heb helemaal niet op zitten letten bij WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
WIDM op Ned1 was weer erg goed en nu dus naar De Wilde Keuken op Ned2.
Want zoals Pee al zei: er is nooit iets goeds op de Publieke omroep.
WIDM stond op maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
kijk jij morgen The Voice voor me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Was wel passend eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:33 schreef MopperPee het volgende:
OhIk ben nog ingelogged als MopperPee
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef golfer het volgende:
Die haal je toch uit de slootquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef DarkElf het volgende:
Maar t antwoord op de vraag 'wat doe je met je oude koeien' stond al in de aankondigingen die ik van de week las. bummer.
Via internet wordt het centraal afgedrukt en verstuurd naar je gewenste filiaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Duderella het volgende:
Sun, misschien verschilt het per filiaal?
Hier is het telkens weer een teleurstelling. Het is nooit zoals ik het door de lens of op scherm zie.![]()
Vroegauh ging alles gewoon naar de Hema. Nooit problemen mee.
Nou volgens mij wordt het wel ergens centraal afgedrukt (ik doe het dus niet ter plekke bij een zuil he.. )quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Duderella het volgende:
Sun, misschien verschilt het per filiaal?
Hier is het telkens weer een teleurstelling. Het is nooit zoals ik het door de lens of op scherm zie.![]()
Vroegauh ging alles gewoon naar de Hema. Nooit problemen mee.
We moeten een P-channel oprichtenquote:
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Duderella het volgende:
Pee en sun, waar laten jullie je foto's afdrukken? Ik vind de Hema niks meer. Kleuren komen altijd dof terug. Kan ik nog gewoon naar een fotowinkel tegenwoordig?
De albums zijn er in ieder geval geweldig kan ik beamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensDoe gewoon een testsetje afdrukken daar. JE krijgt ze thuisgestuurd met factuur. Ideaal. Ik laat alles daar afdrukken.
Ok, ga ik even proberen, dank je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dude, probeer http://www.profotonet.nl eensDoe gewoon een testsetje afdrukken daar. JE krijgt ze thuisgestuurd met factuur. Ideaal. Ik laat alles daar afdrukken.
Die is sowieso goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nu wel het slechte programma te kijken
Wel lullig dat ik er veel in herken
Oh, lief!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voicemail op de huistelefoon: ik had mijn portemonnee verloren in de sportschool!
Maar de mevrouw aan de telefoon woont ook hier in het dorp en komt hem wel even brengen![]()
![]()
![]()
Pfoe, schrok me rot, moet morgenvroeg weer naar Groningen met mijn OV.
Het is een SCquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
wtf doet dit in:culinesse à gogo
het is een slow chat en we houden allemaal van eten en kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef schommelstoel het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
het is een slow chat en we houden allemaal van eten en koken
quote:
3keer?quote:
Getuige de reacties op MSN moet ik mijn post wat duidelijker specificerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, ik zit jullie hier te stangen heIk heb zelf echt niks met de publieke zenders. Helemaal niks. De commerco's zijn tegenwoordig net zo erg. En ik kijk nu helemaal niks
![]()
behalve dan Kings Of Pastry via Uitzending Gemist![]()
Thanksquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, lullig! Maar nu ben je mooi!
Hoi!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
[..]
3keer?
Oke oke, chef kok in het huis!
Ja hoorquote:
Moeilijk ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Het is ook moeilijk omdat ik het dus wel de schuld vind van de ouders, dus ook van mijn ouders
Maar ze bedoelde het vast goed
Dat klopt! En als goeie moeder ga je zitten piekeren over andere dingen. Dat doen alle goeie moeders die ik ken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep...
Ik weet in ieder geval hoe het niet moetvoor als ik zelf kinderen krijg
Dat Amsterdamse abattoir. Zwaar werk hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
prachtige beelden net van een abattoir waar ze koeien aan het uitbenen zijnhet was bijna een soort dans
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Ik ben moe, mis de zon en ga slapen.
Toedeledokie!
Google eens op Temple Grandin. Of ging het daarover?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
prachtige beelden net van een abattoir waar ze koeien aan het uitbenen zijnhet was bijna een soort dans
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Toedeledokie!
Trusten DE!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef DarkElf het volgende:
trusten dudeslaap lekker.
ik ga zo ook eens lekker mijn watermandje inKopje thee, boekje, en daarna lekker slapen.
You lucky bastardquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Contract getekend!!! Oh wat ga ik de komende 5 maanden weer mooi wonenen hij laat twee gitaren achter
Zondag verhuizen.
Mazzelpik die ik ben
Gitaren!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Contract getekend!!! Oh wat ga ik de komende 5 maanden weer mooi wonenen hij laat twee gitaren achter
Zondag verhuizen.
Mazzelpik die ik ben
Glibber je al van je stoel af, krak?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gitaren!
* krakkemieke voorziet salsa orgies
Trusteh, schone slaapster!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Duderella het volgende:
Toedeledokie!
Zie je dat meer niet onder haar stoel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Glibber je al van je stoel af, krak?
En ze zijn verre van taai en magerquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Amsterdamse abattoir. Zwaar werk hoor.
En onze ouwe melkkoeien gaan dus naar Spanje en wij importeren Ierse ossen.
De Bluezz-variant: eerst even kort blancheren, dan roerbakken in balsamico-azijn met basterdsuiker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
GolferWat was jouw geheime recept voor spruiten?
Kijk, dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
De Bluezz-variant: eerst even kort blancheren, dan roerbakken in balsamico-azijn met basterdsuiker.
Ha! Je vertrouwt me niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
GolferWat was jouw geheime recept voor spruiten?
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kom ik in de stemming met een foto van De Kont in De Broek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz! Wil je ook niet De Kont in de Broek zien?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Bluezz het volgende:
@ sun :
[ afbeelding ]
Dit is mijn Album
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Slapen, morgen de wekker al voor half zeven![]()
Ik duik er achteraan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
9 uur is een hele mooie tijd vind ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond dit kontje ook neit slecht
Ik blijf dan nog ff een kwartiertje liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
Even mijzelf verwend met een paar grote zoetwatergamba's op de grilpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |