intake voor een inrichting.
Ja wel, ik ga anderhalve week of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Maar dan kunnen wij FOK-kers dus niet langskomen om de draakjes te begroeten
Ja dat schijnt zo mooi te zijn hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou wel naar Cornwall willen of zo
Zo'n rood-witte stok is stukken goedkoper dan een nieuwe bril.quote:
yep en dan jij met een geel hesje ernaast als blindengeleidegolferquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo'n rood-witte stok is stukken goedkoper dan een nieuwe bril.
Ja en als je bedenkt dat ik daar tot een jaar of 11 mee gelopen hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |